Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Autorisasjon (2002)

Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Dyktig lege!

Veldig flink til å følge opp, hun har ringt meg flere ganger lenge etter legekontorets åpningstider! Lytter alltid og ønsker å finne en løsning. Opplever hun som tillitsfull og forståelsesfull.

Elendig

Dette legesenteret er utrolig dårlig styrt. Det er nærmest umulig å få tak i dem på telefon, og enda vanskeligere å få en time. Det er alltid 45-70 min venting for å komme inn til legen. De som jobber i resepsjonen er sure og lite serviceinnstilte. Lokalene fremstår gamle og utdaterte, lite renslige og veldig trange. Dersom du har barnevogn er dette et mareritt.
Når man endelig kommer inn til Anne, fremstår hun kunnskapsrik, men bærer preg av et tidspress og avslutter gjerne før man har fått svar på alle spørsmål. Jeg bytter nå legesenter, og vil ikke anbefale andre å bruke Klubbgaten legesenter.

Grundig og kunnskapsrik

Jeg er kjempefornøyd med å ha Anne som fastlege. Hun lytter og er til stede, og er effektiv og løsningsorientert.

En lege som lytter til pasienten

Hun lytter interessert og samtaler med deg fra første øyeblikk og går ikke i dekning bak PCen og klaprer på tastaturet mens hun utspør deg som alt for mange leger gjør.
Hun har en konstruktiv vinkling på det som plager deg og gjør tester og utreder tilstanden din før hun bestemmer seg for en behandling som du blir tatt med på og ikke bare får en resept i hånden etter ti minutter.

Dyktig lege, men alt for lang ventetid.

Anne er veldig dyktig, men jeg opplever hver gang jeg har hatt time at jeg måtte vente over en time for å komme inn. Passer dårlig når man planlegger legebesøket i forhold til jobb, eller når man har med seg små barn. Jeg har måttet bytte lege pga. dette.