Skedsmokorset Legesenter

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

Seriøs og ordentlig

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Fikk automatisk Marius som fastlege siden min forrige gikk av. Han var veldig flink og tok meg seriøst. Han brukte lang tid på å dokumentere plagene mine og skrive de inn i journalen, som ga meg et inntrykk av at han er veldig seriøs. Han anbefales virkelig!

Lite behjelpelig

Lege: Liv Røst Hagen Skrevet

Føles ut som en settes i bås. Lite behjelpelig med opplysninger andre instanser ber om. Føles ikke som om hun tar meg som pasient alvorlig. Anbefaler henne ikke om man har en usynlig, kronisk sykdom.

Erfaren og trygg

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Svært erfaren lege, har full tillit til vurderingene han gjør. Har hendt at jeg har fryktet alvorlig sykdom, og da har han tatt d seriøst, men samtidig vært trygg og tydelig på at d ikke er noe alvorlig som krever videre undersøkelser. En uerfaren lege hadde kanskje sendt meg til videre til unødvendige undersøkelser og skapt mye usikkerhet hos meg.

De gangene det har vært behov for akkuttime har d ikke vært noe problem å få d. Han tar seg alltid god tid til å lytte til meg.

Utrolig arrogant

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Glad jeg kom meg bort fra denne legen. Utrolig arrogant og nedlatende. Han virker lyttende og imøtekommende men bruker sin makt til å overkjøre deg. Kommer du med en konkret problemstilling er han sikkert en bra lege. Men man skal ikke ta opp problematiske ting med han. Da viser han sitt sanne jeg. Men helsesekretærene gjør en flott jobb

En hjelpsom person å ha i livet!

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Har hatt henne som fastlege en periode nå, og har alltid følt at jeg blir godt tatt vare på. Tror mye av kritikken jeg leser her skyldes at folk tror at leger har superevner og kan kurere alt. De gangene jeg har hatt litt angst for noe har jeg blitt roet ned, og de gangene jeg virkelig har trengt hjelp har jeg blitt henvist videre! Tar kanskje litt tid iblant å komme i kontakt til legen, men det er vel naturlig med tanke på hvor mye jobb de har?

Strålende fornøyd :)