Olsvik Legesenter

Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik

Siste vurderinger av Olsvik Legesenter

Endelig tatt seriøst!

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Var hos han på legevakten (etter Bergen legevakt ikke skjønte hvorfor jeg kom dit, for de kunne jo ikke gjøre noe), og han tok meg seriøst med en gang og fikk henvist meg videre som en hastesak.
Kjempesnill fyr!

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

En kjempe flink lege som tar seg tid til pasientene sine. Jeg og mine barn har han som fastlege og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er utrolig Flink med barn !

Kunnskapsrik, hyggelig og imøtekommende

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Følger opp pasientene meget aktivt. Sender SMS med resultat fra blodprøve, og gir anbefalinger på oppfølging. Virker kunnskapsrik og interessert i pasienten. Lett å kommunisere med. Tilgjengelig.

Dyktig lege

Lege: Ragnar Moe Skrevet

Han er en dyktig lege som hører på meg og som er villig til å ta tak i problemene mine. Han er ville til å høre på mine ønsker og behov. Han jatter ikke med men forklarer på en konstruktiv måte hans syn og hva som faglig er best. Jeg kan anbefale han på det sterkeste som fastlege.

Lite innsikt i sykehistorikk

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Er veldig skuffet og lite fornøyd med denne legen. Har lite forståelse og empati. Er ikke interessert i å høre på deg som pasient, ser ikke pasienten i sin helhet.
Det virker som han ikke har nok kunnskap når det gjelder sammensatte problemstillinger/diagnoser. Da får man inntrykk av å være en vanskelig pasient! Han viser ikke noe forståelse for psykisk sykdom, samt rygg/nakke smerter. Denne legen stiller ikke opp når livet er vanskelig. Er arrogant og belærende.
Han burde kanskje revurdere yrkesvalget sitt.....