Hoffsveien Legesenter

Hoffsveien 15 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Hoffsveien Legesenter

Trygg, kunnskapsrik, god oppfølging, og helhetlig behandling.

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Nirmathan får meg til å føle meg trygg, og han tar mine problemer på alvor. Han er profesjonell og omsorgsfull.
Han tar seg god tid til å sette seg inn i helsen min, og bryr seg om hvordan jeg har det i livet ellers.
Han gir gode henvisninger til spesialister, og svarer raskt på henvendelser via nettsidene til legekontoret, nesten alltid samme dag. Dessverre er tilgjengeligheten på telefon dårlig.
Legen er kunnskapsrik og behjelpelig i fysiske plager som brudd og smerter, og også når det gjelder angst og traumer, samt ADHD og PTSD.
Han tar seg tid til å sette seg inn i helheten, som gjør at jeg får bedre og riktigere helsehjelp. Har heldigvis ikke opplevd noen hastverk eller snarveier her.
Resepsjonisten, legestudenten og hans kollega Bjørn Harbo komplimenterer tryggheten og omtanken jeg opplever at Nirmathan gir meg som pasient.
Jeg var først skeptisk til hans unge alder, men han er mer erfaren og kunnskapsrik enn andre leger jeg har hatt.
Anbefaler Nirmathan på det sterkeste!

Frekk og virker uerfaren

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Var 20 min forsinket, beklaget ikke, og hadde ikke tid til å høre på min problemstilling, han var itilegg sur og frekk, og virket uerfaren.
Går aldri tilbake

En lege du kan stole på

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Nirmathan var vikar for min fastlege ved Eidsvåg legekontor.
Kom i kontakt med han grunnet søvnproblemer og høyt stressnivå på jobben.
Jeg møtte en lege som virkelig brydde seg, jeg fikk også konstatert søvnapné etter en søvnanalyse.

Jeg anbefaler han til alle, synd jeg ikke kan ha Nirmathan som fastlege videre.

Styr unna!

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Vil starte med at legen har null sympati, og hører ikke på hva du har å si. Avbryter deg, ler av deg, og tydeligvis vet han ALT. Han har jobbet som lege i 40 år, så han vet tydeligvis alt uten at du har hatt noe tester for det. Om du er bekymret over noe, værsåsnill, spar pengene dine og gå ett annet sted.

God lege og flink med oppfølging

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Nøye og god oppfølging med fin evne til kommunikasjon. En lege at stole på og føle seg trygg med. Setter spesielt pris på personlig oppfølging og rask tilbakemelding