Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Klubbgaten Legesenter

2002

Klubbgaten Legesenter Telefonnummer51 93 95 5051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

uakseptabel ventetid

Nå må legen begynne å beregne lengre tid per pasient. Hver eneste gang er det ventetid på 45-70 minutter. Det er uakseptabelt å misbruke andres tid på denne måten.

Uprofesjonelt legekontor

Ender opp med å sitte på venterommet i nesten to timer over avtalt tid før jeg til slutt gir opp og går. Total mangel på respekt for andres tid, og ingen kommunikasjon fra noen av de ansatte. Dette har skjedd før og nå ser jeg meg nødt til å bytte lege og komme meg så langt bort fra denne legen og legesenteret som overhodet mulig.

Bästa läkaren med lång väntlista.

Väldigt koselig men ändå professionel läkare som tar en på allvar. Mycket lätt att prata med och hjälper en med en gång.

Laaaaaaang ventetid

Å vente for 1 time en gang kan være OK, men å vente 1 time hver gang for 1 år (ca 15 ganger fordi jeg var gravid og så hadde mange kontroll) er uakseptabel.
Det betyr ikke mye hvis hun er flink (hun er veldig smart og ser ut at hun godt kjenner hennes jobb) hvis pasienten er irritert pga så lang ventetid.

Grundig og hyggelig

Er veldig fornøyd med Anne som fastlege. Hun er fullt og helt tilstede når man kommer inn. Direkte og grundig. Blir alltid tatt på alvor.