Amarbir Singh Bandesha

Tara Legesenter Mann, 40 år

Autorisert2007
Ledige plasser 7 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tara Legesenter

Flintergata 8 4307 Sandnes
Amarbir Singh Bandesha er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Amarbir Singh Bandesha

Ubrukelig til det meste..

Må komme med forslag på medisinering. Har ikke e-respter??? Stort sett alltid utilgjenngelig. Lang ventetid på telefon( hvis du noen gang kommer igjennom. Stengt onsdager

Savner å få respetbestilling via nettet

Jeg har lenge bodd i Hordaland og flyttet tilbake til Sandnes. Det jeg savner mest her er at jeg kan få medikamentbestilling via nettet.
Jeg har kun hatt behov for legetime en gang, men ser at det kan bli unødvendig tidbruk å springe på kontoret til en hver tid man skal ha nye medikamenter.
Dette er noe jeg savner og som kan oppdateres fra legekontoret.

Ellers virket legen kjekk og hadde god tid. Jeg er etter en timeavtale fornøyd, men er ikke helt der at jeg "springer" til legen med alt som dukker opp.

TippToppTommelOpp

Var her da han var vikar for min fastlege. Jeg byttet på dagen. Han er profesjonel og tar ting på alvor. Har også truffet ham tidligere på legevakten når jeg har vært inne med min datter, han er fantastisk med barn

styr unna

Min mann går til han, jeg var med til en time. Trodde verken det jeg så eller hørte. Trodde legen tullet, men kom til at legen er skikkelig useriøs. Vi skulle ta opp bla.a. alkohol problem. Legen stirret i luften, så på min mann og sa : det må du slutte med, ikke bra for kroppen din. Vi hadde og andre ting, skikkelige svada svar og ingen prøver ble tatt.
Utrolig han får drive som lege.

Beste legen!

Jeg har anbefalt han til mine venner og bekjente, så da kan man ikke si han er dårlig. Han gjør en flotte jobb med sine pasienter, fyller opp en hva behov du har.