Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Jeg føler at jeg blir hørt når jeg er hos henne.
Vi har en fin kommunikasjon. Hun følger deg opp og gjør sitt beste. Jeg føler at jeg er i de beste hender.

Hyggelig kar men ikke Legen jeg vil ha.

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Milos er sikkert en hyggelig kar men mitt førsteinntrykk av Milos er at han ikke helt lytter til hva som blir sakt eller tar "selvkritikk" til behandlingsvalg som ikke har virket før årsak er kjent.

Virker ikke å skape en høy grad av tillitt. Stiller også motspørsmål hvor han selv har informasjonsplikt eller burde vært i forkant å foreslå behandling for å eks å utelukke beh.

Snakket med familiemedlemmer på tlf under timen
og ba pasient vente. Svært varmt i Legerommet og sterk parfymelukt.

God fastlege

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Jeg føler meg alltid både sett og hørt når jeg har vært hos Doktor Usman. Jeg har stor tillitt til henne og rådene hun gir meg. Anbefales

Nærmere den gamle "huslegen" kommer man ikke

Lege: Joanna Kafel Skrevet

En lege som følger opp hele tiden og som sitter inne med mye kunnskap, så jeg med flere kroniske sykdommer er trygg på at hun ser helheten.
Alltid blid og hyggelig og har en god kommunikasjon hvor hun forklarer og begrunner hvorfor hun velger de forskjellige behandlingene, eller hvorfor hun velger at jeg skal innlegges på sykehus.

Når jeg flyttet undersøkte jeg at jeg ikke trengte å bytte fastlege, så jeg har i dag en distanse som er tre ganger så langt som til nærmeste legesenter.

Legesenteret med andre leger og ansatte er også helt viktig for meg som pasient, så jeg kan føle meg helt trygg på at får god og riktig behandling.

Tillitvekkende og trygg lege

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Svært fornøyd med fastlegen min. Lytter, behandler og henviser. Grundig.Blir alltid tatt på alvor. Lett tilgjengelig.