Nachaat Aboujamous

Madlagården Legegruppe

2001

Madlagården Legegruppe Telefonnummer51 59 97 7051 59 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2A 4041 Hafrsfjord
Nachaat Aboujamous er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Nachaat Aboujamous

Tillitsfull og engasjert.

Bor på Hommersåk, men har dr.Aboujamous som familielege, som vi har hatt siden han begynte i Madlagården.
Dr. Aboujamous er en trygg og engasjert lege som tar deg på alvor, tar seg god tid til deg, og du føler deg godt ivaretatt. God til å lytte, og god til å forklare sykdomsbildet og det som trengs å vite.
Han er også medisinsk oppdatert, dyktig og seriøs...og punktlig !
Og ikke minst har han den spesielle evnen at han kan se ting fra en helt annen vinkel.
Legesekretærene er også et stort pluss...alltid serviceinnstilte, empatiske og dyktige der de sitter med sine smil, og alltid et hyggelig ord på lur.
Vi er superfornøyde og kan anbefale dr. Aboujamous på det sterkeste.

Bortglemt

Er blitt glemt bort i et halvt år med tanke på en henvisning. Måtte selv ringe inn og sørge sjekke hvorfor jeg ikke hadde mottatt noen innkallelse

Beste legen jeg har hatt!

Veldig varm og hyggelig lege, han tar seg alltid tid til å høre på meg og du merker at han bryr seg. Faglig veldig dyktig. Aldri lang ventetid, får alltid time når jeg ønsker og blir alltid godt tatt i mot av de sprudlende sekretærene.

En veldig dyktig lege.

Denne legen tar ting seriøst og lytter på hva du har å si.Høflig og alltid ett smil.Er veldig fornøyd med denne legen.

Dyktig og tilgjengelig

Er fleksibel, lett tilgjengelig og effektiv. Gir god informasjon om sykdom og prøver, og virker dyktig i sitt fag. Samtidig er han flink til å henvende videre hvis det er noe han er usikker på eller krever spesialistbehandling. Veldi tillisvekkende