Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av Gransdalen Legesenter Drift AS

Dyktig fastlege

Lege: Nils Martin Rolfsjord Skrevet

Har hatt Rolfjord som fastlege i mange år,
han tar seg alltid god tid, lytter og prøve finne beste løsning.

Ett Ord: Fantastisk!

Lege: Anders Østrem Skrevet

Forståelig at han har venteliste.
Jeg har hatt han som fastlege i omtrent 25 år.
Har hatt min del med utfordinger oppgjennom og han har hvert så profesjonell og så tillitsfull og lyttende hele tiden. Og mange ganger har jeg tatt meg i å lure på hvordan han gjør det. Da det må være ett ekstremt krevende yrke.
Nei altså, Hatten av altså! Gull verdt.
så gull verdt at jeg håper hat tar seg en velfortjent pensjon når han føler han trenger det. Er forberedt på det siden han har stått sånn på i alle år! <3
obs: Mine vuderinger er mest fra ca 3-4 år tilbake. Forstår at han er litt mindre tilgjenglig enn han var. Han har nok blitt populær :P
Sjelden sjel <3

Varm tillitsfull og trygg fastlege

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Jeg har hatt Nina i mange år og jeg har alltid opplevd å bli sett og godt ivaretatt. Med psykiske utfordringer kan tillit og åpenhet være vanskelig men Nina har alltid tatt meg på største alvor og «sett meg». Det har hjulpet meg veldig til at jeg nå føler meg mye mer «klinisk frisk» og fungerer bedre i hverdagen. En empatisk og varm fastlege som bryr seg veldig om pasientene sine.

Særdeles god

Lege: Anders Østrem Skrevet

Har hatt Anders Østrem som fastlege i over ti år. Han lytter, tar pasienter på alvor, er svært sympatisk, trygg og stabil! En stor trygghet for meg, som kan være utrygg. Tipp topp! Inget annet å si!

Faglig dyktig og lyttende

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Har hatt Nina Wiggen som fastlege i >8 år og har alltid blitt behandlet av en trygg og sikker lege. Kan absolutt anbefales. Har tidligere hatt vikar pga spesialisering men er nå tilgjengelig . Dessverre bør betjeningen av "sentralbordet" finne seg en annen jobb. Har vært pasient i Gransdalen siden fastlegeordningen startet ,men har alltid blitt behandlet nedlatende fra resepsjonen / telefonsvareren. Måtte faktisk en gang reise fra apoteket på Stovner til legesenteret for en samtale med betjening etter at de nektet meg resept på mine faste medisiner.