Ba-Tong Ly

Autorisasjon (1999)

Ba-Tong Ly er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Ba-Tong Ly

Veldig tilgjengelig og barnevennlig

Jeg har aldri opplevd at det har tatt lang tid å få time hos Dr.Ly. Spesielt finner han tid til å ta inn syke barn, selv om dagen hans er tettpakket fra før. Dessverre har kontoret stengt på onsdager (pr jan 14). Jeg opplever en imøtekommende lege når det gjelder forbigående tilstander som kan kureres med antibiotika.Når det gjelder andre forhold, opplever jeg han som ok. Absolutt ingen språk problemer. Hyggelig og flink legesekretær.

Svært god tilgjengelighet

Det går alltid raskt å få time hos Ba-Tong Ly. Har til og med opplevd at de har tatt meg inn etter siste timen er over. Er så fornøyd med Ba-Tong Ly, at han også er blitt min sønns fastlege.

Har besøkt Ba-Tong Ly både med psykiske og fysiske plager, og har aldri møtt annet enn velvilje. Mitt inntrykk er at dette er en lege som tar deg alvorlig, dersom du går dit med et ønske om å bli frisk. Har forstått på ham at han ikke er like glad for pasienter som utelukkende kommer til kontoret hans for å få sykeliggjøre seg selv ytterligere (man kan jo mistenkte et par av de negative kommentarene under her, for å tilhøre denne kategorien).

Blid, og serviceminded legesektretær, som er flink med barn. Tar ikke kortbetaling, men med minibank i nabobygget er dette et i-landsproblem.

Flott lege

Jeg gikk mange år hos denne legen. Han var svært forståelsesfull og dyktig. Har alltid fått de medisinene og henvisninger til spesialister som jeg ønsket. Han er hyggelig og varm. En fantastisk lege som ser hele mennesket. Jeg fikk alltid time senest to dager etter jeg ringte.

dårlig lege

bruke maks 5 timer per pasient, kan ikke ta opp mer enn 2 sykdommer per time, dårlig kundeservice, sekretæren er alltid sur

God lege!!

Til å begynne var jeg svært misfornøyd, han brukte bl.a 1 år på å eliminere x-antall årsaker bak noe som tok hudlegen 5 minutter å diagnostisere.
Men etter å ha hatt han som fastlege i 7-8 år må jeg si jeg er veldig fornøyd! Han kjenner meg, husker historikken og er dyktig.
Han er åpen for alternative behandlinger som naturmedisin og nåler.
Det kan være litt vanskelig å komme i kontakt med kontoret hans og hans vikarer i ferieavviklinger, men ellers veldig god service!
Ulempe at de ikke tar kort-betaling.