Jawad Jalal

Autorisasjon (2015)

Jawad Jalal er en av 83 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Jawad Jalal

Lyttende.

Jeg er så fornøyd med denne legen min. Har er en god lytter. Får med seg alt jeg har på hjertet og viser tydelig at han bryr seg om hele mennesket. Kommer aldri til å bytte lege mer !

Skremmende lite tillitsvekkende

Hele familien har nå byttet fastlege. Legekontoret sliter med å svare ordentlig på telefon og ringer heller ikke tilbake slik de lover. Det tar både fryktelig lang tid, språkforståelsen er ganske dårlig og vi har opplevd mange feil/misforståelser (med mindre man skulle være heldig og treffe hun ene som jobber der som har faktisk har kontroll på sakene sine, men det tilhører sjeldenhetene).
Når det gjelder dr.Jalal, så er vi meget misfornøyd med måten vi har blitt mottatt på. Det er lang ventetid, rot med journaler, dårlig kommunikasjon, lite tillitsvekkende oppførsel og dårlig oppfølging. Når han i tillegg ikke følger spesialisters anbefalinger, så blir dette ganske håpløst. Terningkast 0.

Tilgjengelig, utgjør trygghet og kommuniserer godt

Har brukt Drammen Legesenter fra det var nytt. Først dr. Getz, deretter dr. Sunde - begge meget dyktige. Etter at dr. Sunde ble pensjonist ble jeg overført til Jawad. Jeg var meget spent på om han kunne klare å fylle skoene til Sunde. Det har han klart meget bra. Han har evnen til å lytte og informere. Jeg føler meg trygg på Jawad. Dukker det opp problemer eller spørsmål fra meg, svarer han raskt. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege før jeg må.

Trygg og direkte

Var spent på bytte av fastlege, men etter 2 besøk hos Jawad Jalal føler jeg meg sikker på at dette blir bra.
Snakker veldig direkte og sendte meg videre da han var usikker. Han var flink til å forklare, når jeg gikk ut av kontoret hans var skuldrene lavere enn når jeg kom, det er et godt tegn.