Karl Jakob Evensen

Autorisasjon (2006)

Karl Jakob Evensen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Karl Jakob Evensen

Engasjert og dyktig

Veldig fornøyd med legens kunnskaper og måte å kommunisere på. Kontakt via helsenorge.no fungerer svært bra.

Dyktig, interessert, kunnskapsrik, imøtekommendee og trygg

En fantastisk lege som virkelig bryr seg virkelig om sine pasienter.
Han er flink til å lytte, forklare og sette seg inn i min situasjon.
Han er kunnskapsrik og er interessert i å finne info/behandling som kan være til nytte og evt forbedre situasjonen/helse

Dyktig og engasjert!

Etter lengre tid med mange plager og alt for mange legebesøk blir jeg bare imponert over legen. Han lytter og sjekker symptomer. Han sender kjapt melding om prøvesvar og gir god oppfølgning. Anbefales!!!

Veldig flink

Hatt Evensen i vell 6 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Han ser meg, passer på å gjøre det han skal og følge det opp. Han spurte hvordan det gikk når jeg hadde time etter en sykehusinnleggelse og gir inntrykk av å bry seg. Nå sist fikk jeg god bedring når jeg gikk.

Grei lege men elendig medarbeider

Legen virker greit og ha god medisinsk kunsgap og erfaring. Medarbeider i bogafjell legesenter er elendig og sure. Spesielt de som jobber på telefon linjene. Hadde en nødssituasjon en helg og kunne ikke gå til legen på mandag. Men kunne ikke utsette time og måtte betale for det. Isteden for å være medfølende, sa de at det var ikke legen sin feil. Men ingen vil ha en nødssituasjon på helgen. Helsesystemet må jo tillate man for å kunne utsette time på grunn av nødssituasjon. Veldig skuffende.