Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Har vært mye hos lege det siste halve året pga uspesifikke plager. Ingen fant ut av det. Dr. Wehinger tok de rette blodprøvene som avdekket abnormaliter på første forsøk. Han sjekket verdier som ingen av de andre gjorde (kun 2 stk leger til informasjon), og tok prøvene på bakgrunn av en grundig anamnese hvor han stilte de korrekte spørsmålene. Fremstår som ekstremt kunnskapsrik, interessert og flink til å forklare. I tillegg kjenner han sin begrensning og henviser til spesialist hvis han ønsker ytterligere informasjon om helsen din.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Jeg er jeg så vanvittig fornøyd med Marius! Han har hjulpet meg igjennom en veldig vanskelig tid, jeg ble sett og tatt seriøst. Veldig god oppfølging når jeg trengte det mest! Veldig takknemlig for å ha en så god lege!

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Hyggelig, omtenksom, effektiv og har raske- og riktige svar føler jeg, på alt jeg spør om. Er han i tvil om noe, tar han umiddelbart kontakt med spesialist/sykehus og gir rask tilbakemelding. Han er også veldig flink til å holde tidsskjemaet. Han burde hatt flere enn 5 stjerner.

Det finnes ikke bedre lege

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Han er den beste fastlegen jeg har hatt noensinne. Tar alltid tid å høre på pasienten og til undersøkelse. Jeg får hjelp hver gang jeg kommer til ham. Stort kunnskap, alltid riktig diagnose og oppfølging dersom det er nødvendig. Anbefales på det sterkeste :)

Hyggelig, interessert og kunnskapsrik lege!

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Veldig fornøyd hver gang jeg har vært hos ham. Han er alltid vennlig og flink, og jeg føler meg godt ivaretatt.