Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Dyktig og lyttende fastlege !!!

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt dr Mahsa som fastlege i 16-17 år, og er svært fornøyd! Hun er en trygg person å oppsøke, lytter til hva pasienten kommer med, følger tett opp og er dyktig i jobben sin!

En fastlege å anbefale på dwt sterkeste!

Svært godt fornøyd

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt Masha som fastlege i mange år, og er svært godt fornøyd. Hun er effektiv og nøye, og lytter til det som blir formidlet. En lege til å stole på.

Fantastisk og empatisk

Lege: Liv Røst Hagen Skrevet

Har hatt Liv Røst Hagen i flere år og hun er helt fantastisk! Tar meg alltid seriøst og hun er veldig lett å prate med. Hun tar seg også alltid tid til å høre på det jeg sier. Alt i alt en helt fantastisk og empatisk lege!

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Har vært mye hos lege det siste halve året pga uspesifikke plager. Ingen fant ut av det. Dr. Wehinger tok de rette blodprøvene som avdekket abnormaliter på første forsøk. Han sjekket verdier som ingen av de andre gjorde (kun 2 stk leger til informasjon), og tok prøvene på bakgrunn av en grundig anamnese hvor han stilte de korrekte spørsmålene. Fremstår som ekstremt kunnskapsrik, interessert og flink til å forklare. I tillegg kjenner han sin begrensning og henviser til spesialist hvis han ønsker ytterligere informasjon om helsen din.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Jeg er jeg så vanvittig fornøyd med Marius! Han har hjulpet meg igjennom en veldig vanskelig tid, jeg ble sett og tatt seriøst. Veldig god oppfølging når jeg trengte det mest! Veldig takknemlig for å ha en så god lege!