Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gransdalen Legesenter Drift AS

Fantastisk lege!

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Kunnskapsrik. Lyttende. Forståelsesfull. Stabilt godt humør. Rett og slett fantastisk. Han anbefales på det varmeste.

Fantastisk

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Rolfsjord har vært hele familiens fastlege siden 1984, da vi møtte ham første gang. Han har vært en fantastisk lege, trygg, hjelpsom, omtenksom, lyttende,
støttende. Det er synd at han nå har gitt seg. Takk til ham for 34 gode år!

Dyktig fastlege

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Har hatt Rolfjord som fastlege i mange år,
han tar seg alltid god tid, lytter og prøve finne beste løsning.

Ett Ord: Fantastisk!

Lege: Anders Østrem Skrevet

Forståelig at han har venteliste.
Jeg har hatt han som fastlege i omtrent 25 år.
Har hatt min del med utfordinger oppgjennom og han har hvert så profesjonell og så tillitsfull og lyttende hele tiden. Og mange ganger har jeg tatt meg i å lure på hvordan han gjør det. Da det må være ett ekstremt krevende yrke.
Nei altså, Hatten av altså! Gull verdt.
så gull verdt at jeg håper hat tar seg en velfortjent pensjon når han føler han trenger det. Er forberedt på det siden han har stått sånn på i alle år! <3
obs: Mine vuderinger er mest fra ca 3-4 år tilbake. Forstår at han er litt mindre tilgjenglig enn han var. Han har nok blitt populær :P
Sjelden sjel <3

Varm tillitsfull og trygg fastlege

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Jeg har hatt Nina i mange år og jeg har alltid opplevd å bli sett og godt ivaretatt. Med psykiske utfordringer kan tillit og åpenhet være vanskelig men Nina har alltid tatt meg på største alvor og «sett meg». Det har hjulpet meg veldig til at jeg nå føler meg mye mer «klinisk frisk» og fungerer bedre i hverdagen. En empatisk og varm fastlege som bryr seg veldig om pasientene sine.