Cathrine Fossen

Solaveien 95 4316 Sandnes
Cathrine Fossen er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Cathrine Fossen som legen min. Føler virkelig at jeg blir tatt skikkelig vare på og at hun lytter til det jeg har å si. Hun er faktisk en av de bedre legene som jeg har vært borti. Så jeg har ingen negative bemerkninger .

VERDENS VERSTE LEGE

Jeg har faktisk ingenting postivt og si om denne legen. Det startet med at legen min glemte legetimen min. Dette medførte til at legetimen var under veldig stressende forhold fordi legen ikke tilrettelagte timen for meg og mine behov. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og trodde rett og slett ikke på meg. Jeg gikk ut av legesenteret og følte meg heilt forferdelig, og verre enn jeg gjorde når jeg kom.Byttet lege omgående......

Hører ikke på pasienten og kan virke noe kald i kommunikasjonen

Jeg hadde Cathrine Fossen som fastlege tidligere. Valgte å bytte da jeg ble svært stresset av å gå til henne. Manglende forståelse og empati var mitt inntrykk. Hun kan nok en hel del, så hadde hun vært flink til å kommunisere og å lytte tror jeg mange kunne vært fornøyd med henne. Mener ikke å skrive noe støtende, men dette er veldig viktige egenskaper man bør ha som lege. Setter pris på akkurat dette med min nåværende lege. Forventer ikke at leger skal være perfekte. Men jeg tror at det må være en fin balanse mellom "People skills" og kompetanse. Man behøver i hvert fall noe av begge deler.

Kald lege

Fekk angst av å gå til henne! Hard dame. Tok meg ikke på alvor ved første time. Har nå skaffet meg en norsk lege.

Legen kan prøve å bli bedre i kommunikasjon, følge pasienten bedre

- Min opplevelse var at legen var svak I kommunikasjon, det føltes at hun har ikke lyst å høre på pasienten sin.

- Min opplevelse var at legen følgte ikke opp min lidelse.

- Jeg tror legen mangler emphaty.