Rune Dramsdahl

Gard Helsehus

1992

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Gard Helsehus Telefonnummer52 70 18 0052 70 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Rune Dramsdahl er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Rune Dramsdahl

Unngå Gard helsehus som kontor og tilknytning:

Gjelder ikke lege Dramsdahl, men helsehuset. Flere gode erfaringer fra leger der, men hjulpet lite når erfaringer videre på helsehuset har vært slik. Har knyttet til familiemedlem erfart flere svært krevende og alvorlige situasjoner på Gard helsehus. Rett og slett risiko ved å bruke tjenester der. Legekontor byttet og anbefaler ikke noen tilknytning dit.

Ingen god fastlege

Lang ventetid,til tross for tidlig time.
Prøvesvar og henvisninger håndteres noe vilkårlig.
Bestemmer mye utifra om han liker pasienten og problemstilling.
Bruker mye vikarer.

Ingen god fastlege

Mine erfaringer med Dramsdahl er ikke bra i det hele tatt. Han har vært min lege hele livet, men når jeg ble myndig byttet jeg fastlege med en gang. Mine opplevelser er LAAAANG ventetid (minst 1-2 t ventetid, om du er heldig). Når jeg endelig kom inn til Dramsdahl, var jeg nesten ikke kommet inn døren en gang før han sa "prøven ga utslag, jeg har sendt resept til apoteket"). Og da kunne jeg bare gå igjen. Jeg opplever Dramsdahl som uinteresert i pasienten og vil helst bare ha deg ut av kontoret det sekundet du kom inn. Kan også legge til at det er MYE vikarer. Virker ikke som en som brenner for yrke sitt.

Veldig fornøyd

Hele familien bruker Dramsdahl og er veldig fornøyd. Vi opplever å bli godt ivaretatt, både voksne og barn. Ble mye bedre etter at de flyttet til Gardsenteret. Enkelte av kontorpersonalet kan oppleves litt arrogante, men det er nå ikke der vi bruker mest tid. Jevnt over veldig fornøyd!

sutre, sutre. putre. putre..............

det er så trist å se den negative kritikken av en super lege, som er empatisk, nøyaktig og grundig, og som virkelig tar nødvendig tid til pasienene. og i tillegg er han ikke kongen på haugen, men henviser deg videre dersom det er nødvendig.
ja, litt ventetid er det, men det gjelder vel hos de aller fleste leger?