Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Lite empati

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Lite empati, forsinkelse i noen grad , bryr seg mest om akutte pasienter, er direkte og rett på sak. Elles grei lege

Beste fastlegen i Lillestrøm kommune

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Utrolig dyktig lege, kunnskapsrik, lyttende og empatisk! Kunne ikke bedt om en bedre fastlege til mine barn og meg selv!
Dersom han er usikker på noe nøler han aldri med å kontakte en annen part som har kunnskap på området, det er et kjempe stort pluss!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Hyggelig og empatisk. Tar tak i tingene, og sender deg videre til nøyere vurdering hvis nødvendig.
Veldig fornøyd

Ikke fornøyd å ha denne fastlegen

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Etter å ha hatt legekontor på Skedsmo i mange år så fikk denne legen og ble ikke fornøyd. Han har satt av to minutter på de få legetimene jeg har hatt med barnet mitt og har blitt møtt på en dårlig måte der han har kommet med ugreie komentarer og spørsmål til meg som mor isteden for å være imøtekommende å forstår livssituasjon. Vi ble lite sett, hørt og forstått at jeg måtte bytte fastlege for barnet mitt sine veine. Jeg har fått ugreie komentarer som ikke har med livssituasjon å gjøre og har prøvd forklare situasjonen der faktisk en fastlege skal se helheten å behandle hver enkelt pasient/ pårørende på lik måte slik det skal være på en time når man ikke kjenner til livssituasjon til mor og barn. En lege skal bruke god tid, være respektfull, spørre hva man kan bidra med for da denne pasient og har kunn fått ugreie komentarer som jeg har måtte sagt fra om.

Fantastisk

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Trygg, snill og behjelpelig. Hører alltid på meg, gir gode råd og varm. Anbefales på det sterkeste! 😇