Øistein Andre Wirak

Dronningensgate Legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Dronningensgate Legesenter
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S
Tlf: 38 07 91 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øistein Andre Wirak er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Øistein Andre Wirak

Meget fornøyd

Super effektiv og dyktig lege,god lytter og gode råd
Anbefalt ham til andre som også er meget fornøyde

Fantastisk flott lege.

Øistein Wirak er en fantastisk flott lege. Han lytter og har hjulpet meg opp gjennom mange år. Jeg er veldig fornøyd med han.

Veldig flink fastlege

Etter at jeg flyttet til Stavanger vil jeg fremdeles ikke bytte fastlege. Han tar seg god tid og kjenner deg som person og er god til å lytte.

"Den beste legen,tror jeg"

Han overtok etter "den beste legen jeg har hatt" og fortsatte den gode opplevelesen et legebesæk ga meg.
Ingen er helt perfekte. legene er mennesker de og, men jeg veldig godt fornøyd og håper han blir der.
Ikke vanskelig å få time, dog kan det det av og til bli litt lenge å sitte på venteværelset.
Alle på legesenteret er hyggelige og hjelpsomme.

Han er den beste!

Har bodd i Norge/Kristiansand nå i 7 år. Ble på vis "tildelt" lege når jeg flyttet hit, men byttet etter 1,5 år. Valget føll da på Odd Geir Nygaard etter rekomendasjoner fra bekjente, han hadde fullt med pasienter, så det ble Øistein Andre Wirak. Dem 4 seneste åren og spesielt dem 2 siste har vi hatt veldig mye kontakt på grunn av min sykehistorie. Det er den beste legen jeg har truffet i mitt liv! Han tar seg tid å hører på pasienten, er rolig og balansert, gir inntrykk av tillit, trygghet og forståelse, verkelig stiller opp og hjelper deg når det verkelig trengs, en mann med kunnskap i sitt fag. Han er den beste av dem beste og jeg håper jeg kan fortsette å ha han som fastlege i mange år fremover.

Ikke helt fornøyd.

Profesjonelt hyggelig, men følte han var mer opptatt av hva som sto på dataskjermen enn oppmersomhet mot meg som pasient. Jeg byttet fastlege.

Medmenneske/Lege

Øystein er en mann med hjerte for mennesker et ekte medmenneske som bryr seg. Han har knekket koden som mange andre leger ikke klarer. For ved og være et menneske først og lytte og ta pasientene på alvor, så klarer han og gjøre en bedre jobb å være en bedre lege.

Jeg håper det finnes mange leger som Dr. Wirak for Norge trenger flere slike leger.

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig fornøyd med Wirak som fastlege! Han tar deg på alvor, er lyttende og dyktig faglig.
Han er vår" familielege", og han er like dyktig med barn som han er med voksne.

Er utrolig fornøyd, han tar deg seriøst. Han er smilende og man føler han virkelig bryr seg. Jeg anbefaller han til alle jeg snakker med.

Særdeles dyktig lege

Ung lege som har et høyt kompetansenivå til å være allmennlege.
Emaptisk og lyttende, som sender deg videre der du skal hvis ikke han har kompetansen på gitte område selv.
Jeg føler meg godt ivaretatt, og han tar meg på alvor uansett hva det måtte gjelde.

Kjempegod lege

Han er super ! Veldig flink som lege. Må innrømme at han er veldig kjekk også...

Den beste legen jeg har hatt

Han lytter og virker å ta meg på alvor ed de ulike plagene mine.
Jeg vil ikke bytte fastlege!

En utmerket fastlege

En utmerket fastlege som sender meg videre hvis ikke han kan ta hånd om ting selv. Lytter og er empatisk. Tar innspill på alvor og tilbyr seg å stille opp ved behov.

En kompetent og dyktig lege

Han er svært kompetent, lyttende og forståelsesfull. Jeg føler meg alltid helt trygg på hans meninger og anbefalinger.
Wirak er kunnskapsrik uten å gi inntrykk av å vite "alt". Han konsulterer kollegaer hvis han er det minste i tvil.
Jeg har aldri følt meg tryggere hos en lege noen sinne. Har hatt en alvorlig diagnose, men er nå frisk mye takket være Wirak.

Er kompetent til sitt yrke.

Er kompetent til sitt yrke. Utøver det på et høyt nivå. Er troverdig og har empati. Tar pasienten på alvor. Han utaler seg ikke om noe han ikke er sikker på. Når han er usikker, gjør han alt for å finne ut av det og kommer alltid med svar.