Øistein Andre Wirak

Autorisasjon (2004)

Dronningensgate Legesenter Telefonnummer38 07 91 4038 07 91 ...
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S
Øistein Andre Wirak er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Øistein Andre Wirak

Svært Fornøyd!

Svært dyktig og informativ fastlege med klare formeninger om utredning og behandling, men som likevel lytter og tar ny vurdering ved behov. Effektiv og profesjonell med gode resonnementer. Rent og egnet lokale i Dronningensgate med hyggelige ansatte.

Godt ivaretatt

Jeg har blitt tatt på alvor av Wirak, og har følt meg godt ivaretatt. Jeg har opplevd ham som profesjonell, og han har lyttet til meg og tatt det jeg har sagt på alvor, til tross for at jeg nok kan ha lett helseangst. Han har tatt hensyn til dette og tatt seg tid til å forklare meg hvorfor jeg ikke trenger å bekymre meg for å dø riktig ennå. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege, måtte det fordi jeg flytta, men om jeg noen gang flytter tilbake er det han jeg vil ha som fastlege igjen. Garantert. Liker også at venteværelse har kunst på veggene.

Arrogant og lei av jobben sin

Jeg har hatt Wirak i mange år og alltid vært kjempe fornøyd med han! Problemet oppstod derimot når ting ble kompliserte. Han fremstår arrogant og lite villig til å hjelpe. Nekter å spørre andre om råd og nekter å følge spesislistenes uttalelser.

Det er mye negativt jeg kunne skrevet om denne legen men han virker rett og slett dritt lei av jobben sin og er konstant stresset og har dårlig tid.

Styr unna han med mindre du ønsker en arrogant lege som tror han kan og vet alt!

Tar seg tid ,selv om dårlig tid

Behagelig og avslappende forhold fra første dag.En lege som tar deg på alvor.Dette er ikke en lege som minner deg på om at han har dårlig tid, og serv ikke på klokka.

Meget fornøyd

Super effektiv og dyktig lege,god lytter og gode råd
Anbefalt ham til andre som også er meget fornøyde