Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av Gransdalen Legesenter Drift AS

Lite god

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Har opplevd at min svigermor med store vansker. Som har diabetes, er hjertesyk, har revmatoid artritt og er krumbøyd, klarer ikke å gå uten rullator har fått veldig liten hjelp. Hun brakk beinet for 3 år siden også og har blitt enda mindre aktiv på grunn av dette. Hun har søkt TT kort til henne uten at hun fikk dette innvilget. På grunn av dette er hun veldig lite ute. Nesten ikke ute i det hele tatt. Hun snakker ikke godt norsk og er av den typen som bare smiler selv om hun har det sykt vondt. Jeg synes det er mangel på kompetanse fra fastlegen som lar en så syk kvinne gå fra legesenteret uten videre oppfølging og hjelp til blant annet praktisk bistand.

Effektiv og empatisk

Lege: Terese Liadal Skrevet

Min fastlege var på ferie og jeg fikk time hos Liadal istedet. Hun var veldig hyggelig, effektiv og ryddig. Tusen takk for hjelpen!

Hyggelig, trygg og faglig dyktig.

Lege: Anders Østrem Skrevet

Anders Østrem er vår families fastlege og vi er kjempefornøyde med ham som vår "livlege, alle fire.

Vi føler at han bryr seg om oss og han er flink til å fortelle deg hva som feiler deg, og finner gode løsninger for å få deg frisk igjen, derfor har han vært vår fastlege i over tretti år.

Tilgjengelig, trygg og kunnskappsrik

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Har vært heldig som har hatt Nils Rolfsfjord som min fastlege i mange år. Alltid positiv og behagelig, tilstede.

Sikkert flink og hyggelig, men sjeldent tilgjengelig

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Virker for meg faglig dyktig, og hun er veldig hyggelig.
Dessverre er hun for lite tilgjengelig. Det tar for lang tid å få time. Jeg blir dog eller får alltid mulighet til å benytte vikar som de har fast på legesenteret. Han er også dyktig og hyggelig.