Saglia Legesenter

Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 31 1541 Vestby

Siste vurderinger av Saglia Legesenter

Empatisk og resultatorientert

Lege: Lina Linnestad Skrevet

Bortsett fra å tro at slyngetrening med vibrasjon er veien ut av kroniske smerter pga betennelse i sentralnervesystemet, så er hun en lege med uvurderlige egenskaper.

Nja!

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Var veldig imponert over Christian da han startet som fastlege, dessverre er det ikke sånn lenger. Han virker mye mer stresset nå. Hvis han er forsinket bruker han nesten hele timen på å fortelle om hvor forsinket han er og man må gå med uforrettet sak. Han glemmer henvisninger og dårlig oppfølging. Nå skjønner jeg også hva flere sier om "arrogant", spesielt hvis han er stresset. Han er sikkert ikke verre enn andre leger, han var bare mye bedre før.

En god lege, men det tar tid å bli behandlet.

Lege: Øyvind Ohren Skrevet

Har hatt dr. Ohren som fastlege siden jeg flyttet til Vestby for 7 år siden. Han er utrolig dyktig i sitt fag og tar seg tid til sine pasienter. Men han er et B-menneske. Kommer ofte sent på jobb slik at pasientene allerede fra første time må vente. Tar seg meget god tid til pasientene og blir ofte forstyrret av private telefonsamtaler og kollegaer, noe som forårsaker lengre og lengre ventetid utover dagen. Dr. Ohren har nok for mange pasienter ift sin egen effektivitet. Han har også lett for å "glemme" avtaler, noe som kan skape problemer for pasienten.
Dr. Ohren er en behagelig og trygg fastlege etter min erfaring, men man må ha veldig god tid. Han er flink til å lytte til pasienten og tar de alvorlig.
Umulig å ha kontakt med legekontoret på nett. Prøvde å bestille time, men det var nytteløst. Og man kan bli sittende lenge når man skal bestille time over telefon.
Har et ambivalent forhold til personalet. De første årene følte jeg at jeg ble behandlet som et nummer. Ingen empati eller respekt. Etter jeg ble alvorlig syk forandret det seg betraktelig. Da først følte jeg at jeg ble tatt på alvor og ble behandlet som et medmenneske.
Flyttet for en stund siden, men beholdt dr. Ohren som fastlege, men pga den lange ventetiden og gjentatte "forglemmelser" valgte jeg å skifte fastlege.

Lyttende og omsorgsfull

Lege: Øyvind Ohren Skrevet

Han er lyttende, omsorgsfull og dyktig. Han er nesten litt for snill, har til og med hans private mobil og han svarer på SMS. Bakdelen med hans tålmodighet er at du selv må være svært tålmodig og sette av tid. Sjelden jeg venter under 1,5 timer på å komme inn. Av denne årsak har barna en annen fastlege, men selv bytter jeg ikke!

Lyttende

Lege: Lina Linnestad Skrevet

Fantastisk lege. Faglig god og ser pasienten. Lytter og behandler hele mennesket, ikke bare symptomer.

Beste legemøtet jeg har hatt.