Helge Einar Lundberg

Autorisasjon (1993)

Helge Einar Lundberg er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Helge Einar Lundberg

Legen som ser hele mennesket

Helge er definitiv den beste legen en kan ønske seg. Han tar meg på alvor og er alltid opptatt av å finne årsaken til mine helseutfordringer, store og små. Har han ikke løsningen selv, nøler han aldri med å henvise. Han innehar mye fagkunnskap, men evner å oversette dette til «norsk». Helge er utvilsomt en dyktig, erfaren og menneskelig lege man kan stole på.

Fantastisk lege.

Jeg var så heldig at jeg fikk Dr. Lundberg som fastlege igjen (etter litt tid på venteliste) etter at jeg flyttet hjem igjen til Rælingen.
Lundberg er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Her er det ikke snakk om samlebåndprinsipp. Han lytter til pasientene, og benytter seg av alle mulige hjelpemidler og spesialister for å komme til bunns i din sak.
Han er ærlig (på godt og vondt), og er ikke redd for å innrømme at han trenger hjelp fra spesialister når han selv står fast.
Dette er en lege som virkelig brenner for sitt yrke og sine pasienter.
Til dere som nå synes at dette blir vel mye skryt og glansbilder.
Ja selvfølgelig gjør Lundberg feil, han er tross alt bare et menneske, men han innrømmer sine feil, og retter de. Det er garantert ikke alle som får kjemien til å stemme, men slik vil det alltid være.
Slik jeg kjenner Dr. Lundberg så kan jeg absolutt på det sterkeste anbefale han som fastlege.
Her er du trygg.

Gir seg ikke før han har svar og sender videre hvis han ikke finner svar selv.

Føler meg trygg og ivaretatt. Lett å prate med. Takket være han, fant de ut om min kroniske sykdom før jeg jeg ble ordentlig syk

Helt ok - men langt fra beste fastlege

Har hatt Dr. Lundberg en del år nå og han er en veldig hyggelig person. Tidligere var jeg aldri syk så da var det heller ikke noe problem og ha han som fastlege. Derimot nå som jeg oftere går til han, føler jeg at han ikke tak meg seriøst. Når han har gitt deg en løsning er det kun det som er løsningen. Jeg oppfattet han som at han ikke klarer å se hele bilde og redd for å spørre andre om hjelp/ sende videre til spesialist. Løsningen for meg var å gå til en annen lege. Denne legen hadde en annen oppfatning av mitt problem og ga meg gode svar og løsning. Dette er årsaken til at jeg nå velger å bytter fastlege.

Fantastisk lege

Dr . Lundberg er en fantastisk dyktig og sympatisk lege .Han lytter til deg som pasient og er grundig og nøye .