Morten Aareskjold

Bogafjell Legesenter

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bogafjell Legesenter
Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Tlf: 51 60 40 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Aareskjold er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Morten Aareskjold

Dyktig lege

Har brukt Morten som fastlege fra han startet sin praksis. Han er en veldig dyktig lege og gir seg ikke før han kommer til bunns i et problem. Han er flink med å kommunisere på en god måte og gir gode praktiske råd.

Flink og tillitsvekkende

Tar seg tid og er "tilstede" for pasienten. Alltid i godt humør.
Virker genuint interessert i deg og hva som skal til for å hjelpe.

God

Holder det han lover og følger opp pasienten.
Tar seg tid når det behøves. Empati og tilstede i samtalen. Opplever det positivt at han er direkte og sier det som det er.

Meget god lege

Flink, grundig og med humoristisk sans, han er svært tillitvekkende. Du føler deg i trygge hender.

Kunne ha vært lettere tilgjengelig. Omstendig automatiserte opplysninger og telefontid, spisetider mm før du kommer til en person som kan hjelpe deg.

Utrolig dyktig

Utrolig dyktig og forklarer deg grundig rundt problemet. Viser seg hver gang at hans vurdering har vært korrekt og hans faglige dyktighet og kompetanse er på topp.
Lytter og finner raskt ut av problemet.
Dyktigste lege jeg har hatt.

De som sitter i resepsjonen kunne hatt seg et kurs i kundebehandling, både på telefon og i skranken. Ingenting stygt å si om de, men er mindre høffelige og service innstillte.

Prater så mye at han ikke har tid til å høre på deg

Opptatt av å fortelle deg hva problemene dine er og hvordan enn skal du skal leve livet ditt. Og når han setter igang prater han så me at du ikke får inn et eneste ord for å forsvare deg. Når han har pratet opp de 20 minuttene timen er satt opp til sender han deg på dør, selv om du sitter igjen med trillende tårer og masse spørsmål.

Han klarte heller ikke få gjennom en henvisning etter gjentatte forespørsler.

fastlegen jeg har hatt siden 2005

siden han flyttet ifra hana med sitt team og opp til Bogafjell legesenter så har jeg de siste årene opplevd mye lengre ventetid enn det jeg gjorde på Hana + at jeg opplever også å få mindre tid inne hos aareskjold pga. av at han har for mange pasienter hver dag i forhold til det som han kan takle og som går utover tiden jeg får inne hos ham hver gang jeg er der å skal få hjelp til noe ,dette gjelder særlig under akutt bestillt timer og der jeg har ventet over 30 min. lengre enn timeavtalen og får derfor beskjed om å gå ut pga. av at det er andre pasienter som trenger hjelp.

Meget bra lege som tar pasienten på alvor

Jeg føler meg trygg på ham og føler han sitter inne med både kunnskap om faget sitt og ikke minst om mennesker.

Super lege

Kjempegod lege, som alltid har tid til deg. Lytter og er tilstede. Anbefaler Morten på det sterkeste

Beste legen jeg har hatt!

Måtte dessverre bytte til annen lege pga flytting,så kan ikke svare på hvordan det "nye"senteret er. Men jeg opplevde han som et fantastisk medmenneske ,flink til å lytte og ta tak i ting , ble alltid tatt på alvor og god oppfølging,. Han ringte meg tom på kveldstid en gang for å høre hvordan det gikk ; )

Godt fornøyd med legen

Det er ingenting negativt å utsette på lege, MEN de som jobber på legekontoret er uhøflige og lite imøtekommende.

Fantastisk!

Morten er en kjempedyktig lege, tar ting seriøst, et godt medmenneske. Har alltid tid til deg uansett hva det måtte være. Beste legen jeg noensinne har hatt. Tipp tommel opp! :-)

Kjempefornøyd!

Kjempefornøyd med legen, kaller en spade for en spade og SER pasientene sine, uansett hvor store eller små de er. Har vært min lege siden 2005 :)

Legesekretærene - tja. Hun som fulgte med fra Hana Legesenter er helt super, men noen av de andre er til å grine av.

Fantastisk flink lege

Imøtekommende, hyggelig, kunnskapsrik og bunnsolid lege, som også er lyttende og ydmyk i møte med sine pasienter.

Faglig dyktig lege sammen med mye erfaring = Usedvanlig dyktig lege

DR.AAresjold er en duktig lege. Han lytter og tar deg alvorlig, han sender hendvendelse til sykehuset når det er behov.En dyktig lege som vet sine begrensninger og sender deg til Spesialist når det er behov.

Legesenteret(Bogafjell) kan bli mye bedre. De tar ikke telefonen, og når jeg reiser for personlig oppmøte er det kø som et vondt år.

Meget bra Lege, men elendig Legesenter etter MIN mening

Grei lege

Denne legen er hyggelig lyttende og engasjert.
Dessverre synes han det meste løser seg ved tur i skog og mark
Anbefaler han om man allerede har en klar diagnose før man søker seg dit.

Beste legen jeg noensinne har hatt:)

Morten er en fantastisk dyktig lege. Nå har jeg hatt han som lege i over 10 år - håper virkelig jeg aldri skal bytte lege.
Han er lytter, tar deg på alvor. Om det til tider kan være travelt tar han seg alltid tid til å svare på evt spørsmål etc.
Noen av damene i resepsjonen kunne jeg kanskje klart meg uten, men de er som regel veldig hyggelige og hjelpsomme.
Alt i alt...... min oppfattelse av legesenteret generelt er bare positivt:I)

beste legen som eg har hatt

synes morten aareskjold er en fantastisk lege. hører hva du har å si, tar ting seriøst:D

Veldig flink

Rask med å sende henvendelser videre og tar ting alvorlig. Er også omsorgsfull...

Eneste minuset er dette ufattelig dårlige legesenteret han er knyttet opp mot. Nesten umulig å komme gjennom på telefonen og utrolig dårlig og nedlatende service.

Beste legen

Veldig fornøyd med M. Aareskjold. Både jeg, min mann og to barn har han som fastlege. Han er omsorgsfull, direkte og ærlig, og tar alle henvendelser på alvor.