Lina Linnestad

Vestheimveien 31 1540 Vestby
Lina Linnestad er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Lina Linnestad

Omsorgsfull og lyttende

Ingen spørsmål er for dumme og hun lytter og SER pasienten. Veldig fornøyd med henne som fastlege. Hun strekker seg det lille ekstra og bryr seg om pasientene.

Tidvis grinete kontorpersonell, men lærer etterhvert hvordan å unngå å snakke med de. (de har ikke krav på å vite hvorfor du skal til legen)

Den beste legen jeg har hatt....

Hun er genuint interessert i hver enkel person....hun er lyttende....reflekterende....rådgivende....og en fantastisk samtalepartner....jeg møtte en lege som tok seg tid.....hvor vansklighetene sto i kø....men ble så godt tatt vare på.....du er så dyktig og veldig kognitiv ....en fantastisk god lege og person....

Flott empatisk lege med sure og nedlatende resepsjonister!

Lina er en av de beste legene jeg har gått til. Kommer til å bli hos henne. Synd at det er så ekstremt gretne og sure resepsjonister der.

Hyggelig lege

En veldig hyggelig lege hvor du føler deg godt ivaretatt. Hun virker vennlig og empatisk.

Men dessverre er det ofte svært vanskelig å komme i gjennom på telefon til legesenteret. Jeg opplever dessuten den ene av damene som jobber der som usedvanlig lite behjelpelig og tidvis svært nedlatende. Det trekker ned inntrykket av et ellers bra legesenter.

Veldig bra

Bra og dyktig lege av det jeg har sett. Hun er av de få leger som kan Hippokrates lege-ed.
1. Av og til helbrede
2.Ofte lindre
3. Alltid trøste..

men kontorpersonal og service på Saglia Legestenter er av svært dårlig. Umulig å komme gjennom på telefon. Man må stille personlig opp for å få time...