Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Flink, står på for deg, forklarer hva ting er, gjerne hvorfor. Veldig dyktig.............
Lytter og tar tak i det du lurer på. Han virker veldig kunnskapsrik og sjekker gjerne flere ting, for å utelukke eller han sender deg til spesialist.

Milos er en bra mann

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Han ser, lytter, henviser og gir råd. Opplever han ærlig og direkte. Samtidig ser han deg og har faktisk litt humor. Jeg er så glad for at han er min fastlege. Litt venting, men han bruker tid på sine pasienter 😊

Legen som ser hele mennesket

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Helge er definitiv den beste legen en kan ønske seg. Han tar meg på alvor og er alltid opptatt av å finne årsaken til mine helseutfordringer, store og små. Har han ikke løsningen selv, nøler han aldri med å henvise. Han innehar mye fagkunnskap, men evner å oversette dette til «norsk». Helge er utvilsomt en dyktig, erfaren og menneskelig lege man kan stole på.

Grundig, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Sosan Lotfi Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor, hun er nøye og grundig, og hun gir meg mer kunnskap om min egen helsesituasjon og hva som kan hjelpe Litt ventid/forsinkelser, men det er det verdt! En super fastlege!

Lege nr. 1

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Er du heldig å ha fått Milos som fatlege? Behold ham! Han gir seg ikke før han kan gi deg en diagnose. Og når du har fått den, så følger han deg videre opp. Mulig han trenger en ny klokke, men tenk på det når du sitter å venter; når det er din tur så gir han deg den tiden du trenger. Det kan det være verdt å tenke på. Og hvilken lege sender melding om fornyelse av resept kl. 23.00 på en lørdags kveld? Jo, Milos!