Morten Aareskjold

Autorisasjon (2003)

Morten Aareskjold er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Morten Aareskjold

veldig bra lege

Hadde en time hos Morten da min fastlege var syk. Fantastisk god service, langt utover det jeg forventet. Satte meg på ventelisten hans etterpå.

Ok

Virker som han har god kunnskap og vet hva han gjør, men er veldig kjapp og virker som om han vil ha deg fort ut. Føler han heller ikke vil finne årsak eller behandling til symptomer som ikke er "fysisk synlige". Men om du har fysiske synlige symptomer er han mer nøye og alvorlig.

arrongant og uinteressert

Har ikke Morten Aarskjold som fastlege men har vært innom han på et par timer. Opplever en veldig arrogant og ovenfra og ned holdning. Her må du stå på ditt om meningen din skal frem. Han er helt sikkert dyktig i sitt fag men viser liten interesse i å finne årsak til plager/symptomer, vanskelig å slå seg til ro med fraværende svar og ingen vilje til å undersøke når symptomer som har pågått over lengre tid spesielt når det gjelder små barn. Uprofesjonelt etter min mening.

meget god lege

god menneske kjenner.Kan ta seg godt av pasientene sine.Ærlige og rett fram.En travel man men vet når det er behov ta seg tid oxo for pasient.Kan ikke holde noen mot han i travle tider sånn er det når en e best i det han gjør

Veldig tilstede, klar og tydelig

Oppfatter Morten som genuint interessert i pasientens ve og vel, han kaller en spade for en spade og er veldig informativ. Full score til han og hans team.