Nachaat Aboujamous

Tlf: 51 59 97 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nachaat Aboujamous er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Nachaat Aboujamous

Bortglemt

Er blitt glemt bort i et halvt år med tanke på en henvisning. Måtte selv ringe inn og sørge sjekke hvorfor jeg ikke hadde mottatt noen innkallelse

Beste legen jeg har hatt!

Veldig varm og hyggelig lege, han tar seg alltid tid til å høre på meg og du merker at han bryr seg. Faglig veldig dyktig. Aldri lang ventetid, får alltid time når jeg ønsker og blir alltid godt tatt i mot av de sprudlende sekretærene.

En veldig dyktig lege.

Denne legen tar ting seriøst og lytter på hva du har å si.Høflig og alltid ett smil.Er veldig fornøyd med denne legen.

Dyktig og tilgjengelig

Er fleksibel, lett tilgjengelig og effektiv. Gir god informasjon om sykdom og prøver, og virker dyktig i sitt fag. Samtidig er han flink til å henvende videre hvis det er noe han er usikker på eller krever spesialistbehandling. Veldi tillisvekkende

Dyktig lege!

Dette er en lege som tar seg tid og lytter! Han er behagelig og kommer alltid på tiden.
Han kommer med gode tilbakemeldinger og man går ikke fra kontoret hams med følelsen av at noe er blitt usagt.
Av de legene jeg har erfart så kommer Nachaat på førsteplass.
Også veldig hyggelige legesekretærer som jobber for ham. Alltid smilende og blide.

Terningkast 6

Kjempe Flink Lege

Jeg har brukt Aboujamous i 10 år de er en kjempe dyktig lege . Han tar alt du sier seriøst han er god til og lytte til probler du har. dessuten er han også meget hyggelig og vennlig. Hans to sekriterer eg også to blide
og hjepsomme så jeg kan trygd anbelafale alle tre.

Kompetent og hyggelig

Nachaat virker kompetent og svært hyggelig.
Legesekretær trekker dessverre betydelig ned inntrykket. Hun er dessverre arrogant og nedlatende.

Kjempefornøyd med Aboujamous

Vi som familie er kjempefornøyd med Aboujamous som fastlege. Han ser og forstår ungene våre de gangene vi har vært der med dem.
Han følger opp, og tar affære ved å henvise til spesialister der han ikke har kunnet nok på området.

Vi har hatt Aboujamous som fastlege siden han begynte på Madla, og vi kommer ikke til å bytte.

Jeg bor i Sandnes, men reiser gladelig til Madla for å ha Aboujamous som fastlege.

Dr. Aboujamous er den beste legen jeg har hatt i løpet av mine ca. 40 år.
En dyktig, oppdatert lege både når det gjelder medisinsk og i forhold til lover/regler. Han tar seg god tid til deg som pasient og samtidig får gjort det administrative uten at det går på bekostning av at han hører på deg samtidig. En fastlege som kan anbefales!

Litt arrogant og rask i bedømming men stort sett hyggelig

Føler at han har liten kunnskap om sykdommen min og er ikke villig til å sende meg til spesialist eller høre hva forbundet for sykdommen min sier er optimal behandling.

En legetime varer fort bare fem minutt for man får bare ta opp ett "problem" pr "time". Hvordan skal en da få fortalt hvordan en egentlig har det?

Har også måttet komme tilbake etter to dager for å få sykemelding da jeg ikke var "syk nok" ved første time.

Men man får raskt time og legesekretærene er veldig hyggelige.

Nummer 1 !!

Dette er en lege som SER virkelig pasienten og tar seg til å lytte!! Kan sterk anbefales på det beste:)

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid til å lytte, er interessert i deg. Har aldri inntrykk av at han har dårlig tid.

En mann som lever opp til sitt yrke

Nachaat har jeg hatt som lege i to år og vil ikke bytte ham ut! Tar seg tid, lytter og svarer fornuftig - dette styrker tilliten til ham som lege!

Hyggelig og punktlig

Støtter meg til de andre vurderingene her; Nachaat er alltid hyggelig, nøyaktig og punktlig, og lytter alltid til pasienten.

Dyktig og punktlig!

Hele familien vår er veldig fornøyde med Aboujamous. Han tar seg god tid med pasientene, og alikevel har jeg aldri opplevd å sitte å vente på avtalt time. Jeg vil også skryte av legesekretæren på kontoret, helt topp!

Dyktig lege

Tar seg nok tid uten at andre pasienter må vente, hyggelig ekspedering

Alltid positiv og blid:-)

Jeg valgte Dr.Aboujamous i 2007 kun utifra navnet! Jeg kjente ikke til noen av fastlegene på lista, men ville ha en med utenlandsk opprinnelse som forhåpentligvis var istand til å tenke utenfor "boksen".
Han har definitivt levd opp til forventningene! Han tar seg god tid til å lytte og har ofte flere løsninger å tilby. Han prøver aldri å presse med til å bruke medikamenter, da jeg i utgangspunktet prøver å finne alternative løsninger. Han er også fastlege til mine barn som liker han svært godt.
JA til flere fastleger som Aboujamous!!!

Flink lege

Er fornøyd med Nachaat. Han holder ord og husker det du har sagt til han.

Dyktig lege og flott legekontor

Har hatt denne legen som min fastlege i flere år nå og har ingenting å utsette på ham. Mange kan nok lure på om denne fastlege er noe tess når de ser navnet hans. Men bak navnet skjuler det seg en oppdatert og dyktig lege som alltid er tilgjengelig og hyggelig. Han lytter til det du har å komme med og gir gode råd.

En kjempegod doktor:)

Alltid tilgjengelig og imøtekommende, er opptatt av deg som pasient.