Soudeh Mizan

Autorisasjon (2017)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Soudeh Mizan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Soudeh Mizan

Vikarlegen Dr.Farrukh Shirani: Eksepsjonell omsorg og kompetanse

Å være pasient hos Dr. Shirani har vært en positiv opplevelse. Hun er ikke bare dyktig, men også varm og omsorgsfull. Dr. Shirani viser genuin interesse for mine helsebehov, og jeg føler meg trygg under hennes omsorg. Hennes ekspertise og omsorgsfulle tilnærming skaper et tillitsfullt lege-pasientforhold. Jeg er takknemlig for den dedikerte omsorgen hun gir og anbefaler henne sterkt til alle som søker en lege med både faglig dyktighet og empati. Ikke minst, legekontorets sekretær er svært hyggelig og imøtekommende, noe som bidrar til en positiv helhetsopplevelse.

Vikar lege Farrukh

Hun er omsorgsfull og kunnskapsrik, streng men vet hva hun driver med.
Hun viser empati mot pasientene sine og har en imponerende forståelse av sitt fagfelt. Lege Sherani kombinerer nøye vurdering med effektive metoder, og hennes profesjonalitet gir trygghet i behandlingen.

Uinteressert og uviten vikarlege

Jeg har egentlig Dr.Mizan som fastlege, men hun er i permisjon og Dr.Sherani er vikar for henne.
Jeg har gått fra å ha en fastlege som bryr seg og som er genuint interessert i jobben sin, til en vikarlege som ikke har tillit til pasientene sine og som bare stirrer inn i PC-en. Trenger man sykemelding så henviser hun til legevakten og sier Nav har blitt så strenge så man får ikke sykemelding for feks Covid lengre…
Dessverre så bytter jeg fastlege da jeg ikke kan vente til Dr. Mizan er tilbake. Jeg håper ledelsen tar tak i problemene Dr.Shirani forårsaker, ellers vil de miste mange pasienter.

Utrygg, usympatisk og nedlatende

Jeg er sjeldent syk og kom inn til min nye fastlege i god tro om at jeg skulle bli sett og hørt. Dette var totalt feil. Det første hun spurte om var om jeg drakk mye alkohol og om jeg var gift eller hadde barn. Jeg kom inn med covid og skulle kun ha sykemelding for dette. Følte hun var utrolig nedlatende og ubehagelig.
Min sykdom er ganske standard i disse dager og jeg har heller ingen tidligere sykemeldinger i år. Trodde jeg skulle bli sett og forstått men måtte krangle meg til sykemelding for dette. Jeg gikk ut a legekontoret, forstatt syk, men mangler sykemelding for kommende dager. Hun nektet å hjelpe meg og henviste meg til legevakten.
Totalt ubrukelig lege, holde seg langt unna! Kan bare tenke meg hvordan man blir møtt hvis man ikke har synlige symptomer feks.
Verste lege jeg har vært borti!

Trygg og imøtekommende

Tok seg tid, spurte flere ganger hvordan jeg har det. Forklarte hva og hvorfor vedr. prøvetaking. Har aldri opplevd å bli møtt så positivt av en lege.