Laksevåg Legesenter DA

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter DA

Fantastisk!

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Så takknemlig for denne legen! Så effektiv, så forståelig. Hun er tilstede i timen, hjelper over all forventning. Får meg til å føle meg sett og hørt. Smart, snill og i mine øyne beste legen.

Misfornøyd

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Elisabeth er den verste legen. Forstår seg ikke på meg og forteller at jeg må betale der og da for å få noe skrift på min sykdom. Jeg hadde ikke bankkort og prøvde å forklare det til henne men dette tok hun ufint og sendte meg hjem igjen. Jeg var villig til å gå regningen tilsendt og var villig til å betale extra men igjen så gikk ikke dette fra hennes side.
Jeg har aldri vært borti noe sånt før, så sinnsykt uprofesjonelt. Jobber med kundeservice selv og det er ikke sånn man behandler de. Hun forklarte meg om Norges regler og dette tok jeg ufint og følte at hun bare sa det pga jeg er utlending, jeg vet godt hvordan Norges regler er.

Utrolig og trygg

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Byttet fastlege for to år siden og er utrolig glad for at jeg kom til hos Marte. Hun er engasjert og lyttende, og hun møter meg med både forståelse og empati. Har aldri følt meg så godt ivaretatt av en fastlege før.
Anbefaler henne på det aller sterkeste!

Høflig og flink

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

En dyktig lege som tar seg tid til å lytte, forklare og komme med gode råd. Han er lett å nå og samarbeide med.

Svært misfornøyd

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Hun er lite imøtekommende. Ser ikke på deg under samtale og virker ikke interessert. Hun setter seg ikke inn i deg som pasient på forhånd og dette gjør at hun er svært dårlig på oppfølging fra tidligere timer.
Hun virker svært lite interessert i å undersøke deg selv, men henviser lett videre til andre instanser.
Svært kort i samtale og kan til tider komme med ufine kommentarer. Har gruet meg til hver eneste legetime så lenge jeg har hatt Kallay som fastlege.