Legesenter Nygaardsgata

Nygårdsgt. 29 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenter Nygaardsgata

Faglig dyktig lege

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Farhan er en fantastisk lege, men det hjelper dessverre lite når det er nærmest umulig å få time.

Både lange ventelister og telefonsystem som gjør at det ofte er opptatt, fremfor køsystem. Om man derimot er heldig å får kommet frem så er det ingen automatikk i at man får time, selvom det haster.

Vennlig, trygg og tilstede

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Både jeg om mine barn har han som lege. Veldig fornøyd, rolig, grundig og oppmerksom. Kan absolutt anbefales.

Vennlig og oppmerksom lege som følger opp.

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Denne legen har en respektfull og ansvarlig holdning til sine pasienter. Følger opp små og større saker på en god måte.
Kan anbefales.

Anbefaler ikke

Lege: Farhan Rafique Skrevet

han kan ikke representere pasientens behov....og hvis du har en papirdagbok fra den forrige legen, blir den utelatt (all min dagbok fra den forrige legen ble utelatt og mistet, den ble ikke skannet da jeg byttet lege).....

Trygg, rolig og flink lege som lytter, forstår og tar seg tid

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Har nå hatt Atchuthan som fastlege i 4 år, og har ingenting negativt å utsette.

Dette er en lege som tar seg til til å lytte til din bekymring og tar deg på alvor, og har en evne til å få deg til å føle at han forstår din bekymring på en varm og trygg måte. Veldig god og behagelig kommunikasjon med ham.

Har alltid oppfattet han som hyggelig, rolig, effektiv, reflektert og on point. Ingen svada. En personlighet som er mer egnet som lege skal man lete lenge etter.

Har heller ingenting å utsette på damen i resepsjonen. Man føler seg godt tatt imot. Alltid godt humør og god kommunikasjon på henne også.