Cathrine Fossen

Autorisasjon (2005)

Cathrine Fossen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Veldig kjekk lege

Denne listen kom opp for jeg skulle søke etter kontaktinfo og følte behov for å nyansere her. Jeg har gått til Fossen i flere år, riktignok normalt på årlig kontroll siden jeg er lite syk. Hun er veldlig behagelig og lett å kommunisere med. Jeg anbefaler henne til de som spør.

Verdens verste lege

Etter mine erfaringer tarCatrine tar aldri tid til å lytte. Hun hopper fort til konklusjoner. Isteden for å lytte til problemstillingen, gir hun ut resepter. Hun er svært utilgjengelig og er ofte på ferie. Skulle gjerne ønske at hun hadde bedre språkferdigheter også. Anbefaler ikke Sandnes klinikken eller denne legen til noen.

Fantastisk lege!

Cathrine Fossen er den desidert beste legen jeg har brukt. Det skal sies at jeg ikke er hyppig gjest hos legen, men de gangene jeg har vært hos Cathrine har hun vært svært profesjonell. Slik jeg vurderer det er hun faglig dyktig, tilgjengelig og særdeles hyggelig.
Har vondt for å tro at de negative kommentarene her er reelle.

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Cathrine Fossen som legen min. Føler virkelig at jeg blir tatt skikkelig vare på og at hun lytter til det jeg har å si. Hun er faktisk en av de bedre legene som jeg har vært borti. Så jeg har ingen negative bemerkninger .

VERDENS VERSTE LEGE

Jeg har faktisk ingenting postivt og si om denne legen. Det startet med at legen min glemte legetimen min. Dette medførte til at legetimen var under veldig stressende forhold fordi legen ikke tilrettelagte timen for meg og mine behov. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og trodde rett og slett ikke på meg. Jeg gikk ut av legesenteret og følte meg heilt forferdelig, og verre enn jeg gjorde når jeg kom.Byttet lege omgående......