Helge Einar Lundberg

Autorisasjon (1993)

Helge Einar Lundberg er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Helge Einar Lundberg

Profesjonell

Han er en kompetent, hyggelig og profesjonell. Jeg føler han helt oppriktig bryr seg og lytter. Rett person i rett yrke.

Fantastisk menneske

Jeg har hatt Lundberg som fastlege fra jeg var liten. Nå er jeg snart 29 år, og har flyttet. Kjører fortsatt til Skjetten og nekter å bytte lege. Han er profesjonell, en god lytter, og er ett fantastisk menneske. Vil egentlig ikke anbefale ham videre - i frykt for at han får for mye å gjøre ;)
Men jeg vet at mange kvier seg for å snakke om diverse med fastlegen sin, og min erfaring er at man kan snakke med ham om absolutt alt, og be om hjelp til absolutt alt.

Verdens beste lege

Han er helt fantastisk. Han tar seg tid selv om han er forsinket, og jeg får alltid følelsen av at han tar meg seriøst. Merker at han virkelig bryr seg. Har flyttet fra området for flere år siden men kvier meg for å bytte fastlege fordi jeg aldri kan finne en som er like bra som Lundberg.

Veldig flink

Jeg har vært pasient hos ham i de siste 10 årene. Oppfatter han som Norges flinkeste lege.

Norges beste fastlege!

Basert på ren empiri; Helge må være Norges beste fastlege: - ingen over - ingen ved siden av!