Helge Einar Lundberg

Nordens vei 15 2013 Skjetten
Tlf: 64 83 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helge Einar Lundberg er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Helge Einar Lundberg

Gir seg ikke før han har svar og sender videre hvis han ikke finner svar selv.

Føler meg trygg og ivaretatt. Lett å prate med. Takket være han, fant de ut om min kroniske sykdom før jeg jeg ble ordentlig syk

Helt ok - men langt fra beste fastlege

Har hatt Dr. Lundberg en del år nå og han er en veldig hyggelig person. Tidligere var jeg aldri syk så da var det heller ikke noe problem og ha han som fastlege. Derimot nå som jeg oftere går til han, føler jeg at han ikke tak meg seriøst. Når han har gitt deg en løsning er det kun det som er løsningen. Jeg oppfattet han som at han ikke klarer å se hele bilde og redd for å spørre andre om hjelp/ sende videre til spesialist. Løsningen for meg var å gå til en annen lege. Denne legen hadde en annen oppfatning av mitt problem og ga meg gode svar og løsning. Dette er årsaken til at jeg nå velger å bytter fastlege.

Dr . Lundberg er en fantastisk dyktig og sympatisk lege .Han lytter til deg som pasient og er grundig og nøye .

Profesjonell

Han er en kompetent, hyggelig og profesjonell. Jeg føler han helt oppriktig bryr seg og lytter. Rett person i rett yrke.

Fantastisk menneske

Jeg har hatt Lundberg som fastlege fra jeg var liten. Nå er jeg snart 29 år, og har flyttet. Kjører fortsatt til Skjetten og nekter å bytte lege. Han er profesjonell, en god lytter, og er ett fantastisk menneske. Vil egentlig ikke anbefale ham videre - i frykt for at han får for mye å gjøre ;)
Men jeg vet at mange kvier seg for å snakke om diverse med fastlegen sin, og min erfaring er at man kan snakke med ham om absolutt alt, og be om hjelp til absolutt alt.

Verdens beste lege

Han er helt fantastisk. Han tar seg tid selv om han er forsinket, og jeg får alltid følelsen av at han tar meg seriøst. Merker at han virkelig bryr seg. Har flyttet fra området for flere år siden men kvier meg for å bytte fastlege fordi jeg aldri kan finne en som er like bra som Lundberg.

Veldig flink

Jeg har vært pasient hos ham i de siste 10 årene. Oppfatter han som Norges flinkeste lege.

Norges beste fastlege!

Basert på ren empiri; Helge må være Norges beste fastlege: - ingen over - ingen ved siden av!

En seriøs lege

Jeg har brukt han i mange år som fastlege. Han tar meg alltid på alvor, har alldri sykemeldt meg, sørger for å holde meg igang. Og får jeg et problem er det alltid 100% fokus på akkurat det.
Må også gi ros til damene på kontoret som setter sprøyter og tapper blod..meget profersjonelle.
Jeg er glad jeg er eldre enn Lundberg, antar han holder ut lenger enn meg :-)

Han er helt fantastisk

Den beste legen man kan ha- lytter- tar seg god tid- føler at han bryr seg om meg som person - veldig dyktig - nøye - sender deg videre ved behov - er veldig heldig som har han som lege -føler meg trygg!!!

Drømmelegen

Fantasisk lege som lytter og tar alle på alvor. Han rusher ikke, men tar den tiden det tar for å hjelpe deg som pasient!

Veldig fornøyd!

Helge er en fantastisk lege, har alltid tid til deg. Og løser problemer på en bra måte isteden for mange andre som bare kaster deg ut i sykemelding!

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Han viser interesse for meg som menneske også, ikke bare pasient. Virker som om han mener at helhet er viktig. Ikke minst er han ydmyk i sin rolle som lege. Han står på for å finne ut hva som er feil, men er ikke redd for å si ifra når han er opprådd. Flink til å videresende pasienter når det er nødvendig.

Topp behandling!

Har alltid tid til å høre på deg.
I mitt tilfelle tok det lang tid å finne årsaken til mine plager. Han ga seg aldri, og løste det til slutt.
Helt fantastisk menneske.

Meget fornøyd

Vi er veldig fornøyd med denne legen. Hele familien har hatt han mange år. Veldig presis og nøyaktig i jobben sin. Veldig forsiktig med medisineringen, vil heller finne den nøyaktige årsaken før behandlingen.

Engasjerende og interessert lege

Han viser interesse for deg som person og ikke bare sykdommen. Han spør etter resten av familien (som også har han som fast lege) og ikke minst han forteller om hva han skriver inn i sykejournalen (Epicrisen). En av de bedre legene jeg har vært hos

Knallflink lege

Som regel tilgjengelig, veldig oppmerksom på våre problemer (har den samme hele familien), og fornuftig nivå på henvisninger og medisinbruk.