Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av behandlere ved Lillestrøm Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Faglig flink, effektiv, hyggelig, hjelpsom og god til å lytte. Har ingen dårlige erfaringer med Katrine Sæves

Omsorgsfull og faglig dyktig

Lege: Trine Livik Haugen Skrevet

Utrolig fornøyd med valg av fastlege. Sympatisk,god og trygg. Finner løsninger og henviser videre hvis det skulle være behov. Føler meg ivaretatt.

Nedlatende

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Lene Dalbak er en lege med for mange pasienter. Etter mange år har jeg et dårlig inntrykk av henne, og spesielt etter dårlig oppfølging når jeg ble alvorlig syk. Hun virker ikke så oppdatert. Hun er dårlig til å lytte og opptrer ufint, uproft og nedlatende. Viser tydelig når hun misliker noen. Gir deg dårlig samvittighet når hun er forsinket - noe hun alltid er.

Trygg og god

Lege: Trine Livik Haugen Skrevet

Hadde Trine som vikar, men byttet fast til hun etter dette da jeg var så fornøyd. Hun er trygg å snakke med, og hører på plager. Tatt tak i problemene mine, tatt prøver og sendt henvisninger dersom jeg har trengt det.

Har nå flyttet til Oslo, men nekter å bytte fastlege da jeg er så utrolig fornøyd. Drar med glede inn til Lillestrøm kun for å få hennes behandling.

Fantastisk lege

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Signe er en lege jeg setter stor pris på. Humm svarer raskt på ekonsultasjon og jeg får alltid time når det er noe. Hun er vennlig, seriøs og forståelsesfull. Jeg er så fornøyd med henne!