Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av Gransdalen Legesenter Drift AS

Sikkert flink og hyggelig, men sjeldent tilgjengelig

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Virker for meg faglig dyktig, og hun er veldig hyggelig.
Dessverre er hun for lite tilgjengelig. Det tar for lang tid å få time. Jeg blir dog eller får alltid mulighet til å benytte vikar som de har fast på legesenteret. Han er også dyktig og hyggelig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anders Østrem Skrevet

Grei og snakke med, tar ting pasienten sier på alvor, gir tilbakemelding når jeg dette er påkrevet. Kort sagt, er så absolutt å anbefale. Veldig fornøyd 😀

Faglig dyktig og sosialt oppegående

Lege: Anders Østrem Skrevet

Jeg har hatt Anders Østrem som lege i 26 år. Kom til ham ved en tilfeldighet og kommer ALDRI til å bytte lege.
Han er faglig dyktig, henviser til spesialist om det er noe han ikke "kan nok om". Han har en genuin interesse for pasientene sine og kjenner meg igjen når jeg kommer, selv om det er lang tid siden sist. Jeg er lite syk (heldigvis). Alle barna mine har beholdt ham som lege i voksen alder, så man kan si han er familielegen vår.
Kontorpersonalet er også hyggelige og holder en høy faglig kvalitet.
Veldig fornøyd!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Gir min beste anbefalinger. Er den desidert beste almenlegen jeg noensinne har hatt. Gjør grundige undersøkelser. Er oppdatert med hva som finnes av behandlingstilbud og alt annet. Nøler ikke med å henvise deg til spesialister når det trengs. Han setter seg godt inn i sykdomsbildet. Han er en hyggelig kar som bryr seg om pasientene sine. Legesekretærene på kontoret er også blide og hyggelige. Ett trivelig sted der en kan føle seg godt ivaretatt. Har ikke noe å utsette så jeg får si meg 100 prosent fornøyd.

Beste legen

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Han er en lege som tar deg seriøst. Vennlig og lyttende. Bedre service finner du ikke hos en annen lege