Rune Dramsdahl

Autorisasjon (1992)

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

0 av 2000

Gard Helsehus Telefonnummer52 70 18 0052 70 18 ...
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Rune Dramsdahl er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Rune Dramsdahl

Velig Skuffet.

Har hatt Rune Dramsdahl som lege i to år. Kun vært hos han to ganger. Jeg hadde bestilt legetime til Rune Dramsdahl. To måneder siden. Trodde jeg skulle kommer til han då. Neida ikke denne gangen heller, kom inn til legestudent. Hun måtte gå inn å snakker med Dr. Dramsdahl med forskjellige ting. Nei takk, sånne lege vil jeg ikke har, kunne si fra til meg, kom til legestudent. Veldig Skuffet over Dr. Dramsdahl.

Dedikert og omsorgsfull

Hatt Dramsdahl som lege helt fra han startet i Haugesund. Veldig kunnskapsrik, dedikert og omsorgsfull. Er veldig fornøyd

Skuffet

Han har dessverre endret seg fra å være en god, vennlig, omsorgsfull og pålitelig lege - til dessverre å ikke være tilstede under konsultasjon, ikke lytte, ikke følge opp, ikke bry seg og ikke hjelpe med det jeg faktisk trenger hjelp til.

Som hos tidligere leger jeg har hatt, har jeg alltid fått dobbeltimer når jeg har trengt dette. Etter jeg fikk alvorlig legeskrekk og andre sykdommer er forverret, trenger jeg mer enn noen gang minimum dobbeltimer på konsultasjon.

Når dobbeltimer har vært bestilt i resepsjonen og jeg har vært forberedt på dette, har han tross dette avvist meg og avsluttet konsultasjon før avtalt tid med meg var ferdig og før jeg var ferdig med å få hjelp. En svært fortvilende opplevelse som førte til sterk forverring av min legeskrekk.

Nå sist var det bestilt dobbelttime igjen, hvor jeg var redd og fikk sterk angst flere uker før for at han ikke ville gjennomføre den. Så kom timen og da fikk jeg ikke snakke med han, men måtte snakke med en student. Tross at jeg knakk sammen og forklarte hvor sterk angst jeg har fått, hvor lenge siden jeg har snakket med han og at jeg må snakke med han om kritiske ting i min helse. Han nektet å snakke med meg.
Enda en nedverdigende og svært angst-triggende opplevelse.

Han har kommet med kommentarer om meg som pasient med mine sykdommer, som har føltes svært nedverdigende og stigmatiserende. Ytterligere forverret legeskrekken min.

Han har aldri gjennomgått medisinlisten når jeg har vært på konsultasjon og bedt om gjennomgang og utskrift av denne.

Tross at han har fått brev om min alvorlige legeskrekk, hvordan denne arter seg og hva som kan gjøres for å dempe den - har han ikke respondert på dette, ikke gjort noen tiltak for å hjelpe eller legge tilrette for meg, men isteden gjort det hele verre for meg.

Jeg har bla bedt om å kun å ha han å forholde meg til som fastlege når han ikke er på ferie, og at kun han skriver ut resepter for å unngå stadig feil resepter og ekstra arbeid og angst dette medfører for meg.
Hittil har jeg ikke nådd fram til han om dette og har ikke fått snakket med han på konsultasjon.

Det er utrolig trist at han har forandret seg sånn og nå behandler meg som pasient så dårlig.
Jeg trodde han kom til å fortsette å behandle meg som pasient med respekt, forståelse, tilrettelegging og den hjelpen jeg som pasient trenger.

Jeg er veldig lei meg og skuffet over at han har forandret seg så negativt og behandler meg på den måten han gjør nå, hvor jeg ikke får den hjelpen og tilretteleggingen jeg trenger og den respekten jeg fortjener.

Flink og tar pasienten på alvor

Alltid opplevd han som dyktig og at han tar det man kommer med på alvor. Tror aldri jeg har kommet inn på kontoret hans til avtalt tid, men til gjengjeld så bruker han den tiden det tar og er tilstede når du først kommer inn. Dyktig lege som bryr seg om pasientene.

varm og omtenksom

fantastisk lege som alltid "ser meg" og som virker utrolig kunnskapsrik. Han er en god lege som er lett å åpne seg for uanset hva det måtte gjelde. Går alltid der ifra med en god følelse og uten noen spørsmålstegn! 10/10 lege og person.