Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av Gransdalen Legesenter Drift AS

Særdeles god

Lege: Anders Østrem Skrevet

Har hatt Anders Østrem som fastlege i over ti år. Han lytter, tar pasienter på alvor, er svært sympatisk, trygg og stabil! En stor trygghet for meg, som kan være utrygg. Tipp topp! Inget annet å si!

Faglig dyktig og lyttende

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Har hatt Nina Wiggen som fastlege i >8 år og har alltid blitt behandlet av en trygg og sikker lege. Kan absolutt anbefales. Har tidligere hatt vikar pga spesialisering men er nå tilgjengelig . Dessverre bør betjeningen av "sentralbordet" finne seg en annen jobb. Har vært pasient i Gransdalen siden fastlegeordningen startet ,men har alltid blitt behandlet nedlatende fra resepsjonen / telefonsvareren. Måtte faktisk en gang reise fra apoteket på Stovner til legesenteret for en samtale med betjening etter at de nektet meg resept på mine faste medisiner.

Hyggelig, tilitsfull og dyktig.

Lege: Anders Østrem Skrevet

Familien har benyttet han i mange år, også etter at vi flyttet ut av oslo. Vil beholde han som lege så lenge det er mulig.

Meget god lege, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Anders Østrem Skrevet

Har brukt Anders fra ca 1984, dvs ca 35 år. God og tett oppfølging som jeg setter stor pris på.
Anders er også en meget lyttende og hyggelig person som har styrt skavankene mine på en utmerket måte gjennom mange år.
Med sin bakgrunn som skihopper har han også god hukommelse hva gjelder tidligere storhoppere😉
Synd han har blitt 59 år(snart pensjonist)men jeg håper han holder koken i mange år ennå👍
Vi trenger en lege som Anders i mange år fremover.

🤭

Lite god

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Har opplevd at min svigermor med store vansker. Som har diabetes, er hjertesyk, har revmatoid artritt og er krumbøyd, klarer ikke å gå uten rullator har fått veldig liten hjelp. Hun brakk beinet for 3 år siden også og har blitt enda mindre aktiv på grunn av dette. Hun har søkt TT kort til henne uten at hun fikk dette innvilget. På grunn av dette er hun veldig lite ute. Nesten ikke ute i det hele tatt. Hun snakker ikke godt norsk og er av den typen som bare smiler selv om hun har det sykt vondt. Jeg synes det er mangel på kompetanse fra fastlegen som lar en så syk kvinne gå fra legesenteret uten videre oppfølging og hjelp til blant annet praktisk bistand.