Sigbjørn Møystad Fønnebø

Autorisasjon (2015)

Østmarka legekontor AS Telefonnummer22 26 61 4022 26 61 ...
Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
Sigbjørn Møystad Fønnebø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sigbjørn Møystad Fønnebø

10/10

Den beste legen man kan få. Ekstremt dyktig, har masse kunnskap og tar deg alltid på alvor. Kunne ikke vært mer fornøyd. Hele familien har han til fastlege. Alle burde hatt en fastlege som dette, vi føler oss veldig heldige.

Meget flink lege som anbefales på det sterkeste.

Har ingenting å klage på. Svært kunnskapsrik, hyggelig og lett tilgjengelig. Ikke noe negativt å si.

Trygg, kunnskapsrik og grundig

Jeg har vært pasient hos Sigbjørn i ca. 1 år nå. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt en bedre fastlege, eller følt meg mer ivaretatt. Han følger opp problemstillinger, henviser når det er nødvendig, og sørger for at man for riktig diagnostikk og behandling. Han er i tillegg grundig, tar seg god tid til å forklare, og dytter deg aldri ut døra. Anbefales på det aller sterkeste!

Beste legen noensinne

Hei! Sigbjørn er den beste legen jeg har hatt noensinne. Han lytter og er meget dyktig til å gi riktig behandling. Meget god på å stille riktige diagnoser. Her er du trygg og ivaretatt!

Folkelighet krysset med kunnskap

Jeg har hatt Sigbjørn som fastlege i flere år. Han er ein framifrå lege. Han har vært flink til å følge meg opp med mine ulike helseproblemer. Og er han usikker på noe og blir «bekymret», henviser han meg straks videre – glimrende! Han handler raskt i alle sammenhenger. I blant glimter han også til med et lurt smil og blikk – ikke minst når han oppdager at han har overgått seg selv i bruk av fremmedord og faguttrykk. Vel, dette bli kanskje litt for mye ros og reklame, men han får tåle det – fordi han fortjener det.