Elisabeth Vågen Ulset

Autorisasjon (2011)

Laksevåg Legesenter DA Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ...
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Elisabeth Vågen Ulset er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Vågen Ulset

Misfornøyd

Elisabeth er den verste legen. Forstår seg ikke på meg og forteller at jeg må betale der og da for å få noe skrift på min sykdom. Jeg hadde ikke bankkort og prøvde å forklare det til henne men dette tok hun ufint og sendte meg hjem igjen. Jeg var villig til å gå regningen tilsendt og var villig til å betale extra men igjen så gikk ikke dette fra hennes side.
Jeg har aldri vært borti noe sånt før, så sinnsykt uprofesjonelt. Jobber med kundeservice selv og det er ikke sånn man behandler de. Hun forklarte meg om Norges regler og dette tok jeg ufint og følte at hun bare sa det pga jeg er utlending, jeg vet godt hvordan Norges regler er.

Dårlig behandling

Er den verste legen jeg har vært til. Oppleves som sur og ser mer inn i PC-en enn å se på pasienten. Lite hyggelig og uprofesjonell.

Overfladisk

Upersonlig følte meg ikke velkommen.
Hun forsto ikke min sykdoms situasjon.
En lege bør være slik at pasienten føler seg trygg og bør sette seg godt inn i journalen slik at de forstår hele sykdomsbilde. det er ikke riktig at pasienten forbeskjed om å ringe rundt for å innhente journaler.

A good family doctor

I have been appointed to this doctor upon my moving to Norway. At the beginning, I probably didn't understand this doctor very well because of the differences in cultures, medical systems and attitudes, but in the end, I am completely happy with her. She is not especially talkative, overemotional either compassionate, but I do not expect it from doctors. In my case, I got doctor's attention to all my serious problems, correspondent prescriptions and appointments with specialists. She is available and professional. What else is needed. The only minus is, that the doctor's center is located too far for me.

Kjempe fornøyd.

Elisabeth er effektiv, men grundig. Hun spør om det hun trenger vite, hverken mer eller mindre. Derfra gir hun hjelp som passer problemet.
Hun kan virke litt kort, men i en fastleges hektiske hverdag mener jeg dette er å forvente. Kort, men ikke uinteressert.

Det jeg har trengt hjelp til har blitt løst fort og effektiv med nødvendige tiltak.
Stå på Elisabeth! :)