Helge Einar Lundberg

Autorisasjon (1993)

Helge Einar Lundberg er en av 67 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Helge Einar Lundberg

Fantastisk menneske

Jeg har hatt Lundberg som fastlege fra jeg var liten. Nå er jeg snart 29 år, og har flyttet. Kjører fortsatt til Skjetten og nekter å bytte lege. Han er profesjonell, en god lytter, og er ett fantastisk menneske. Vil egentlig ikke anbefale ham videre - i frykt for at han får for mye å gjøre ;)
Men jeg vet at mange kvier seg for å snakke om diverse med fastlegen sin, og min erfaring er at man kan snakke med ham om absolutt alt, og be om hjelp til absolutt alt.

Verdens beste lege

Han er helt fantastisk. Han tar seg tid selv om han er forsinket, og jeg får alltid følelsen av at han tar meg seriøst. Merker at han virkelig bryr seg. Har flyttet fra området for flere år siden men kvier meg for å bytte fastlege fordi jeg aldri kan finne en som er like bra som Lundberg.

Veldig flink

Jeg har vært pasient hos ham i de siste 10 årene. Oppfatter han som Norges flinkeste lege.

Norges beste fastlege!

Basert på ren empiri; Helge må være Norges beste fastlege: - ingen over - ingen ved siden av!

En seriøs lege

Jeg har brukt han i mange år som fastlege. Han tar meg alltid på alvor, har alldri sykemeldt meg, sørger for å holde meg igang. Og får jeg et problem er det alltid 100% fokus på akkurat det.
Må også gi ros til damene på kontoret som setter sprøyter og tapper blod..meget profersjonelle.
Jeg er glad jeg er eldre enn Lundberg, antar han holder ut lenger enn meg :-)