Lars Blix Strauman

Autorisasjon (2000)

Lars Blix Strauman er en av 16 fastleger i Vestvågøy

Siste vurderinger av Lars Blix Strauman

Lyttende og kunnskapsrik

Vært hos Lars flere ganger og han har en flott måte å møte pasienter på...Kunnskapsrik og får deg til å reflektere over egne problemer, samt komme med gode strategier for å håndterer dem...Lyttende og kunnskapsrik:)

Trygg og kunnskapsrik

Jeg byttet lege . Har aldri følt meg mer sett eller hørt enn jeg gjør nå. Har fått et nytt liv takket være han.

Skuffet

Jeg føler meg skuffet, ikke ivaretatt, og motarbeidet av Lars. Jeg er mer lei meg og føler meg liten og tråkket på, enn glad når jeg går ut av time med han. Hver gang. Jeg har ønsket et godt samarbeid hele veien, men føler aldri han liker meg eller vil vite av meg eller hvem jeg er. Er ikke det en av legenes viktigste oppgaver? D synes jeg, jeg er alltid nedbrutt når jeg kommer derfra. Det er også frustrerende å ikke bli stolt på eller tatt på alvor. Det er min følelse i hvertfall.

Godt førsteinntrykk, men...

Ble først overbevist at denne fastlegen kunne hjelpe meg med mine helseplager slik at jeg fortest kunne komme meg i arbeid igjen, men den gang ei.
Denne legen har låst meg fast i en svært uønsket situasjon, og har gjort veldig lite eller feile prosesser for å sette i gang prosessen med utrede plagene mine.
Denne legen anbefaler jeg ingen å oppsøke for større helseplager

Hjelpsom og forståelse

en lege som møter pas med forståelse, hjelper til, gir råd der det trengs, henviser videre dersom behov.
oppleves med gode fagkunnskaper.