Karl Jakob Evensen

Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Karl Jakob Evensen er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Karl Jakob Evensen

Flink Lege, men sure medarbeidere

Flink lege, som virker sympastisk & forståelsfull & kunnskapsrik.
Eg vurdere allikevel å bytte fastlege, da det er veldigt vanskeligt å komme igjennom på tlf, og når du omsider kommer igjennom, kommer du til de sure medarbeiderene i skranken.
+ 2 ukers ventetid på legetime.

Bogafjell Legesenter lider sterkt av sure & lite vennlige folk i skranken & tlf.

Elendig lege

Elendig lege. Ufølsom, ignorant, dårlig på kommunikasjon, tar ikke til seg noe som helst lærdom av sine feil. Lytter ikke til pasienter, nekter å videresende for utredelser og undersøkelser. Anbefales å styre unna!

Utrolig flink lege!

Karl Jakob er vanvittig dyktig, og vi føler oss alltid godt tatt vare på av ham. Han er grundig, og henviser oss videre når han vil ha utdypende svar. Han ringer eller sender en sms for å gi prøvesvar. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt

Meget fornøyd med min fastlege. Han tar seg god tid og lytter til det jeg har å si. Meget fornøyd :)

Kunne ikke hat en bedre lege. Stoler 100% på han å han gjør alltid alt for at jeg skal ha det bra. Flink til å hennvise videre og flink med barn. Kunne ikke hat en bedre lege. Lite ventetid og tar seg tid når jeg har time.
Di i respajonen har en god del å lære. Lite smilende, lang tlf kø, som regel små sure og virker ikke så gla ut i jobben sin.