Saglia Legesenter

Vestheimveien 31 1540 Vestby

Siste vurderinger av Saglia Legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Christian er en lege som er effektiv samtidig som han er en god lytter og tar deg som pas på alvor. Opplever Christian som en jordnær lege med humor, og som ikke minst er faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd og har stor tillit til denne legen.

Jeg er heldig som har denne legen.

Lege: Øyvind Ohren Skrevet

Jeg er heldig som har hatt Ohren som fastlege så lenge jeg har levd,
Ohren er sindig, profesjonell og han behersker kunsten og kommunisere. Skulle ønske jeg kunne si det samme om resepsjonen.

Faglig dyktig

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Byttet til Christian da jeg ikke var fornøyd med den fastlegen jeg hadde.(han så jeg forresten aldri noe til)
Faglig god og veldig flink til å se pasienten og dennes behov/plager. Tillitsvekkende.
Samme gode egenskaper som min tidligere lege oven annen del av Akershus.
Har aldri ventet mer enn 10 min. ofte kommet inn før tiden.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Øyvind Ohren Skrevet

Byttet til han for over 20 år siden etter at jeg hadde hatt to leger som ikke tok min diagnose alvorlig (høyt blodtrykk). Har tok det på alvor og sendte meg til spesilister. Kan takke han for at jeg lever et godt liv i dag. I forbindelse med undersøkelser (2011) fant man også ut at jeg hadde utposninger på hovedpulsåren. Dette hadde man ikke funnet ut hvis han var redd for å sende folk til vidre utredninger. Skiftet denne på Ahus og det har vært vellykket. Går til kontroll hver 3.mnd. og føler jeg blir godt ivaretatt og at han tar seg tid hver gang jeg er der. Han er et godt eksempel på en fastlege.

Beste legen i Vestby!!

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Byttet til Christian for ca 4 år siden. Christian er meget dyktig på å følge opp! Skjønner at leger har travel hverdag. Vi som pasienter kan ikke forvente at en lege ringer opp for oppfølging når legen mener at det ikke trengs. Det sitter da pasienter hele dagen! Vet at han prioriterer pasienter som kommer på time, ikke at man forventer at legen skal ringe deg opp hvis resultater er normale. Legen tar den vurderingen, ikke pasienter! På senteret jobber det 5 leger og da blir det så klart mye. Han hjelper også de andre legene som alltid er forsinket. Jeg og familien er veldig fornøyd med Christian!! Han reddet livet til sjefen min, derfor byttet vi! Han ser hele mennesket og er superflink med pasienter!!