Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av Gransdalen Legesenter Drift AS

Hyggelig, trygg og faglig dyktig.

Lege: Anders Østrem Skrevet

Anders Østrem er vår families fastlege og vi er kjempefornøyde med ham som vår "livlege, alle fire.

Vi føler at han bryr seg om oss og han er flink til å fortelle deg hva som feiler deg, og finner gode løsninger for å få deg frisk igjen, derfor har han vært vår fastlege i over tretti år.

Tilgjengelig, trygg og kunnskappsrik

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Har vært heldig som har hatt Nils Rolfsfjord som min fastlege i mange år. Alltid positiv og behagelig, tilstede.

Sikkert flink og hyggelig, men sjeldent tilgjengelig

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Virker for meg faglig dyktig, og hun er veldig hyggelig.
Dessverre er hun for lite tilgjengelig. Det tar for lang tid å få time. Jeg blir dog eller får alltid mulighet til å benytte vikar som de har fast på legesenteret. Han er også dyktig og hyggelig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anders Østrem Skrevet

Grei og snakke med, tar ting pasienten sier på alvor, gir tilbakemelding når jeg dette er påkrevet. Kort sagt, er så absolutt å anbefale. Veldig fornøyd 😀

Faglig dyktig og sosialt oppegående

Lege: Anders Østrem Skrevet

Jeg har hatt Anders Østrem som lege i 26 år. Kom til ham ved en tilfeldighet og kommer ALDRI til å bytte lege.
Han er faglig dyktig, henviser til spesialist om det er noe han ikke "kan nok om". Han har en genuin interesse for pasientene sine og kjenner meg igjen når jeg kommer, selv om det er lang tid siden sist. Jeg er lite syk (heldigvis). Alle barna mine har beholdt ham som lege i voksen alder, så man kan si han er familielegen vår.
Kontorpersonalet er også hyggelige og holder en høy faglig kvalitet.
Veldig fornøyd!