Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Tlf: 51 93 95 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Den best pålitelige og omtenksomme legekvinnen jeg har også hatt som venn i så mange år.

Dyktig, pålitelig og meget engasjert. Gir seg ikke før hun har funnet en løsning. Åpen og ærlig på alle måter. Har kjent henne i så pass mange år at jeg vet hva jeg snakker om. Anbefales på det sterkeste. Er det ikke rart at hennes pasientliste aldri nesten aldri åpner seg ?

Jeg synes servivcen på legekontoret heller ikke er påklagelig. Sekretærene gjør så godt som de kan. DE er også mennesker og kan få det altfor travelt. Man kan ikke forvente mer enn det man kan. DE er flinke og imøtekommende. Takk.

God lege, men lang ventetid

Dette er en god lege som jeg føler lytter til pasienten. Men jeg føler at hun har for mange pasienter så ventetiden er ytterst skjeldent under en time, selv om en har bestilt time uker i forveien.

Horrible GP

Old, ver angry, mad at the patients, and impolite.
Not friendly at all. She only keeps track of time when you get in. I waited 1 hour in the waiting room, and when I got in, she told me we had to finish in 15 minutes otherwise I have to pay for 2 sessions. I had never ever seen anybody like this in my life. Avoid this doctor.

Dyktig lege

Hun bryr seg om pasienten, du blir hørt og tatt vare på. Er flink å se sammenheng i sykdom historie. Man blir tatt på alvor, behagelig lege.

Jordnær og lyttende

Flink på pasientmedvirkning. Er åpen for behandling som ikke nødvendigvis er legestandens/kollegaers førstevalg. Føler meg alltid hørt, godt ivaretatt og trygg hos denne legen!

Jeg er missfornøyd

Hun er flink på henvisninger, men hun ser ikke hele mennesket.
Bryr seg ikke om pasienten har psykiske utfordringer. Hun motarbeider dette pga hun ikke tar seg tid til å bli kjent med og å høre på pasienten.
Hun er også veldig rotete med papirene sine. Da jeg sluttet og skulle ha journalen min, måtte jeg etter mange henvendelser, få den tilsendt i 4 omganger pga hun ikke hadde oversikt.
Også lang ventetid på kontoret, mer enn 1 1/2 time for å komme inn.

Fornøyd pasient!

En utrolig flink lege jeg er så glad for å være pasient hos. Til stede, ser "hele mennesket", medfølende, lyttende og grundig. Og ikke minst dyktig i det jeg har trengt hjelp til!
Man får raskt time når det er nødvendig, eller svar på sms. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege før :-)

Grundig

Veldig flink og grundig. Hører på det du har å si, og har mye empati. Var fantastisk da jeg gikk gravid. Derimot er telefontidene hos Klubbgaten legesenter altfor dårlige, og ventetiden for å komme inn til Anne er altfor lang - hver eneste gang. Har opplevd å vente i over 1,5 time med lite barn som skal inn, og flere ganger har jeg gått da jeg ikke har hatt tid til å sitte og vente.

Veldig grundig Anne

Bruker ikke tlf ved timebestilling.
Bruker kun sms ved timebestilling, enkelt og greit, raskt svar.
Anne følger godt opp, finner andre alternativ hvis skolemedisinen ikke strekker til.
Ventetiden kan ta noe tid, men hun er grundig og jeg aksepterer å vente opp til 30 min. for neste pasient er meg og jeg får min tid.
Anne kan anbefales hun har min fulle tillit, kompetanse er ubeklagelig og hun er alltid blid og imøtekommende.
Damene i mottakelsen er høflige, hjelpsomme og godt humør.

Den beste legen jeg har hatt

Anne er svært effektiv. Hun spør, lytter og handler,er blid og imøtekommende. Empatisk menneske med stor kapasitet. Hun virker svært kompetent.

Anne er midt i blinken for meg

Enig med det om Klubbgaten legesenter, veldig vanskelig å ringe, vanskelig å få svar på ting..
Men absolutt ingenting gale med Anne, hun er dyktig og hun hører hva man har å si.

Grei nok

Dr. Aronssen er flink, men dessverre litt for vanskelig å få tak i. Systemet rundt Klubbgata Legesenter holder ikke mål. De tar nesten ikke telefonen og tilbakemelding på SMS er heller dårlig og hvis/når du får svar har det gått lang tid. Ikke mulig å få kontakt med kontoret utenom kontortiden for å få gitt en beskjed etc. (hvis de gidder å ta telefonen i "telefontiden" da)

Grundig og tillitsvekkende

Svært grundig, direkte, kunnskapsrik og imøtekommende. Jeg er kjempe fornøyd!

Tysk grundighet

Vennlig og direkte lege. Kunnskapsrik, initiativrik og med tysk grundighet. Ikke noe dilldall.