Øistein Andre Wirak

Dronningens gate 4 4610 Kristiansand S
Øistein Andre Wirak er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Øistein Andre Wirak

Veldig flink fastlege

Etter at jeg flyttet til Stavanger vil jeg fremdeles ikke bytte fastlege. Han tar seg god tid og kjenner deg som person og er god til å lytte.

"Den beste legen,tror jeg"

Han overtok etter "den beste legen jeg har hatt" og fortsatte den gode opplevelesen et legebesæk ga meg.
Ingen er helt perfekte. legene er mennesker de og, men jeg veldig godt fornøyd og håper han blir der.
Ikke vanskelig å få time, dog kan det det av og til bli litt lenge å sitte på venteværelset.
Alle på legesenteret er hyggelige og hjelpsomme.

Han er den beste!

Har bodd i Norge/Kristiansand nå i 7 år. Ble på vis "tildelt" lege når jeg flyttet hit, men byttet etter 1,5 år. Valget føll da på Odd Geir Nygaard etter rekomendasjoner fra bekjente, han hadde fullt med pasienter, så det ble Øistein Andre Wirak. Dem 4 seneste åren og spesielt dem 2 siste har vi hatt veldig mye kontakt på grunn av min sykehistorie. Det er den beste legen jeg har truffet i mitt liv! Han tar seg tid å hører på pasienten, er rolig og balansert, gir inntrykk av tillit, trygghet og forståelse, verkelig stiller opp og hjelper deg når det verkelig trengs, en mann med kunnskap i sitt fag. Han er den beste av dem beste og jeg håper jeg kan fortsette å ha han som fastlege i mange år fremover.

Ikke helt fornøyd.

Profesjonelt hyggelig, men følte han var mer opptatt av hva som sto på dataskjermen enn oppmersomhet mot meg som pasient. Jeg byttet fastlege.

Medmenneske/Lege

Øystein er en mann med hjerte for mennesker et ekte medmenneske som bryr seg. Han har knekket koden som mange andre leger ikke klarer. For ved og være et menneske først og lytte og ta pasientene på alvor, så klarer han og gjøre en bedre jobb å være en bedre lege.

Jeg håper det finnes mange leger som Dr. Wirak for Norge trenger flere slike leger.