Lofotleger AS

Storgata 9 8370 Leknes

Siste vurderinger av behandlere ved Lofotleger AS

Skuffet

Lege: Lars Blix Strauman Skrevet

Jeg føler meg skuffet, ikke ivaretatt, og motarbeidet av Lars. Jeg er mer lei meg og føler meg liten og tråkket på, enn glad når jeg går ut av time med han. Hver gang. Jeg har ønsket et godt samarbeid hele veien, men føler aldri han liker meg eller vil vite av meg eller hvem jeg er. Er ikke det en av legenes viktigste oppgaver? D synes jeg, jeg er alltid nedbrutt når jeg kommer derfra. Det er også frustrerende å ikke bli stolt på eller tatt på alvor. Det er min følelse i hvertfall.

Godt førsteinntrykk, men...

Lege: Lars Blix Strauman Skrevet

Ble først overbevist at denne fastlegen kunne hjelpe meg med mine helseplager slik at jeg fortest kunne komme meg i arbeid igjen, men den gang ei.
Denne legen har låst meg fast i en svært uønsket situasjon, og har gjort veldig lite eller feile prosesser for å sette i gang prosessen med utrede plagene mine.
Denne legen anbefaler jeg ingen å oppsøke for større helseplager

Hjelpsom og forståelse

Lege: Lars Blix Strauman Skrevet

en lege som møter pas med forståelse, hjelper til, gir råd der det trengs, henviser videre dersom behov.
oppleves med gode fagkunnskaper.

Utrygghet

Lege: Lars Blix Strauman Skrevet

Legen har ikke nokk kunnskap, hjelper ikke pasienten. Ser ikke pasienten, eller på lag med pasienten.

Trygg, imøtekommende og grundig

Lege: Eilen Nordlie Skrevet

Trygg, imøtekommende og grundig.

Sier tydelig hva hun tenker og hvilken vei hun tenker er lurt å ta. Stødig og klar i sine tilbakemeldinger.