Azitah Hosseini

Autorisasjon (2017)

Azitah Hosseini er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Azitah Hosseini

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten.

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten. Snakker hele tiden om ikke relevante ting, og så er timen over.
Azitah Hosseini ble min fastlege den 01.07.2020.
Har hatt to 20 minutters timer over 2 uker august. Forlanger att en kun skal ta opp en ting ved hvert besøk. Har en tre ting en ønsker å bring opp skal en ha tre nye avtaler. Det ble med de 2 besøkene. Har nå fått en ny fastlege.

En dårlig lytter med feil fokus

Søt, imøtekommende og tilsynelatende hyggelig, men hun er en dårlig lytte. Du bør helst ikke ha mer enn et helseproblem når du kommer til legen. Hvis det er et akutt problem som krever rask legehjelp, dra på legevakten! Det er minst 2 ukers ventetid på en hastetime. Hun har stor empati for alle som sitter på venteværelset, og jeg hadde satt pris på at hun viste samme omsorg for meg som pasient inne på legekontoret. Opplever henne som forutinntatt og kverulerende. Ser at hun fortsatt har mange ledige plasser på lista si. Etter hvert som listen fylles opp, vil det ta enda lengre tid å få time. Husk å planlegge når du skal være syk!

Fremragende diagnostiker, sikker i sine vurderinger og behagelig i omgang med pasienter

Mitt inntrykk av doktor Hosseini er at hun er en sikker og grundig diagnostiker og vet å omgås pasienter på en måte som vekker tillit.Jeg kan anbefale henne på det varmeste.