Nachaat Aboujamous

Madlamarkveien 2A 4041 Hafrsfjord
Nachaat Aboujamous er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Nachaat Aboujamous

Bortglemt

Er blitt glemt bort i et halvt år med tanke på en henvisning. Måtte selv ringe inn og sørge sjekke hvorfor jeg ikke hadde mottatt noen innkallelse

Beste legen jeg har hatt!

Veldig varm og hyggelig lege, han tar seg alltid tid til å høre på meg og du merker at han bryr seg. Faglig veldig dyktig. Aldri lang ventetid, får alltid time når jeg ønsker og blir alltid godt tatt i mot av de sprudlende sekretærene.

En veldig dyktig lege.

Denne legen tar ting seriøst og lytter på hva du har å si.Høflig og alltid ett smil.Er veldig fornøyd med denne legen.

Dyktig og tilgjengelig

Er fleksibel, lett tilgjengelig og effektiv. Gir god informasjon om sykdom og prøver, og virker dyktig i sitt fag. Samtidig er han flink til å henvende videre hvis det er noe han er usikker på eller krever spesialistbehandling. Veldi tillisvekkende

Dyktig lege!

Dette er en lege som tar seg tid og lytter! Han er behagelig og kommer alltid på tiden.
Han kommer med gode tilbakemeldinger og man går ikke fra kontoret hams med følelsen av at noe er blitt usagt.
Av de legene jeg har erfart så kommer Nachaat på førsteplass.
Også veldig hyggelige legesekretærer som jobber for ham. Alltid smilende og blide.

Terningkast 6