Amarbir Singh Bandesha

Tara Legesenter

2007

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tara Legesenter Telefonnummer51 11 27 7151 11 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flintergata 8 4307 Sandnes
Amarbir Singh Bandesha er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Amarbir Singh Bandesha

Veldig god lege

Veldig god lege, har mye kunnskap. Lytter til deg om dine problemer. Snakker bra Norsk! Telefonen har veldig lang ventetid som oftest, appen er ok. Super sekretær som jobber alene, kan hjelpe deg med det meste og det er nesten ingen ventetid for blodprøvetakingen. De jobber bra sammen, kan forvente legetime 2-3 dager.

Bandesha

Veldig flink og dyktig lege.
Nesten umulig å komme gjennom via telefon. Legekontoret har en app de bruker, jeg sendte inn en forespørsel der for snart 3 uker siden å har ikke hørt noe. For dårlig.

Profesjonell og dyktig lege!

Legen er profesjonell og lytter alltid til pasienten. Han tar seg god tid og er alltid ute etter den beste løsningen på problemene. Anbefales!

Empatisk, kunnskapsrik og dyktig

Har alltid fått god hjelp hos Bandesha. Er så takknemlig for å ha en så god fastlege. Han er veldig kunnskapsrik men har samtidig empati og er ydmyk og lyttende til pasientens behov.

Bandesha

FANTASTSISK lege. Han har hatt / har vikarierer nå, jeg makter knapt gå der... en kineser bla.. ALLE prater godt om Badesha. vikaren.. EN konsultasjon etter jul- nærmere bestemt den 04.01.18 og jeg fikk fra Odin kapital nesten 1200 kr og betale.

telefon kommer aldri/sjelden igjennom- og blir "trykket bort... JEG SAVNER BANESHA- KOM SNART TILBAKE!!