Nirmathan Tharmalingam

Autorisasjon (2014)

Nirmathan Tharmalingam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nirmathan Tharmalingam

Flink og oppdatert

Har hatt Nirmatan som fastlege siden 2019 og har nå byttet utelukkende pga lang reisevei.

Føler jeg har fått den hjelpen jeg trenger de gangene jeg har vært inne hos han.

Safe and knowledge but could not get appointment

The treatment and reference to specialist was good. Had to change because of the doctor's unavailable situations while trying to get an appointment.

Topp!!!

Usedvanlig behagelig å kommunisere med.
Så godt å erfare hans trygghet og kloke samspill🙏
Jeg opplever at han er lyttende og også tydelig.

Attentive, kind and knowledgeable

Quite good doctor, listens to you, politely. Takes enough time for each patient. I'd recommend this doctor. Had to change to another because we moved to another place.

Fastlegen man helst vil ha

Jeg anbefaler Normathan Tharmalingam til alle som ønsker seg en skikkelig god fastlege. Han er både empatisk og omsorgsfull og han følger deg ordentlig opp og gjør det han lover (undersøke noe/henvise videre/ringe tilbake). Han har mye kunnskap til å være relativt ung (jeg er over 60) og er samtidig ydmyk nok til å si i fra når han ikke har svaret og vil høre med eller henvise til spesialist. Jeg har flere "vanskelige/kroniske" sykdommer og følger meg godt ivaretatt både falig og menneskelig. Kontoret er stengt fredager, men er åpen litt senere på tirsdager. Jeg har alltid fått en time innen rimelig tid og den nye legesektretæren er hyggelig og grei. Venterommet er litt trangt, men vanligvis trenger man ikke oppholder seg der lenge. De har en fin internetløsning slik at man kan bestille time, reseptfornyelse eller kommunisere med legen uten å vente i telefonkø, har derfor vurdert det i spørsmålet om telefonkø.