Jelena Vucinic Stanojevic

Autorisasjon (2013)

Jelena Vucinic Stanojevic er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jelena Vucinic Stanojevic

Dyktig dame

Føler seg ivaretatt og at hun tar deg på alvor med det du vil ha hjelpe til. Tar seg tid og er tilstede ! Veldig dyktig

Dyktig & omtenksom

Jelena er en utrolig omtenksom og detalj-fokusert lege. Hun har hørt meg i alle mine problemer, og enda litt til. Det er en fryd å møte opp, for ho virker genuint interessert i hvordan det går i hverdagen, og spør blant annet alltid om hvordan der går med hunden min! 😊 Kommer aldri til å bytte, hun anbefales på det sterkeste 🤩

Beste fastlegen jeg har hatt

Jelena har hjulpet meg mer enn jeg trodde var mulig fra helsepersonell hvor jeg dessverre har en del negative opplevelser. Tusen takk.

Veldig kunnskapsrik, men...

Jelena er god i det hun gjør og finner for det meste ut av hva som feiler. Samtidig er hun ikke den beste på å vise sympati for overvekt. Føler ofte at problemene jeg sliter med alltid blir skyldt på overvekt, da hun gjerne sier at problemene kommer til å gå vekk om man mister noen kilo. Dette gir meg en følelse av at jeg ikke blir tatt seriøs når det gjelder problemene mine. Dette er noe som kunne blitt bedre.

Trygg og dyktig lege

Jeg anbefaler denne legen på det varmeste. Hun tar seg tid og hun er lett å forstå. Hun gir seg ikke før hun vet hva som "feiler" deg. Er veldig takknemlig for at hun har tatt meg på alvor. Skal aldri bytte lege igjen.