Vinoba Antonia Peiris

Autorisasjon (2017)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Vinoba Antonia Peiris er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vinoba Antonia Peiris

Ekstremt dårlig

Ekstremt skuffet over mangel på respons, oppfølging og håndtering fra legesenteret. Får ikke svar på henvendelser, og på telefon får man beskjed om at legen har «sett» meldingen. Likevel har jeg ikke hørt noe på 4 uker, til tross for purringer. Har vært syk, og måttet bli hjemme fra jobb utover egenmelding. Har ikke klart å få legetime og sykemelding på grunn av manglende respons, og derav måttet bli trekt i lønn.

Fantastisk lege!

Jeg har nå hatt Vinoba som fastlege siden januar 2020 og jeg er meget fornøyd med henne. Hun er dyktig og kunnskapsrik, spesielt med barn og kvinner. Føler at jeg og familien min er i trygge hender.

Hun lytter og hjelper

Dr. Peiris møtte meg med den største medfølelse og gode råd, i tillegg til å fikse "papir"-arbeid uten problemer. Fulgte opp e-konsultasjon med en telefon til meg på en søndag. Veldig fornøyd med at jeg er på hennes pasientliste.

Trygg

Fantastisk snill og trygg lege, det hun kan være usikker på søker hun råd eller henviser videre og dette gir en god trygghet .

Trygg og kunskapsrik

Kunskapsrik lege som bryr seg.Hun er trygg, rolig og har et genuint ønske om å gjøre det beste for deg!