Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av Gransdalen Legesenter Drift AS

Meget god lege, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Anders Østrem Skrevet

Har brukt Anders fra ca 1984, dvs ca 35 år. God og tett oppfølging som jeg setter stor pris på.
Anders er også en meget lyttende og hyggelig person som har styrt skavankene mine på en utmerket måte gjennom mange år.
Med sin bakgrunn som skihopper har han også god hukommelse hva gjelder tidligere storhoppere😉
Synd han har blitt 59 år(snart pensjonist)men jeg håper han holder koken i mange år ennå👍
Vi trenger en lege som Anders i mange år fremover.

🤭

Lite god

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Har opplevd at min svigermor med store vansker. Som har diabetes, er hjertesyk, har revmatoid artritt og er krumbøyd, klarer ikke å gå uten rullator har fått veldig liten hjelp. Hun brakk beinet for 3 år siden også og har blitt enda mindre aktiv på grunn av dette. Hun har søkt TT kort til henne uten at hun fikk dette innvilget. På grunn av dette er hun veldig lite ute. Nesten ikke ute i det hele tatt. Hun snakker ikke godt norsk og er av den typen som bare smiler selv om hun har det sykt vondt. Jeg synes det er mangel på kompetanse fra fastlegen som lar en så syk kvinne gå fra legesenteret uten videre oppfølging og hjelp til blant annet praktisk bistand.

Effektiv og empatisk

Lege: Terese Liadal Skrevet

Min fastlege var på ferie og jeg fikk time hos Liadal istedet. Hun var veldig hyggelig, effektiv og ryddig. Tusen takk for hjelpen!

Hyggelig, trygg og faglig dyktig.

Lege: Anders Østrem Skrevet

Anders Østrem er vår families fastlege og vi er kjempefornøyde med ham som vår "livlege, alle fire.

Vi føler at han bryr seg om oss og han er flink til å fortelle deg hva som feiler deg, og finner gode løsninger for å få deg frisk igjen, derfor har han vært vår fastlege i over tretti år.

Tilgjengelig, trygg og kunnskappsrik

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Har vært heldig som har hatt Nils Rolfsfjord som min fastlege i mange år. Alltid positiv og behagelig, tilstede.