Skedsmokorset Legesenter

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

Erfaren og trygg

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Svært erfaren lege, har full tillit til vurderingene han gjør. Har hendt at jeg har fryktet alvorlig sykdom, og da har han tatt d seriøst, men samtidig vært trygg og tydelig på at d ikke er noe alvorlig som krever videre undersøkelser. En uerfaren lege hadde kanskje sendt meg til videre til unødvendige undersøkelser og skapt mye usikkerhet hos meg.

De gangene det har vært behov for akkuttime har d ikke vært noe problem å få d. Han tar seg alltid god tid til å lytte til meg.

Utrolig arrogant

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Glad jeg kom meg bort fra denne legen. Utrolig arrogant og nedlatende. Han virker lyttende og imøtekommende men bruker sin makt til å overkjøre deg. Kommer du med en konkret problemstilling er han sikkert en bra lege. Men man skal ikke ta opp problematiske ting med han. Da viser han sitt sanne jeg. Men helsesekretærene gjør en flott jobb

En hjelpsom person å ha i livet!

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Har hatt henne som fastlege en periode nå, og har alltid følt at jeg blir godt tatt vare på. Tror mye av kritikken jeg leser her skyldes at folk tror at leger har superevner og kan kurere alt. De gangene jeg har hatt litt angst for noe har jeg blitt roet ned, og de gangene jeg virkelig har trengt hjelp har jeg blitt henvist videre! Tar kanskje litt tid iblant å komme i kontakt til legen, men det er vel naturlig med tanke på hvor mye jobb de har?

Strålende fornøyd :)

Solid og stabil

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Har gått til Eriksson, både selv og med ungene. Flink lege, som løser problemer med gode råd og ikke sykemeldinger. Tar reelle problemer på alvor, og er ærlig om uvesentlige bagateller. Har alltid tid når vi har følt det har hastet, men vi har aldri missbrukt flekibiliteten.

Faglig dyktig, blir tatt på alvor

Lege: Per Hofset Skrevet

Blir fulgt svært godt opp, undersøker grundig og henviser til spesialister hvis nødvendig. Blir behandlet med respekt, høflig og hyggelig.