Cathrine Fossen

Sandnes klinikken

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sandnes klinikken
Solaveien 95 4316 Sandnes
Cathrine Fossen er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Verdens verste lege

Etter mine erfaringer tarCatrine tar aldri tid til å lytte. Hun hopper fort til konklusjoner. Isteden for å lytte til problemstillingen, gir hun ut resepter. Hun er svært utilgjengelig og er ofte på ferie. Skulle gjerne ønske at hun hadde bedre språkferdigheter også. Anbefaler ikke Sandnes klinikken eller denne legen til noen.

Fantastisk lege!

Cathrine Fossen er den desidert beste legen jeg har brukt. Det skal sies at jeg ikke er hyppig gjest hos legen, men de gangene jeg har vært hos Cathrine har hun vært svært profesjonell. Slik jeg vurderer det er hun faglig dyktig, tilgjengelig og særdeles hyggelig.
Har vondt for å tro at de negative kommentarene her er reelle.

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Cathrine Fossen som legen min. Føler virkelig at jeg blir tatt skikkelig vare på og at hun lytter til det jeg har å si. Hun er faktisk en av de bedre legene som jeg har vært borti. Så jeg har ingen negative bemerkninger .

VERDENS VERSTE LEGE

Jeg har faktisk ingenting postivt og si om denne legen. Det startet med at legen min glemte legetimen min. Dette medførte til at legetimen var under veldig stressende forhold fordi legen ikke tilrettelagte timen for meg og mine behov. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og trodde rett og slett ikke på meg. Jeg gikk ut av legesenteret og følte meg heilt forferdelig, og verre enn jeg gjorde når jeg kom.Byttet lege omgående......

Hører ikke på pasienten og kan virke noe kald i kommunikasjonen

Jeg hadde Cathrine Fossen som fastlege tidligere. Valgte å bytte da jeg ble svært stresset av å gå til henne. Manglende forståelse og empati var mitt inntrykk. Hun kan nok en hel del, så hadde hun vært flink til å kommunisere og å lytte tror jeg mange kunne vært fornøyd med henne. Mener ikke å skrive noe støtende, men dette er veldig viktige egenskaper man bør ha som lege. Setter pris på akkurat dette med min nåværende lege. Forventer ikke at leger skal være perfekte. Men jeg tror at det må være en fin balanse mellom "People skills" og kompetanse. Man behøver i hvert fall noe av begge deler.