Nachaat Aboujamous

Autorisasjon (2001)

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Nachaat Aboujamous er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Nachaat Aboujamous

Kompetent og hyggelig

Nachaat virker kompetent og svært hyggelig.
Legesekretær trekker dessverre betydelig ned inntrykket. Hun er dessverre arrogant og nedlatende.

Kjempefornøyd med Aboujamous

Vi som familie er kjempefornøyd med Aboujamous som fastlege. Han ser og forstår ungene våre de gangene vi har vært der med dem.
Han følger opp, og tar affære ved å henvise til spesialister der han ikke har kunnet nok på området.

Vi har hatt Aboujamous som fastlege siden han begynte på Madla, og vi kommer ikke til å bytte.

Jeg bor i Sandnes, men reiser gladelig til Madla for å ha Aboujamous som fastlege.

Dr. Aboujamous er den beste legen jeg har hatt i løpet av mine ca. 40 år.
En dyktig, oppdatert lege både når det gjelder medisinsk og i forhold til lover/regler. Han tar seg god tid til deg som pasient og samtidig får gjort det administrative uten at det går på bekostning av at han hører på deg samtidig. En fastlege som kan anbefales!

Litt arrogant og rask i bedømming men stort sett hyggelig

Føler at han har liten kunnskap om sykdommen min og er ikke villig til å sende meg til spesialist eller høre hva forbundet for sykdommen min sier er optimal behandling.

En legetime varer fort bare fem minutt for man får bare ta opp ett "problem" pr "time". Hvordan skal en da få fortalt hvordan en egentlig har det?

Har også måttet komme tilbake etter to dager for å få sykemelding da jeg ikke var "syk nok" ved første time.

Men man får raskt time og legesekretærene er veldig hyggelige.

Nummer 1 !!

Dette er en lege som SER virkelig pasienten og tar seg til å lytte!! Kan sterk anbefales på det beste:)