Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

Klubbgaten Legesenter
Klubbgaten 1 4013 Stavanger
Anne Maria Theresia Eyting Aronsson er en av 121 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Maria Theresia Eyting Aronsson

En lege som lytter til pasienten

Hun lytter interessert og samtaler med deg fra første øyeblikk og går ikke i dekning bak PCen og klaprer på tastaturet mens hun utspør deg som alt for mange leger gjør.
Hun har en konstruktiv vinkling på det som plager deg og gjør tester og utreder tilstanden din før hun bestemmer seg for en behandling som du blir tatt med på og ikke bare får en resept i hånden etter ti minutter.

Dyktig lege, men alt for lang ventetid.

Anne er veldig dyktig, men jeg opplever hver gang jeg har hatt time at jeg måtte vente over en time for å komme inn. Passer dårlig når man planlegger legebesøket i forhold til jobb, eller når man har med seg små barn. Jeg har måttet bytte lege pga. dette.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Anne er utrolig god på pasientmedvirkning og tar alltid pasientens innspill med i totalbetraktningen. Hun evner også å tenke utenfor boksen, til pasientens beste.

uakseptabel ventetid

Nå må legen begynne å beregne lengre tid per pasient. Hver eneste gang er det ventetid på 45-70 minutter. Det er uakseptabelt å misbruke andres tid på denne måten.

Uprofesjonelt legekontor

Ender opp med å sitte på venterommet i nesten to timer over avtalt tid før jeg til slutt gir opp og går. Total mangel på respekt for andres tid, og ingen kommunikasjon fra noen av de ansatte. Dette har skjedd før og nå ser jeg meg nødt til å bytte lege og komme meg så langt bort fra denne legen og legesenteret som overhodet mulig.