Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Klubbgaten Legesenter

2002

Klubbgaten Legesenter Telefonnummer51 93 95 5051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Bästa läkaren med lång väntlista.

Väldigt koselig men ändå professionel läkare som tar en på allvar. Mycket lätt att prata med och hjälper en med en gång.

Laaaaaaang ventetid

Å vente for 1 time en gang kan være OK, men å vente 1 time hver gang for 1 år (ca 15 ganger fordi jeg var gravid og så hadde mange kontroll) er uakseptabel.
Det betyr ikke mye hvis hun er flink (hun er veldig smart og ser ut at hun godt kjenner hennes jobb) hvis pasienten er irritert pga så lang ventetid.

Grundig og hyggelig

Er veldig fornøyd med Anne som fastlege. Hun er fullt og helt tilstede når man kommer inn. Direkte og grundig. Blir alltid tatt på alvor.

Den best pålitelige og omtenksomme legekvinnen jeg har også hatt som venn i så mange år.

Dyktig, pålitelig og meget engasjert. Gir seg ikke før hun har funnet en løsning. Åpen og ærlig på alle måter. Har kjent henne i så pass mange år at jeg vet hva jeg snakker om. Anbefales på det sterkeste. Er det ikke rart at hennes pasientliste aldri nesten aldri åpner seg ?

Jeg synes servivcen på legekontoret heller ikke er påklagelig. Sekretærene gjør så godt som de kan. DE er også mennesker og kan få det altfor travelt. Man kan ikke forvente mer enn det man kan. DE er flinke og imøtekommende. Takk.

God lege, men lang ventetid

Dette er en god lege som jeg føler lytter til pasienten. Men jeg føler at hun har for mange pasienter så ventetiden er ytterst skjeldent under en time, selv om en har bestilt time uker i forveien.