Gard Helsehus

Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Gard Helsehus

varm og omtenksom

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

fantastisk lege som alltid "ser meg" og som virker utrolig kunnskapsrik. Han er en god lege som er lett å åpne seg for uanset hva det måtte gjelde. Går alltid der ifra med en god følelse og uten noen spørsmålstegn! 10/10 lege og person.

Meget kunnskapsrik og dedikert lege

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

En av de beste legene jeg har hatt, og anbefales på det varmeste.

Meget kunnskapsrik, lidenskapelig i sitt arbeid, svært dedikert ovenfor sine pasienter - og ønsker å hjelpe på alle måter. Ikke rigid, men tenker utenfor boksen og bruker alle ressurser han har tilgang til, for å finne best mulig løsning og behandling for pasienten.

Samarbeider med pasienten og henviser videre når det er behov for det. Meget god til å følge opp og viser interesse for pasientens helse og utvikling.

Opplever at han ser meg - og at vi er på lik linje. Ingen arroganse eller ovenfra og ned-holdning.
Oppleves solid og tar tak der det trengs, slik at jeg som pasient føler meg trygt og godt ivaretatt - og kan overlate min helse til han med full tillit.

Jeg liker leger som jeg kan ha en toveis dialog med, "spille ball med", og som ikke bare sitter taus under konsultasjonen. Jeg ønsker tydelige og ærlige tilbakemeldinger, tanker og vurderinger. Og slik er Rune Dramsdahl ovenfor meg.
Han er en lege som jobber FOR og sammen med pasientene sine - En sjelden vare.

Det er gjerne lang ventetid fra timen begynner til jeg kommer inn - Men denne prisen er fullt ut verdt å betale for en dyktig lege man kan sette sin fulle lit til. Heller lang ventetid og en flink og kunnskapsrik lege med en god personlighet, enn kort ventetid og en lege med en eller flere ting man ikke er fornøyd med og stadig blir frustrert over.

Ønsker du en lege som ser deg og som snakker med deg, med solid kunnskap og stort engasjement - kan Rune Dramsdahl være legen for deg.

Flink og engasjert lege

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Har hatt Rune Dramsdahl som lege endel år nå og er veldig fornøyd. Oppfatter han som en meget flink, oppriktig, ærlig , høflig, tar seg tid og er lett å prate med.

Nesten aldri tilstede

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Hver gang jeg har bestilt time har det vært vikar. Svært skjelden at han selv er tilstede.
Er mye ute og reiser, har jeg forstått.

Veldig bra lege.

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Har hatt Dramsdal som lege i ca 3år nå, og er veldig fornøyd.
Det er lite ventetid, han følger godt opp og oppfatter han som en meget flink lege. Han er høflig og lett å prate med. Har aldri vært noespmhelst problemer med han, så anbefaler han på det sterkeste.