Saglia Legesenter

Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 31 1541 Vestby

Siste vurderinger av Saglia Legesenter

Fantastisk!

Lege: Christian Ulsten Sælen Skrevet

Vi er så glad for at vi valgte å bytte til Christian da han ble fastlege, ble kjent med han som lege da han var turnuslege. Han tar meg og datteren min alltid på alvor, lytter og forklarer ting på gode måter. Han strekker seg det lille ekstra, og tar seg tid og lytter!

Stiller opp

Lege: Geir Nystøl Skrevet

Når min fastlege ikke er til stede, har jeg fått hjelp av en av de andre på senteret. Også av Geir. Han forstår mitt sykdomsbilde, og har tatt seg tid til å finne løsninger. Ventetid og forsinkelser er ikke til å unngå. Det er ikke legens feil, da en konsultasjon kan ta lengre tid enn beregnet. Det kan ta tid å komme fram på telefon til senteret, men det er ikke til å unngå når pågangen er stor. Personalet gjør nok så godt de kan. Forsinkelser og telefonkø må man regne med, uansett hvilket legesenter man går til. Litt irriterende å måtte høre på hele regla om åpningstider og klokkeslett for lunchstengt når man ringer til legesenteret.

Trår til når min fastlege ikke er tilgjengelig

Lege: Øyvind Ohren Skrevet

Min egentlige fastlege jobber på samme legesenter, men ikke alle dagene i uka. Når min fastlege ikke er til stede, får jeg god hjelp av ham (og de andre) uten diskusjon. Mitt sykdomsbilde er komplekst, men han gjør sitt beste. Her er du alltid velkommen, sa han til meg en gang. Ventetid må man regne med, men det er ikke legens feil. Tiden det tar å komme fram på telefon kan variere, da det i perioder er stor pågang. Men i rettferdighetens navn, personalet gjør så godt de kan.

Får god hjelp

Lege: Lina Linnestad Skrevet

Hun forstår min helseproblematikk, og jeg får veldig god hjelp. Når Lina ikke er til stede, får jeg alltid hjelp av en av de andre legene som er tilgjengelige. Det kan bli noe ventetid av og til, men i rettferdighetens navn, det er ikke legens feil. Jeg opplevde noen sekretærer som kunne være grinete, men dette har bedret seg. Tiden i telefonkø kan variere, men dette skyldes stor pågang.

Empatisk og resultatorientert

Lege: Lina Linnestad Skrevet

Bortsett fra å tro at slyngetrening med vibrasjon er veien ut av kroniske smerter pga betennelse i sentralnervesystemet, så er hun en lege med uvurderlige egenskaper.