Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Unik, empatisk, medmenneskelig

Lege: Sosan Lotfi Skrevet

Er så glad og takknemlig for å ha fått Sosan som fastlege. Hun lytter, undersøker, følger opp, og tar alle blodprøver som trengs.

I tillegg til profesjonaliteten som lege, er hun et unikt varmt medmenneske, som man virkelig kan snakke med, og blir tatt på alvor av. Håper hun aldri forlater Skjetten!!

Nektet meg å ta blodprøver og forhåndssjekk av kolesterol og ift diabetes

Lege: Sosan Lotfi Skrevet

Jeg er glad Sosan Lotfi ikke er min fastlege, men måtte likevel til henne idag da det var eneste mulighet pga omstendighetene. Etter å ha ventet i over 1 time møter jeg henne for første gang hvor jeg nevner ting jeg ønsker å sjekkes for da andre i slekt har høye nivåer av kolesterol og ting ift diabetes, og hun sa at jeg må ha symptomer for å sjekkes. Altså man kan ikke ha symptomer først for så å sjekkes,- da er det er jo for sent! Og jeg har ikke vært der på evigheter - på over 2 år,- og hun brukte kun timen og energien på å hindre meg fra å ta de blodprøvene jeg ønsket. I tillegg sier hun også at - siterer: "Du er fortsatt ung, egentlig trenger du ikke å være her en gang" . Hvilken lege sier noe sånt? I TILLEGG til alt dette her, sender hun ikke en gang beskjed til laboratoriet om at jeg skal ta en blodprøve! For jeg skulle likevel ta en sjekk på andre ting hos dem - så jeg måtte sitte og vente i 15 ekstra etter at de tok lunsj!! (total ventetid på blodprøve var 45 min.) En lege skal straks sende beskjed til laboratoriet når pasienten forlater kontoret, og dette gjorde hun ikke.
Jeg sa til henne at "Jeg har bodd her i over x ant. år og aldri møtt på motstand når jeg nevner ting jeg ønsker å ta blodprøve for. Og at om jeg hadde fått time dagen før hos en annen så hadde ikke dette vært noe problem." Unødvendig å kverulere med pasienter. Veldig misfornøyd med timen.

Nedlatende opplevelse

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Jeg spurte om jeg kunne få kvinnelig personal til å utføre intim undersøkelse, da fikk jeg et rart blikk og nedlatende direkte sitat; «ja du vet hvordan undersøkelsen utføres?….de skal ikke inn i vag***n din hvis du tror det??». Jeg svarte at jeg visste, og da sa han med en arrogant tone «eh ja, jeg kan sikkert prøve å spørre..». Svært upassende kommentar å komme med da han ikke vet mitt grunnlag til å etterspørre en kvinne? Følte meg skikkelig «dum» og satt med en klump i magen etter jeg dro derfra. Har i ettertid ikke dratt tilbake selv om jeg har behov.

Arrogant og lite imøtekommende

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Kverulerer på medisiner som er forskrevet fra Psykriater gjennom mange år. Tar betaling for svar på blodprøver, som det skulle vært en reell legetime. Sender også prøver til feil sted, hvor jeg igjen må betale for konsultasjon per telefon. Fordi jeg ikke har fått de svarene jeg skal ha.
Sender også meld via helse Norge kl 03:00 om natten.

Nedlatende og arrogant

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Har aldri følt meg så nedprioritert og utilpass før jeg kom hit. Tar ikke tid til å høre på hva jeg prøver å si, fikk inntrykk av at han bare ville ha meg ut. Veldig uempatisk, følte at jeg kom ingen vei uansett hvor hardt jeg prøvde for han er så fastlåst i at han vet bedre enn pasienten.