Nachaat Aboujamous

Autorisasjon (2001)

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Nachaat Aboujamous er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Nachaat Aboujamous

Mangler empati og er uinteressert

Sikkert flink hvis du har brukket foten, men elendig hvis du kommer med psykiske lidelser. Empatiløs

Beste legen

Han er den beste legen jeg har hatt. Han er dyktig, smart og kunnskapsrik. Det er som han har ingen dårlige sider.

En meget dyktig og kunnskapsrik lege

Jeg har brukt Aboujamos siden han startet for 10 år siden og han har vert til stor hjelp for meg da jeg har hatt en god del med sydommer .Han tar seg alltid god tid til og lytte på hva du har og si og han tar alltid på alvor di probler du har .Jeg kan ikke tenke meg noen bedre lege så jeg vil si at di som har han som fastlege er helldige så denne legen kan jeg anbefale på de sterkeste

opptatt og lite interessert

Etter mange år med denne legen, og flere forsøk med å forstå hvor opptatt han er, har jeg gitt opp.
Plager som jeg vil han skal sjekke opp, må tydeligvis vente til «reparasjonsalderen», altså bedre komme når man er syk enn å forebygge. Har oppigjennom ikke tatt meg på alvor, slik jeg forventet en lege skulle gjøre. Kan kun regne med han for veldig enkle ting. Det meste har gått utenom i privatklinikk, så nå har jeg skiftet.

Flink og fornuftig lege

Trygg, kunnskapsrik og fornuftig lege. Vil genuint pasientens beste og ser løsninger og muligheter hvis en må henvises videre til spesialist.
Også flink med barn, imøtekommende og hyggelig.