Saglia Legesenter

Vestheimveien 31 1541 Vestby

Siste vurderinger av Saglia Legesenter

Godt ivaretatt

Lege: Geir Nystøl Skrevet

Møter stor forståelse og føler jeg blir godt fulgt opp og tatt på alvor. Greit å kunne bestille faste medisiner på nett uten å måtte møtrnopp eller ringe. Meget fornøyd.

Strålende fastlege!

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Christian er en kunnskapsrik lege som er genuint interessert i å høre på deg og hjelpe deg!
Han tar seg tid og det er det ikke alle som gjør!
Kan definitivt anbefale Christian U Sælen til alle.

Veldig spesielt

Lege: Anniken Antonsen Kitsos Skrevet

I stedet for å vurdere pasienten var hun mer opptatt av å fremme sitt syn på å at hun ikke liker å skrive ut antibiotika. Hun burde heller være opptatt av å vurdere hvert tilfelle. Opplevdes lite sympatisk.

Fantastisk!

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Vi er så glad for at vi valgte å bytte til Christian da han ble fastlege, ble kjent med han som lege da han var turnuslege. Han tar meg og datteren min alltid på alvor, lytter og forklarer ting på gode måter. Han strekker seg det lille ekstra, og tar seg tid og lytter!

Stiller opp

Lege: Geir Nystøl Skrevet

Når min fastlege ikke er til stede, har jeg fått hjelp av en av de andre på senteret. Også av Geir. Han forstår mitt sykdomsbilde, og har tatt seg tid til å finne løsninger. Ventetid og forsinkelser er ikke til å unngå. Det er ikke legens feil, da en konsultasjon kan ta lengre tid enn beregnet. Det kan ta tid å komme fram på telefon til senteret, men det er ikke til å unngå når pågangen er stor. Personalet gjør nok så godt de kan. Forsinkelser og telefonkø må man regne med, uansett hvilket legesenter man går til. Litt irriterende å måtte høre på hele regla om åpningstider og klokkeslett for lunchstengt når man ringer til legesenteret.