Gerhard Gunnerus Bergh

Autorisasjon (2014)

Gerhard Gunnerus Bergh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gerhard Gunnerus Bergh

Vennlig, konstruktiv og dyktig

Dr Bergh lytter til pasientens behov. Jeg har sjelden blitt møtt med større evne til å respektere pasienten. I tillegg til dette har han stor faglig tyngde, og kan også operere bort føflekker med kirurgs presisjon. Dr Bergh får frem et smil når man trenger det mest. Jeg kan med stor trygghet anbefale Dr Berg, selv om jeg helst vil at han ikke skal bli for populær. Med ryddighet og ro finner han frem til løsninger og jeg er alltid litt lettere etter en time hos Dr Bergh. Alle burde ha en Dr Bergh på blå resept. Anbefales!

Ikke god på kommunikasjon

Da jeg møtte Gerhard første gang som min nye fastlege var han unnvikende i blikket, knapp med ord og veldig opptatt av skjermen sin. Han virket uinteressert i å undersøke meg, og ga inntrykk av at jeg egentlig kom dit uten god nok grunn.

Med andre ord er han for meg en lite tillitsvekkende type. Faktisk den rake motsetning til leger jeg har hatt tidligere når det gjelder kommunikasjon og innstilling.

Kan godt hende han er faglig dyktig.
Kan også hende at han hadde en skikkelig dårlig dag. Men en god fastlege starter med god kommunikasjon for meg.

Profesjonell, trygg og forståelsesfull

Opplever ham som en profesjonell lege med mye kunnskap og erfaring. Dette gir trygghetsfølelse for meg som pasient.

Profesjonell, behagelig og sympatisk

Dr Gerhard Bergh fremstår i mine øyne som svært profesjonell, interessert i meg som pasient og en dyktig utøver av sitt yrke. Han er alltid presis i h t timeavtalen.

Kunnskapsrik og lyttende

Opplever at han meget lyttende til mine innspill og problemstillinger. Viser i høy grad faglighet, og der han kommer til kort henvises det til spesialist. Meget behagelig vesen.