Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gransdalen Legesenter Drift AS

Trygg og lyttende

Lege: Akif Abbas Skrevet

Han lytter til deg og føler at du blir hørt ! Han er ikke som andre leger som sitter bak en pc og skriver alt du sier. I tillegg så viser han at han bryr seg. Har aldri hatt en bedre fastlege enn han

Anbefales

Lege: Akif Abbas Skrevet

En ung, men dyktig lege!
Han er hyggelig, lyttende, forståelsesfull og oppmuntrende.

En som vil deg vel.

Ett Ord: Fantastisk!

Lege: Anders Østrem Skrevet

Forståelig at han har venteliste.
Jeg har hatt han som fastlege i omtrent 25 år.
Har hatt min del med utfordinger oppgjennom og han har hvert så profesjonell og så tillitsfull og lyttende hele tiden. Og mange ganger har jeg tatt meg i å lure på hvordan han gjør det. Da det må være ett ekstremt krevende yrke.
Nei altså, Hatten av altså! Gull verdt.
så gull verdt at jeg håper hat tar seg en velfortjent pensjon når han føler han trenger det. Er forberedt på det siden han har stått sånn på i alle år! <3
obs: Mine vuderinger er mest fra ca 3-4 år tilbake. Forstår at han er litt mindre tilgjenglig enn han var. Han har nok blitt populær :P
Sjelden sjel <3

Varm tillitsfull og trygg fastlege

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Jeg har hatt Nina i mange år og jeg har alltid opplevd å bli sett og godt ivaretatt. Med psykiske utfordringer kan tillit og åpenhet være vanskelig men Nina har alltid tatt meg på største alvor og «sett meg». Det har hjulpet meg veldig til at jeg nå føler meg mye mer «klinisk frisk» og fungerer bedre i hverdagen. En empatisk og varm fastlege som bryr seg veldig om pasientene sine.

Særdeles god

Lege: Anders Østrem Skrevet

Har hatt Anders Østrem som fastlege i over ti år. Han lytter, tar pasienter på alvor, er svært sympatisk, trygg og stabil! En stor trygghet for meg, som kan være utrygg. Tipp topp! Inget annet å si!

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.