Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gransdalen Legesenter Drift AS

Reddende engel

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Var så heldig å bli tatt imot da min vanlige fastlege var sykemeldt over lengere tid. Følte meg godt mottatt, ble tatt alvorlig, oh følte at hun virkelig genuint var interessert i å hjelpe meg

Trygg og lyttende

Lege: Akif Abbas Skrevet

Han lytter til deg og føler at du blir hørt ! Han er ikke som andre leger som sitter bak en pc og skriver alt du sier. I tillegg så viser han at han bryr seg. Har aldri hatt en bedre fastlege enn han

Anbefales

Lege: Akif Abbas Skrevet

En ung, men dyktig lege!
Han er hyggelig, lyttende, forståelsesfull og oppmuntrende.

En som vil deg vel.

Dårlig lytter og kverulerende

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Jeg opplever Hosseini som lite forståelsesfull og hun har ikke mye empati for meg som pasient. Jeg synes også at hun kverulerer mye og at hun er en dårlig lytter. Jeg har opplevd at hun blir sint dersom jeg har blitt «for krevende»som pasient. Det er tydelig at hun ikke har lang erfaring som fastlege og dette gir seg utslag i den behandlingen/hjelpen man får. Anbefaler ikke denne fastlegen, dersom man har behov for en lege som tar deg seriøst.

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten.

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten. Snakker hele tiden om ikke relevante ting, og så er timen over.
Azitah Hosseini ble min fastlege den 01.07.2020.
Har hatt to 20 minutters timer over 2 uker august. Forlanger att en kun skal ta opp en ting ved hvert besøk. Har en tre ting en ønsker å bring opp skal en ha tre nye avtaler. Det ble med de 2 besøkene. Har nå fått en ny fastlege.