Azitah Hosseini

Autorisasjon (2017)

Azitah Hosseini er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Azitah Hosseini

Trygg og kunnskapsrik

Er veldig fornøyd med Dr.Hosseini. Hun skaper en trygg atmosfære under undersøkelser. Hun holder seg godt oppdatert og formidler informasjon på en enkel og forståelig måte.

Kjempe flink

Anbefales på det varmeste. vært hos hun flere ganger og føler jeg møter en lege som virkelig bryr seg. Super hyggelig og tar seg alltid god tid til å svare på spørsmål selv om det ikke gjelder nøyaktig det jeg er der for.
Føler jeg går derifra med gode svar og fått den hjelpen jeg trenger.

Sympatisk og lyttende

Hjemme igjen etter første møte med denne legen. Det var befriende å komme til en lyttende lege. Mistet min kjære fastlege etter 35 år og nå tror og håper jeg å ha funnet en ny med mange av de samme kvalitetene.

Reddende engel

Var så heldig å bli tatt imot da min vanlige fastlege var sykemeldt over lengere tid. Følte meg godt mottatt, ble tatt alvorlig, oh følte at hun virkelig genuint var interessert i å hjelpe meg

Dårlig lytter og kverulerende

Jeg opplever Hosseini som lite forståelsesfull og hun har ikke mye empati for meg som pasient. Jeg synes også at hun kverulerer mye og at hun er en dårlig lytter. Jeg har opplevd at hun blir sint dersom jeg har blitt «for krevende»som pasient. Det er tydelig at hun ikke har lang erfaring som fastlege og dette gir seg utslag i den behandlingen/hjelpen man får. Anbefaler ikke denne fastlegen, dersom man har behov for en lege som tar deg seriøst.