Helge Einar Lundberg

Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten
Helge Einar Lundberg er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Helge Einar Lundberg

Helt ok - men langt fra beste fastlege

Har hatt Dr. Lundberg en del år nå og han er en veldig hyggelig person. Tidligere var jeg aldri syk så da var det heller ikke noe problem og ha han som fastlege. Derimot nå som jeg oftere går til han, føler jeg at han ikke tak meg seriøst. Når han har gitt deg en løsning er det kun det som er løsningen. Jeg oppfattet han som at han ikke klarer å se hele bilde og redd for å spørre andre om hjelp/ sende videre til spesialist. Løsningen for meg var å gå til en annen lege. Denne legen hadde en annen oppfatning av mitt problem og ga meg gode svar og løsning. Dette er årsaken til at jeg nå velger å bytter fastlege.

Dr . Lundberg er en fantastisk dyktig og sympatisk lege .Han lytter til deg som pasient og er grundig og nøye .

Profesjonell

Han er en kompetent, hyggelig og profesjonell. Jeg føler han helt oppriktig bryr seg og lytter. Rett person i rett yrke.

Fantastisk menneske

Jeg har hatt Lundberg som fastlege fra jeg var liten. Nå er jeg snart 29 år, og har flyttet. Kjører fortsatt til Skjetten og nekter å bytte lege. Han er profesjonell, en god lytter, og er ett fantastisk menneske. Vil egentlig ikke anbefale ham videre - i frykt for at han får for mye å gjøre ;)
Men jeg vet at mange kvier seg for å snakke om diverse med fastlegen sin, og min erfaring er at man kan snakke med ham om absolutt alt, og be om hjelp til absolutt alt.

Verdens beste lege

Han er helt fantastisk. Han tar seg tid selv om han er forsinket, og jeg får alltid følelsen av at han tar meg seriøst. Merker at han virkelig bryr seg. Har flyttet fra området for flere år siden men kvier meg for å bytte fastlege fordi jeg aldri kan finne en som er like bra som Lundberg.