Cathrine Fossen

Solaveien 95 4316 Sandnes
Cathrine Fossen er en av 71 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Omsorgsfull og vam

Da jeg virkelig ble dårlig var hun der 100%.
Vil aldri bytte henne ut, helt fantastisk og støttende i en vond tid - kan anbefales på det sterkeste👍🏻

Trygg og sikker

Bestaste lege som tar seg tid. Viser interesse for pasienten. Føler at hun er trygg og prate med. Kjenner seg velkommen.

Veldig kjekk lege

Denne listen kom opp for jeg skulle søke etter kontaktinfo og følte behov for å nyansere her. Jeg har gått til Fossen i flere år, riktignok normalt på årlig kontroll siden jeg er lite syk. Hun er veldlig behagelig og lett å kommunisere med. Jeg anbefaler henne til de som spør.

Verdens verste lege

Etter mine erfaringer tarCatrine tar aldri tid til å lytte. Hun hopper fort til konklusjoner. Isteden for å lytte til problemstillingen, gir hun ut resepter. Hun er svært utilgjengelig og er ofte på ferie. Skulle gjerne ønske at hun hadde bedre språkferdigheter også. Anbefaler ikke Sandnes klinikken eller denne legen til noen.

Fantastisk lege!

Cathrine Fossen er den desidert beste legen jeg har brukt. Det skal sies at jeg ikke er hyppig gjest hos legen, men de gangene jeg har vært hos Cathrine har hun vært svært profesjonell. Slik jeg vurderer det er hun faglig dyktig, tilgjengelig og særdeles hyggelig.
Har vondt for å tro at de negative kommentarene her er reelle.