Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av behandlere ved Lillestrøm Legesenter

Den beste

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Av alle fastleger jeg har hatt er hun den beste. Effektiv, kunnskapsrik, og rask til å få gjordt tingene. Fortjener alle stjerner som er mulig å gi.

Best!

Lege: Katrine Sæves Skrevet

En utrolig effektiv og trygg lege. Svarer kjapt på meldinger, får kjapt time ved behov og hun har ordnet masse for meg videre i helsevesenet. Meget kunnskapsrik og dyktig. Har flytta over hele familien.

Svært dårlig totalinntrykk

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Denne legen har vært gjentagende svært skuffende. Det er enorme forsinkelser, også hvis det har vært til første time på morgenen. Svarer flere dager etter henvendelse, eller svarer ikke i det hele tatt.
Legesenteret (Lillestrøm Legesenter) har også vært lite imøtekommende, ei heller behjelpelige. Skuffende.

Lite interessert

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i litt over et år. Første gangen jeg kom var hun hyggelig og imøtekommende, men etter det veldig avvisende. Korte svar over meldinger som gjør at du må sende flere for å bli klokere. Ikke konkret informasjon på hva hun kommer til å gjøre videre eller hva du skal gjøre for videre hjelp et annet sted. Men regninger får du masse av. De er i postkassen uten forsinkelser.

Gikk i 8 uker med kraftige magesmerter jeg mistenkte var cyster. Jeg fikk beskjed om å fortsette å spise mer paracet og ibux. Selv etter at jeg informerte om et samlet daglig inntak på 7-10 av begge pluss andre reseptfrie smertestillende. Nå har jeg fått samme problem å må bytte fastlege for å ikke ende opp i samme limbo som sist.

Trygg og imøtekommende

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Jeg har hatt denne legen i alle år. Fra jeg ble født, og hu har alltid hjulpet meg med mine problemer. Om hun ikke har trodd at jeg har måtte teste meg for noe har hun vært flink å si ifra, og vurderer alltid mine roblemer på grunnlag av erfaringen sin. Jeg er veldig fornøyd med hun og hun er veldig dyktig.