Hoffsveien legesenter

Telefonnummer23 25 49 9023 25 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hoffsveien 15 0275 Oslo

Siste vurderinger av Hoffsveien legesenter

Dårlig erfaring

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Var ikke interessert i å finne årsaken til mine symptomer. Var ikke interessert i å høre på min beskrivelse av symptomene mine eller sykdomshistorikk (så i pc-en og stilte ingen spørsmål om dette). Følte ikke at han helt forsto problemstillingen jeg la frem for han. Brukte hele timen på å fortelle meg at hypoteser som en spesialist hadde foreslått var helt på bærtur, at jeg ikke kunne ha noen som helst sykdom eller skade og at alle plager jeg skulle ha eller få i fremtiden måtte jeg bare leve med. Kom ikke med andre hypoteser om forklaringer på mine symptomer eller forslag til videre utredning. Brukte faktisk hele timen på å snakke om ting som var helt uvesentlige for min helse. Hadde forberedt meg ved å ta med alle relevante dokumenter hvilke jeg aldri fikk vist ham. Sikkert ok dersom man har enkle problemstillinger. Sikkert ok dersom man er frisk og kun trenger helsekontroller. Kanskje ok dersom man ønsker en lege man kan snakke med om filosofiske og moralske temaer og er enig med hans synspunkter.

Profesjonalitet og tilgjengelighet

Lege: Thomas Martin Gundersen Jordan Skrevet

Thomas er en profesjonelle fastlege, dyktig, nøye og vedkommende. Han undersøker problemene til løsning og skape god stemning.

Flink fastlege

Lege: Thomas Martin Gundersen Jordan Skrevet

Jeg har hatt Thomas Jordan som fastlege siden fastlegeordningen startet. Han er veldig kunskapsrik og hans lange erfaring er en trygghet for meg som pasient.
Tror han har som prinsipp å ikke informere meg så mye hvis resultat av undersøkelser hvis alt er ok. Det kunne vært fint med litt mer info i slike tilfeller, men alt i alt veldig fornøyd.

Flink

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Empatisk, flink. Effektiv imøtekommende, blid kontordame!
Lite, hyggelig kontor, får alltid lett time
Fornøyd

Trygg lege

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Bjørn Harbo er en flink og omsorgsfull lege, lytter og bruker alltid tid til pasienten hvis man har behov for en prat. Henviser deg raskt videre om nødvendig, er meget tilgjengelig som fastlege, svarer på mail el. telefonhenvendelse, raskt. Bjørn Harbo oppfattes seriøs og tillitsfull.