Amarbir Singh Bandesha

Tara Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tara Legesenter Telefonnummer51 11 27 7151 11 27 ...
Flintergata 8 4307 Sandnes
Amarbir Singh Bandesha er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Amarbir Singh Bandesha

Uproffesjonelt

Byttet over til dr. Bandesha for kort tid siden. Jeg må si at de 3 første og eneste legetimene jeg hadde var bra.

Et stort minus er at legen og legesenteret løy om at han var på ferie, da det til slutt viste seg at han skulle være borte ET år for videreutdanning. Det tok også legesenteret TRE uker på å finne en vikar.

En fastlege skal være en man skal være fortrolig med, en støttende hånd og ikke minst ta vare på sine pasienter.

Dette har ikke jeg erfart ettersom jeg ble gitt falske lovnader om legetime for å så få beskjed om "nei han er borte en uke til" og når jeg endelig får kommet inn til vikaren nei da får jeg beskjed om at Bandesha skal være borte i et helt år.

Vikaren virker også delvis usikker, og mente at to medikamenter hadde samme virkestoff, som i følge felleskatalogen har to forskjellige virkestoff. Dette kan være farlig. Fikk også en del spørsmål som var urelevant synes ihvertfall jeg i forholdt til hva problemet er.

For meg så blir dette her rett og slett alt for useriøst og jeg må si meg MEGET skuffet over håndteringen av situasjonen.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk flink lege. Lytter alltid til pasienten. Anbefales på det sterkeste. Har nå gått i permisjon i et år. Synd. Kom tilbake så snart du kan.

Veldig god lege

Veldig god lege, har mye kunnskap. Lytter til deg om dine problemer. Snakker bra Norsk! Telefonen har veldig lang ventetid som oftest, appen er ok. Super sekretær som jobber alene, kan hjelpe deg med det meste og det er nesten ingen ventetid for blodprøvetakingen. De jobber bra sammen, kan forvente legetime 2-3 dager.

Bandesha

Veldig flink og dyktig lege.
Nesten umulig å komme gjennom via telefon. Legekontoret har en app de bruker, jeg sendte inn en forespørsel der for snart 3 uker siden å har ikke hørt noe. For dårlig.

Profesjonell og dyktig lege!

Legen er profesjonell og lytter alltid til pasienten. Han tar seg god tid og er alltid ute etter den beste løsningen på problemene. Anbefales!