Morten Aareskjold

Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Morten Aareskjold er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Morten Aareskjold

God

Holder det han lover og følger opp pasienten.
Tar seg tid når det behøves. Empati og tilstede i samtalen. Opplever det positivt at han er direkte og sier det som det er.

Meget god lege

Flink, grundig og med humoristisk sans, han er svært tillitvekkende. Du føler deg i trygge hender.

Kunne ha vært lettere tilgjengelig. Omstendig automatiserte opplysninger og telefontid, spisetider mm før du kommer til en person som kan hjelpe deg.

Utrolig dyktig

Utrolig dyktig og forklarer deg grundig rundt problemet. Viser seg hver gang at hans vurdering har vært korrekt og hans faglige dyktighet og kompetanse er på topp.
Lytter og finner raskt ut av problemet.
Dyktigste lege jeg har hatt.

De som sitter i resepsjonen kunne hatt seg et kurs i kundebehandling, både på telefon og i skranken. Ingenting stygt å si om de, men er mindre høffelige og service innstillte.

Prater så mye at han ikke har tid til å høre på deg

Opptatt av å fortelle deg hva problemene dine er og hvordan enn skal du skal leve livet ditt. Og når han setter igang prater han så me at du ikke får inn et eneste ord for å forsvare deg. Når han har pratet opp de 20 minuttene timen er satt opp til sender han deg på dør, selv om du sitter igjen med trillende tårer og masse spørsmål.

Han klarte heller ikke få gjennom en henvisning etter gjentatte forespørsler.

fastlegen jeg har hatt siden 2005

siden han flyttet ifra hana med sitt team og opp til Bogafjell legesenter så har jeg de siste årene opplevd mye lengre ventetid enn det jeg gjorde på Hana + at jeg opplever også å få mindre tid inne hos aareskjold pga. av at han har for mange pasienter hver dag i forhold til det som han kan takle og som går utover tiden jeg får inne hos ham hver gang jeg er der å skal få hjelp til noe ,dette gjelder særlig under akutt bestillt timer og der jeg har ventet over 30 min. lengre enn timeavtalen og får derfor beskjed om å gå ut pga. av at det er andre pasienter som trenger hjelp.