Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Den beste fastlegen barna våre har hatt

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Jeg og mine barn har hatt Marius som fastlege i de siste 4 årene. Vi er kjempefornøyde med han både kompetansemessig og ikke minst oppfølging, behandling og holdningen hans som fastlege.

Trygg og omsorgfull, humor

Lege: Per Hofset Skrevet

Jeg føler meg alltid godt velkommen, han tar seg tid, lytter og han har alltid hjulpet meg. Han har faktisk ganske god humor også, og det er godt når jeg kommer og kanskje er litt nervøs 😊 At det noen ganger er litt ventetid ser jeg bare på som positivt, som nevnt, betyr det bare at han tar seg tid til pasientene sine. Ingent vondt og si om han.

Dyktig og lyttende fastlege !!!

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt dr Mahsa som fastlege i 16-17 år, og er svært fornøyd! Hun er en trygg person å oppsøke, lytter til hva pasienten kommer med, følger tett opp og er dyktig i jobben sin!

En fastlege å anbefale på dwt sterkeste!

Svært godt fornøyd

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt Masha som fastlege i mange år, og er svært godt fornøyd. Hun er effektiv og nøye, og lytter til det som blir formidlet. En lege til å stole på.

Fantastisk og empatisk

Lege: Liv Røst Hagen Skrevet

Har hatt Liv Røst Hagen i flere år og hun er helt fantastisk! Tar meg alltid seriøst og hun er veldig lett å prate med. Hun tar seg også alltid tid til å høre på det jeg sier. Alt i alt en helt fantastisk og empatisk lege!