Rune Dramsdahl

Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Rune Dramsdahl er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Rune Dramsdahl

Ingen god fastlege

Mine erfaringer med Dramsdahl er ikke bra i det hele tatt. Han har vært min lege hele livet, men når jeg ble myndig byttet jeg fastlege med en gang. Mine opplevelser er LAAAANG ventetid (minst 1-2 t ventetid, om du er heldig). Når jeg endelig kom inn til Dramsdahl, var jeg nesten ikke kommet inn døren en gang før han sa "prøven ga utslag, jeg har sendt resept til apoteket"). Og da kunne jeg bare gå igjen. Jeg opplever Dramsdahl som uinteresert i pasienten og vil helst bare ha deg ut av kontoret det sekundet du kom inn. Kan også legge til at det er MYE vikarer. Virker ikke som en som brenner for yrke sitt.

Veldig fornøyd

Hele familien bruker Dramsdahl og er veldig fornøyd. Vi opplever å bli godt ivaretatt, både voksne og barn. Ble mye bedre etter at de flyttet til Gardsenteret. Enkelte av kontorpersonalet kan oppleves litt arrogante, men det er nå ikke der vi bruker mest tid. Jevnt over veldig fornøyd!

sutre, sutre. putre. putre..............

det er så trist å se den negative kritikken av en super lege, som er empatisk, nøyaktig og grundig, og som virkelig tar nødvendig tid til pasienene. og i tillegg er han ikke kongen på haugen, men henviser deg videre dersom det er nødvendig.
ja, litt ventetid er det, men det gjelder vel hos de aller fleste leger?

Verken fugl eller fisk

Har hatt Rune som fastlege i 20-25 år. Har god kjemi og føler at jeg blir hørt og tatt vare på. Er blitt mye bedre etter at di flyttet opp til Gardsenteret. Ventetiden er også blitt mye bedre. Sjeldent mer enn max 15-20 min. Han har pr. dags dato en fast vikar anna hver uke, Attila Fazekas., som også en trivelig og god lege. Begge tar seg tid til å lytte. Registrerer at flere opplever Rune som "arrogant" og virker som han ikke bryr seg. Han har vel kanskje ikkje verdens beste karisma og utstråling, men at han bryr seg, er hevet over enhver tvil.
Begge to er uten tvil faglig dyktige leger.
Mvh

Værste lege /senter

Han tar seg ikke tid til pasienten, alltid altfor lange ventetid, man må likom ta seg en hele dag fri for å bare gå til han. Sist jeg var hos han så va han så opptatt av dataen han følte ikke med og tok meg ikke på alvor trur hele tok bare 5/10 min så når eg skulle betale måtte eg betale 430kr!!!! helt sykt, jeg spurte dama i resesjonen kofår det ble så mye så fant hun ingen forklaring på det og sa kanskje fordi han har brukt "lang" tid på deg, jeg bare what?spurte om eg kunne spørre legen sjøl så seie hu han har ikke tid nå da må du bestille time hos han!! jaja, skal eg liksom betale nesten gang og får å gå te han og spørre han? lol veldig teit! jeg skal bytte fastelege..en ting til jeg har prøvt å ringt til de 100 ganger idag 04.01.16 de tar ikke telefonen har på mobilsvar fra julaften! skal bytte fastlege.