Jawad Jalal

Autorisasjon (2015)

Jawad Jalal er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Jawad Jalal

Utrolig flink

Jeg har brukt legekontoret i mange år med Dr Sunde.Nå har jeg fått Jawad en utrolig dyktig lege. Han lytter og tar deg på alvor.Dette er en av de beste legene jeg har vært borti.

Fantastisk lege

Dr. Jalal er den beste legen jeg har hatt, noen gang. Han tar seg tid, lytter og finner gode løsninger som er tilpasset meg og mine behov. Jeg føler meg sett og forstått, og han forklarer ting på en enkel og forståelig måte. Han framstår som omsorgsfull og ydmyk. Dr. Jalal har vært en god støtte gjennom en lang sykdomsperiode, og etter hvert besøk føler jeg meg ivaretatt, trygg og lettet.

Trygg og effektiv

Beste legen jeg har hatt gjennom et langt liv. Omsorgsfull, menneskelig og tilstede. Oppfatter kjapt og gjør tiltak kjapt. Lett å få kontakt med, svarer kjapt på henvendelser.

Skremmende lite tillitsvekkende

Hele familien har nå byttet fastlege. Legekontoret sliter med å svare ordentlig på telefon og ringer heller ikke tilbake slik de lover. Det tar både fryktelig lang tid, språkforståelsen er ganske dårlig og vi har opplevd mange feil/misforståelser (med mindre man skulle være heldig og treffe hun ene som jobber der som har faktisk har kontroll på sakene sine, men det tilhører sjeldenhetene).
Når det gjelder dr.Jalal, så er vi meget misfornøyd med måten vi har blitt mottatt på. Det er lang ventetid, rot med journaler, dårlig kommunikasjon, lite tillitsvekkende oppførsel og dårlig oppfølging. Når han i tillegg ikke følger spesialisters anbefalinger, så blir dette ganske håpløst. Terningkast 0.

Tilgjengelig, utgjør trygghet og kommuniserer godt

Har brukt Drammen Legesenter fra det var nytt. Først dr. Getz, deretter dr. Sunde - begge meget dyktige. Etter at dr. Sunde ble pensjonist ble jeg overført til Jawad. Jeg var meget spent på om han kunne klare å fylle skoene til Sunde. Det har han klart meget bra. Han har evnen til å lytte og informere. Jeg føler meg trygg på Jawad. Dukker det opp problemer eller spørsmål fra meg, svarer han raskt. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege før jeg må.