Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Klubbgaten Legesenter
Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Den best pålitelige og omtenksomme legekvinnen jeg har også hatt som venn i så mange år.

Dyktig, pålitelig og meget engasjert. Gir seg ikke før hun har funnet en løsning. Åpen og ærlig på alle måter. Har kjent henne i så pass mange år at jeg vet hva jeg snakker om. Anbefales på det sterkeste. Er det ikke rart at hennes pasientliste aldri nesten aldri åpner seg ?

Jeg synes servivcen på legekontoret heller ikke er påklagelig. Sekretærene gjør så godt som de kan. DE er også mennesker og kan få det altfor travelt. Man kan ikke forvente mer enn det man kan. DE er flinke og imøtekommende. Takk.

God lege, men lang ventetid

Dette er en god lege som jeg føler lytter til pasienten. Men jeg føler at hun har for mange pasienter så ventetiden er ytterst skjeldent under en time, selv om en har bestilt time uker i forveien.

Horrible GP

Old, ver angry, mad at the patients, and impolite.
Not friendly at all. She only keeps track of time when you get in. I waited 1 hour in the waiting room, and when I got in, she told me we had to finish in 15 minutes otherwise I have to pay for 2 sessions. I had never ever seen anybody like this in my life. Avoid this doctor.

Dyktig lege

Hun bryr seg om pasienten, du blir hørt og tatt vare på. Er flink å se sammenheng i sykdom historie. Man blir tatt på alvor, behagelig lege.

Jordnær og lyttende

Flink på pasientmedvirkning. Er åpen for behandling som ikke nødvendigvis er legestandens/kollegaers førstevalg. Føler meg alltid hørt, godt ivaretatt og trygg hos denne legen!