Jelena Vucinic Stanojevic

Autorisasjon (2013)

Jelena Vucinic Stanojevic er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jelena Vucinic Stanojevic

Helt ok, men....

Jelena er veldig flink i det hun holder på med, men hun er ikke flink til å ta overvektige på alvor. Gjennom hele min barndom har jeg vært normalvektig (nærmest undervektig) og først i tidlig 20-årene fikk jeg voldsomme smerter i korsryggen. Jeg har alltid holdt meg aktiv, men etter jeg fikk vondt i ryggen har dette dabbet av og jeg har lagt på meg. Jeg har henvendt meg til henne opptil flere ganger i løpet av de siste 3 årene om ryggproblemene mine, men da får jeg beskjed om at jeg har vondt fordi jeg er "feit" og at alle mine problemer vil forsvinne så fort jeg går ned i vekt. Jeg føler det at hun ikke tar meg på alvor i det hele tatt.

Ventetiden varierer veldig men hun er oftere forsinket enn på tiden. Normal ventetid ligger på rundt 40min - 1t 30min. I enkelte tilfeller har jeg faktisk ventet lengre enn dette.

Flink lege, men..

Ganske dyktig, vet hva hun gjør, og ganske god å snakke med. Men hun viser lite sympati ovenfor pasienter som er overvektig, noe som kunne blitt bedre.

Dyktig lege

Kan trygt anbefale Jelena som fastlege. Hun tar seg god tid til å lytte og forklare. Flink til å følge opp i etterkant hvis nødvendig.