Laksevåg Legesenter DA

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter DA

Snill men overfatisk

Lege: Marte Hemmer Skrevet

hyggelig og sympatisk. men følger dårlig opp ( setter seg altfor dårlig inn i pasientens sykehistorie og problematikk) . er overflatisk når det gjelder medisinsk behandling og konkluderer altfor lett uten at det er rent medisinsk belegg for dette

gå gjerne til henne om du vil ha forståelse og en koselig prat og en enkel medisinsk vurdering Men gå ikke til henne om du har et alvorlig helse/medisinsk problem

Beste legen

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Beste legen
Hun hører på hva du sier.
Forklarer der d trengs.
Henviser videre der d er behov for d.

Terningkast 6

Lite informativ og nedlatende

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Oppleves som svært reservert på informasjon og forklarer dårlig for en uten helsekompetanse. Oppleves som at hun er nedlatende og ikke tar deg og din helse på alvor. Trodde kvinner skulle være dyktige på kvinnehelse, men det var visst ikke slik.

Dårlig oppfølging

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Har fått dårlig oppfølging i min sak og føler fastlegen ikke har undersøkt syndromet etter MR time. Har måtte finne råd og veiledning på egenhånd som viser seg å vert til mye bedre hjelp.

Dyktig og trygg

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Jeg begynte hos Ingeborg Kalay da fastlegeordningen var godt i gang.Aldri har jeg truffet på en lege som henne.Kunnskapsrik og lyttende.Og har ennå ikke opplevd at jeg ikke har fått gode konsultasjoner og gode råd.Hatten av for henne og de som jobber i resepsjonen og på laboratoriet.Makan til gjeng!Behandler folk med respekt og omsorg👍