Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Velg ein annen lege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Var hos legen etter ei stund, og han verka som dei andre seier her, veldig oppteke av tida. Kjende nesten eg ikkje fekk snakka ferdig om min situasjon før han ikkje verka innteresert.

Kunnskapsrik, ærlig og lytter

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Var veldig skeptisk i starten da jeg var veldig fornøyd med Hofseth som dessverre gikk av med pensjon.

Har hatt behov for for konsultasjon for både meg selv og barna og jeg er strålende fornøyd med han. Har sett flere anmeldelser her hvor man klager på at han ikke tar seg tid og at man kan kun komme med én bekymring av gangen, noe jeg absolutt ikke kjenner meg igjen i. Det jeg også liker med han, er at han er ærlig, uansett om man vil høre det eller ikke. Ser at han or april 2024 har plass og jeg anbefaler han som fastlege.

taus

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Måtte bytte lege siden min fastlege er opptatt
Den taus lege som ser mer på dataskjerm..og fortelle veldig lite, det gjør meg ikke trygg og usikkert og sånt holdning likte jeg ikke... Lyttet ikke hva jeg ønsket.

Elendig lege

Lege: Sara Elisabeth Sørås Skrevet

Svarte frekt og nedlatende i e-konsultasjon. Hun overkjørte både legen hun vikarierte for og mine behov som pasient. Jeg unner ingen andre å måtte forholde seg til denne legen.

Kan ikke anbefales

Lege: Sara Elisabeth Sørås Skrevet

Er ikke fornøyd med behandlingen jeg fikk. Legen snakket nedlatende til meg og jeg ble bare ledd av når jeg spurte om/tok opp ting som jeg "burde ha visst". Hun var ikke interessert i å komme med tips og innspill, prøvde hele tiden å bytte tema fra det jeg spurte om. Glad for at jeg slipper å dra til henne igjen.