Trine Livik Haugen

Autorisasjon (2013)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Trine Livik Haugen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Trine Livik Haugen

Omsorgsfull og faglig dyktig

Utrolig fornøyd med valg av fastlege. Sympatisk,god og trygg. Finner løsninger og henviser videre hvis det skulle være behov. Føler meg ivaretatt.

Trygg og god

Hadde Trine som vikar, men byttet fast til hun etter dette da jeg var så fornøyd. Hun er trygg å snakke med, og hører på plager. Tatt tak i problemene mine, tatt prøver og sendt henvisninger dersom jeg har trengt det.

Har nå flyttet til Oslo, men nekter å bytte fastlege da jeg er så utrolig fornøyd. Drar med glede inn til Lillestrøm kun for å få hennes behandling.

Utrygg

Jeg var borte i 4 dager på skolen, og spurte og legeerklæring 5 dager senere. Jeg ble ringt opp der hvor jeg ikke hadde rett til å få legeerklæring fordi jeg ringte 4 dager for sent og hun nektet å lage en legeerklæring for meg. Endte opp med at jeg fikk 10% i de fleste fagene på skolen.
Ble også mottatt en en faktur på 285,- for å kun snakke med henne i 2 min, og på toppen av det hele fikk jeg ingenting ut av 2 min samtalen. Betalte altså 285,- for ingenting men kun en samtale på mindre enn 2 min.

Flott lege

Har hatt Trine som vikarierende for min lege. Opplever at hun lytter og tar deg på alvor. Hun kan sitt fagstoff og spesielt innenfor kvinnehelse og opplever at ingen andre leger har forstått meg bedre enn henne. Synd at jeg har flyttet ellers hadde jeg absolutt byttet fastlege til henne.

Følger opp

Flink til å følge opp pasienter. Og henvise videre ved behov. Tar tak i ting og flink til å lytte og ta pasienten på alvor.