Stig Bjørnå

Stig Bjørnå legekontor
Tronsholen 4325 Sandnes
Stig Bjørnå er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Stig Bjørnå

Fantastisk lege. har hatt Stig som lege i 30 år nu.

Stig er tålmodig, spør ofte for å kunne danne seg en vurdering. Har en egen evne til å få pasienten "på lag" slik at han kan danne seg et viktig bilde samt å få vite det som han trenger for må stille en diagnose. Er forklarende og opplysende. Har alltid et smil på lur og virker meget betryggende

Den aller beste legen jeg har hatt!

Lytter og tar hensyn til pasienten.Tar meg utenom time hvis det er akutt.

God lege

Legen er dyktig, lite legekontor hvor du kun kommer til din fastlege. Hyggelige kontor damer som tar telefonen med en gang. Gir deg time etter hastegrad, mulig å komme samme dag. Legen tar seg tid til pasientene og sender henvisninger og tar telefoner til spess. leger hvis nødvendig for konferering! Kommer også på hjemmebesøk hvis det er nødvendig.

Familiens lege

Gjennom mange år har flere i min familie (foreldre og barn) brukt og vært fornøyd med Bjørnå. Noen av oss har hatt alvorlige sykdommer som har krevd spesialisthenvisninger og kirurgisk behandling, mens andre kun har hatt infeksjoner og mindre plager. Felles for oss alle er at han har vært tilgjengelig når vi har hatt behov for en konsultasjon, tatt seg tid, og at han har tatt symptomene våre på alvor.