Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Horrible GP

Old, ver angry, mad at the patients, and impolite.
Not friendly at all. She only keeps track of time when you get in. I waited 1 hour in the waiting room, and when I got in, she told me we had to finish in 15 minutes otherwise I have to pay for 2 sessions. I had never ever seen anybody like this in my life. Avoid this doctor.

Dyktig lege

Hun bryr seg om pasienten, du blir hørt og tatt vare på. Er flink å se sammenheng i sykdom historie. Man blir tatt på alvor, behagelig lege.

Jordnær og lyttende

Flink på pasientmedvirkning. Er åpen for behandling som ikke nødvendigvis er legestandens/kollegaers førstevalg. Føler meg alltid hørt, godt ivaretatt og trygg hos denne legen!

Jeg er missfornøyd

Hun er flink på henvisninger, men hun ser ikke hele mennesket.
Bryr seg ikke om pasienten har psykiske utfordringer. Hun motarbeider dette pga hun ikke tar seg tid til å bli kjent med og å høre på pasienten.
Hun er også veldig rotete med papirene sine. Da jeg sluttet og skulle ha journalen min, måtte jeg etter mange henvendelser, få den tilsendt i 4 omganger pga hun ikke hadde oversikt.
Også lang ventetid på kontoret, mer enn 1 1/2 time for å komme inn.

Fornøyd pasient!

En utrolig flink lege jeg er så glad for å være pasient hos. Til stede, ser "hele mennesket", medfølende, lyttende og grundig. Og ikke minst dyktig i det jeg har trengt hjelp til!
Man får raskt time når det er nødvendig, eller svar på sms. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege før :-)