Cathrine Fossen

Sandnes klinikken Kvinne, 49 år

Autorisert2005
Ledige plasser 4 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes
Cathrine Fossen er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Ikke fornøyd

Må lære seg å lytte. Skriver for fort ut resepter på diagnoser hun ikke har fått bekreftet fra spesialister. Hopper til konklusjoner før en har fått snakket ferdig.
Kan være hyggelig,men noen ganger litt spydig.
Tror det er viktig å huske på at pasienten også er ett menneske på lik linje med leger. Leger er ikke over mennesker. Ett godt samarbeid mellom lege og pasient skal det være. Pasienten kjenner sin kropp best. Da må en lytte til hva de har å si.

Umulig å komme gjennom på telefonen for å bestille time. Noen av damene i resepsjonen er ikke så flinke til å ta blodprøver. Har endt opp med to små arr på armen.

Verdens beste lege EVER!

Fantastisk lege som har fulgt meg gjennom flere måneder med sykdom hvor jeg følte legene på sykehuset syns jeg "faket"..... hun sendte meg inn gang på gang og satt med tårer i øynene da hun så hvor vondt jeg hadde det! Dette resulterte i en opersajon hvor de fant en GOD forklaring på mine smerter! Tusen takk Cathrine for at vi nå er på fornavn og du hører virkelig på meg! Til dere som nevner språk.... ta dere tid til å forklare skikkelig!

Den beste legen jeg har hatt

Tilgjengelig og engasjert. Jeg blir tatt alvorlig, og hun er veldig dyktig faglig sett. Forklarer meg helsen min på en god måte, og hun kommer opp med alternativer i behandlingen slik at jeg kan ta valg selv. Det har fungert veldig godt til nå, og jeg opplever at det hun har orientert meg om, og de valg jeg har tatt, samsvarer med den informasjonen hun har gitt meg.

Ikke helt oppdatert, bør forbedre språk

Legen kjenner ikke til nyere sykdommer og virker overhodet ikke interessert å å tilegne seg ny lærdom eller nye behandlingsteknikker. Språkbarrieren er en utfordring.

Hyggelig og imøtekommende.

Føler å ha god kontakt med legen, og føler meg ofte ivaretatt, men tilbakemeldinger oppfølging i noen tilfeller kunne vert bedre,vedr. kontroller prøver etc. og for eks. i skadetilfeller som ikke er ferdigbehandlet leget og utredet videre.
Kontakt med legekontor er vanskelig gjennom tlf.,- og E-portal er ofte utilgjengelig og kominikasjon blir vanskelig,og må derfor i noen tilfelle oppsøke legekontor personlig.