Hosein Sohrabi

Autorisasjon (2016)

Hosein Sohrabi er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Hosein Sohrabi

Trygg og kunnskapsrik

Hyggelig og empatisk. Tar tak i tingene, og sender deg videre til nøyere vurdering hvis nødvendig.
Veldig fornøyd

Ikke fornøyd å ha denne fastlegen

Etter å ha hatt legekontor på Skedsmo i mange år så fikk denne legen og ble ikke fornøyd. Han har satt av to minutter på de få legetimene jeg har hatt med barnet mitt og har blitt møtt på en dårlig måte der han har kommet med ugreie komentarer og spørsmål til meg som mor isteden for å være imøtekommende å forstår livssituasjon. Vi ble lite sett, hørt og forstått at jeg måtte bytte fastlege for barnet mitt sine veine. Jeg har fått ugreie komentarer som ikke har med livssituasjon å gjøre og har prøvd forklare situasjonen der faktisk en fastlege skal se helheten å behandle hver enkelt pasient/ pårørende på lik måte slik det skal være på en time når man ikke kjenner til livssituasjon til mor og barn. En lege skal bruke god tid, være respektfull, spørre hva man kan bidra med for da denne pasient og har kunn fått ugreie komentarer som jeg har måtte sagt fra om.

Fantastisk

Trygg, snill og behjelpelig. Hører alltid på meg, gir gode råd og varm. Anbefales på det sterkeste! 😇

Dyktig lege

Hosein tar pasienter på alvor, bruker gå tid, bryr seg i tillegg så er han hyggelig og empatisk. Anbefaler!

Beste legen

Etter å ha byttet fra forskjellige leger har jeg endelig funnet en som jeg føler meg trygg hos.

Han tar tak i ting raskt. Han er dyktig. Han har medfølelse. Fortsett med det gode arbeidet! Full pakke.