Jim Innocent Ngoga

Autorisasjon (2013)

Karl Johans Legesenter Telefonnummer69 15 22 0069 15 22 ...
Karl Johans Gate 8 1706 Sarpsborg
Jim Innocent Ngoga er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jim Innocent Ngoga

God lege som lytter

Han tok meg imot godt og gjorde en suveren jobb for at jeg kan komme meg i form igjen. Anbefales virkelig. Eneste jeg kan tenke er en utfordring er at han snakker dansk

Dyktig fastlege

En dyktig og tilgjengelig fastlege.
Anbefales på det sterkeste.
Har hatt utfordringer med allergiene, har send meg til henvisning og gir god oppfølging til sine pasienter.

Min helse, er den viktig?

Føler meg ikke hørt eller sett.
Tror også det er endel misforståelser pga språk.
Følte de første 2 timene var bra og følte meg trygg nok til å fortsette å bruke han.
Men han hører ikke etter ang medisinering, beskjed fra psykiater og det gjør at en mister tiltro på systemet, at min helse ikke er det som er viktig for han.

Kan ikke anbefale denne legen

Tviler ikke på at denne legen har mye kunnskap. I starten var jeg glad for å ha fått plass hos ham. Bare leit at han ikke er like god på kommunikasjon og relasjon, følge opp pasientene sine, og å behandle alle pasienter med respekt. Regner med han snakker like nedlatende om meg som jeg har hørt ham snakke om andre pasienter.

I konsultasjonene hos ham er jeg alltid usikker på om han bare "prater meg etter munnen" eller mener det han sier. Flere ganger opplever jeg at han bagatelliserer det jeg forteller, og/eller ikke hører hva jeg sier, før jeg har gjentatt det flere ganger. Flere ganger opplever jeg at jeg stadig må fortelle ham om hvilke diagnoser/problemer jeg har hver gang jeg er til konsultasjon, og at han blir like overrasket hver gang. Det samme gjelder medisiner jeg ikke tåler.

Jeg har en kronisk tilstand og har behov for at konsultasjonene "bygger på hverandre". Jeg opplever i stedet at han sier én ting i én konsultasjon, og noe helt annet i neste. Det blir lite sammenheng i behandlingen når jeg må begynne på nytt hver gang - det minner mer om synsing og antagelser enn medisinsk begrunnet hjelp.

Alt i alt er dette en lege som får meg til å føle meg dårligere enn jeg er. Etter noen år som pasient hos ham, har jeg null tillit til ham.

Superflink🤩

Denne legen er til å anbefale, han gjorde jobben sin på en halvtime som de andre legene ikke kunne på 20 år. Så hadde jeg ikke byttet i full fart til han så hadde jeg antageligvis vært død eller noe. Siden de andre hadde bestemt seg for noe som ikke var rett.