Legesenter Nygaardsgata

Nygårdsgt. 29 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenter Nygaardsgata

En god og empatisk lege

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Jeg har hatt Paramananthan som fastlege i noen år nå, og er veldig fornøyd. Jeg føler meg sett og hørt, han er empatisk og har forståelse for min situasjon. Han har hjulpet meg gjennom mye utredninger, papirarbeid og masse bekymringer. Han er stille og rolig, lytter til meg og henviser videre uten problemer. Kan varmt anbefale denne legen.

Faglig dyktig lege

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Farhan er en fantastisk lege, men det hjelper dessverre lite når det er nærmest umulig å få time.

Både lange ventelister og telefonsystem som gjør at det ofte er opptatt, fremfor køsystem. Om man derimot er heldig å får kommet frem så er det ingen automatikk i at man får time, selvom det haster.

Vennlig, trygg og tilstede

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Både jeg om mine barn har han som lege. Veldig fornøyd, rolig, grundig og oppmerksom. Kan absolutt anbefales.

Vennlig og oppmerksom lege som følger opp.

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Denne legen har en respektfull og ansvarlig holdning til sine pasienter. Følger opp små og større saker på en god måte.
Kan anbefales.

Anbefaler ikke

Lege: Farhan Rafique Skrevet

han kan ikke representere pasientens behov....og hvis du har en papirdagbok fra den forrige legen, blir den utelatt (all min dagbok fra den forrige legen ble utelatt og mistet, den ble ikke skannet da jeg byttet lege).....