Olsvik Legesenter

Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olsvikåsen 4 5183 Olsvik

Siste vurderinger av Olsvik Legesenter

En fantastisk Lege

Lege: Knut Jarl Jøsok Skrevet

Jeg har hatt Jøsok til lege i snart to år. Har aldri hatt en bedre lege. Han er utrolig sympatisk og har empati til tusen. Han lytter og forklarer ting på en måte som er lett å forstå. Er alltid blid og kan spøke når det passer seg.Er dyktig faglig og tar prøver og sender deg videre når du ber om det. Har vært ofte hos Jøsok pga mine plager , men går alltid ut døren med et smil om munnen og i mye bedre humør enn da jeg kom. Føler meg i trygge hender hos Jøsok og håper han blir der i mange år ennå. Kan takke Jøsok for at jeg har fått mye bedre livskvalitet. Takk Jøsok for at du er den gode legen du er. Mvh 😊

En super fastlege

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Dr. Simonsen både for meg selv og mine barn. Han er forberedt til timene, lytter og forklarer godt årsaker og sammenhenger. Han er tilgjengelig både på kontoret, men også via digitale tjenester. Følger opp både store og små saker i en grad som jeg aldri har opplevd tidligere. Og han har vist i flere sammenhenger at han innehar mye kunnskap om medisinfaget.

Endelig tatt seriøst!

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Var hos han på legevakten (etter Bergen legevakt ikke skjønte hvorfor jeg kom dit, for de kunne jo ikke gjøre noe), og han tok meg seriøst med en gang og fikk henvist meg videre som en hastesak.
Kjempesnill fyr!

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

En kjempe flink lege som tar seg tid til pasientene sine. Jeg og mine barn har han som fastlege og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er utrolig Flink med barn !

Kunnskapsrik, hyggelig og imøtekommende

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Følger opp pasientene meget aktivt. Sender SMS med resultat fra blodprøve, og gir anbefalinger på oppfølging. Virker kunnskapsrik og interessert i pasienten. Lett å kommunisere med. Tilgjengelig.