Per Brunovskis

Selvåg 2A 4297 Skudeneshavn
Per Brunovskis er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Per Brunovskis

Trygg og flink lege

Jeg hadde aldri vært hos lege grunnet at jeg rett å slett ikke har turt. Min første legetime var hos Per Brunovskis. I det jeg kom inn på kontoret følte jeg meg godt ivaretatt, trygg og rolig. Per er en dyktig lege som hører på hva du har og si, og gjør det han kan for å hjelpe deg.

Erfaren og meget dyktig lege!

Har hatt Per som fastlege siden ordningen ble innført. Kunne aldri sett for meg en bedre fastlege som hjelper pasienten bedre.
Han og sekretærene gjør alt de kan for pasientene. Er veldig god respons når det er noe. Hjelper til med det som trengs. Trur ikke det er Mangen legekontor som kan måles med dette altså!

Eksemplarisk

Denne legen, og hans ansatte kunne ikke blitt bedre. Dette er ett fantastisk legekontor. Du får lett time, kommer fort inn, han er snill og omtenksom og lytter og tar seg alltid god tid. Han har enormt mange pasienter på listen sin, tross dette tar han seg god tid til pasientene sine. Han svarer raskt på app, og er flink og sende folk til spesialister, han var veldig flink og skrive en utdypet og tydelig legeerklæring som gjorde at jeg slapp og delta som vitne og tidligere offer i en politisak pga at det var for stor påkjenning for meg, og politiet forsto utifra erklæringen som var på en og en halv A4 side at dette var helsemessig uforsvarlig for meg. Tror ikke mange leger hadde tatt seg tid til og skrive en sååå lang og utdypet erklæring. Håper du aldri pensjonerer deg :-)

Medmenneskelig, gir tillit, og trygghet.

Alltid lyttende og tar seg god tid. Er rask til å henvise videre ved behov, og skaper trygghet. Medmenneske, og trøstende.

Veldig imøtekommende og behagelig

Veldig godt inntrykk av legen.
Savner å kunne få digital kontakt når dette trengs.
Opptil 25 minutters ventetid i telefonkø forekommer, noe som kan være veldig frustrerende når man trenger kontakt