Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Autorisasjon (2002)

Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Jeg er missfornøyd

Hun er flink på henvisninger, men hun ser ikke hele mennesket.
Bryr seg ikke om pasienten har psykiske utfordringer. Hun motarbeider dette pga hun ikke tar seg tid til å bli kjent med og å høre på pasienten.
Hun er også veldig rotete med papirene sine. Da jeg sluttet og skulle ha journalen min, måtte jeg etter mange henvendelser, få den tilsendt i 4 omganger pga hun ikke hadde oversikt.
Også lang ventetid på kontoret, mer enn 1 1/2 time for å komme inn.

Fornøyd pasient!

En utrolig flink lege jeg er så glad for å være pasient hos. Til stede, ser "hele mennesket", medfølende, lyttende og grundig. Og ikke minst dyktig i det jeg har trengt hjelp til!
Man får raskt time når det er nødvendig, eller svar på sms. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege før :-)

Grundig

Veldig flink og grundig. Hører på det du har å si, og har mye empati. Var fantastisk da jeg gikk gravid. Derimot er telefontidene hos Klubbgaten legesenter altfor dårlige, og ventetiden for å komme inn til Anne er altfor lang - hver eneste gang. Har opplevd å vente i over 1,5 time med lite barn som skal inn, og flere ganger har jeg gått da jeg ikke har hatt tid til å sitte og vente.

Veldig grundig Anne

Bruker ikke tlf ved timebestilling.
Bruker kun sms ved timebestilling, enkelt og greit, raskt svar.
Anne følger godt opp, finner andre alternativ hvis skolemedisinen ikke strekker til.
Ventetiden kan ta noe tid, men hun er grundig og jeg aksepterer å vente opp til 30 min. for neste pasient er meg og jeg får min tid.
Anne kan anbefales hun har min fulle tillit, kompetanse er ubeklagelig og hun er alltid blid og imøtekommende.
Damene i mottakelsen er høflige, hjelpsomme og godt humør.

Den beste legen jeg har hatt

Anne er svært effektiv. Hun spør, lytter og handler,er blid og imøtekommende. Empatisk menneske med stor kapasitet. Hun virker svært kompetent.