Cathrine Fossen

Autorisasjon (2005)

Cathrine Fossen er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Beste legen jeg har hatt!

Cathrine har tatt meg på alvor fra dag en og har gått til henne i 11 år. Hun har god kunnskap både om fysiske og psykiske plager. Hun er mer direkte enn mange andre - noe jeg selv setter pris på.

Hun er åpen for mine tanker rundt helsen min og veileder meg på en fin måte - gir meg ulike alternativer hele tiden på hvilke løsninger som kan velges framover for å gi meg best mulig hjelp.

Jeg føler meg trygg på at hun vil støtte meg om jeg får nye helseutfordringer. Hun har som de fleste leger ikke kunnskap om alle sykdommer eller utfordringer. De få gangene hun har gjort feil har hun beklaget og ordnet opp innen kort tid.

Flere av de i resepsjonen/på laboratoriet er kjempekoselige :)

Synd å lese her at det er endel som ser henne som kald og travel. Be om å forklare en gang til hvis dere ikke forstår hverandre med en gang - når hun blir litt kjent med deg finner dere nok en god måte å kommunisere på. Hun er åpen for å lære og opptatt av å hjelpe best mulig. Er tydeligvis veldig individuelt hvordan man oppfatter en person. Cathrine har vært en stor trygghet for meg gjennom mange år - vil derfor anbefale henne til andre :)

Ikke gi deg hvis du fikk et dårlig førsteinntrykk - prøv igjen - Cathrine står virkelig på for pasientene sine :)

Veldig god og hyggelig lege

Dette er ikke bare en god lege, men også en veldig følsom, sympatisk og sjarmerende person som det er hyggelig å kommunisere med. Takk skal du ha.

Trygg

Har absolutt tillit til Fossen. Opplever at hun lytter, tar det jeg har på hjertet alvorlig.
Hun setter i gang tiltak som har vært nødvendig og gjort meg godt.

Omsorgsfull og vam

Da jeg virkelig ble dårlig var hun der 100%.
Vil aldri bytte henne ut, helt fantastisk og støttende i en vond tid - kan anbefales på det sterkeste👍🏻

Trygg og sikker

Bestaste lege som tar seg tid. Viser interesse for pasienten. Føler at hun er trygg og prate med. Kjenner seg velkommen.