Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Fantastisk

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Tar seg god tid, smilende og vennlig.
Føler meg veldig trygg, er det noe hun er usikker på, blir en sendt videre til spesialister.
Aldri opplevd noen i nærheten, rett og slett ingen over og ingen ved siden.
Anbefales på det varmeste.

Arrogant lege

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Legen snakker på en arrogant måte og når jeg snakker om mine problemer han tar ikke ting med alvor.
Anbefaler ikke, veldig misfornøyd.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Madeleine tar til seg konstruktiv kritikk, er svært profesjonell, kunnskapsrik og utrolig hjertevarm. Hun bruker tid på å lytte og å forstå, og hun lager alltid plass til pasientene sine selv om hun har full kalender. Jeg opplever at hun tar meg godt imot, støtter meg og gjør alt hun kan for å hjelpe meg, noe jeg setter utrolig stor pris på. Hun er virkelig den fineste fastlegen man kan be om, så at hun ikke har noen flere ledige plasser på pasientlistene sine skjønner jeg godt.

Omsorgsfull og vam

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Da jeg virkelig ble dårlig var hun der 100%.
Vil aldri bytte henne ut, helt fantastisk og støttende i en vond tid - kan anbefales på det sterkeste👍🏻

Hun er en god og erfaren lege.

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Viser at hun hører på hva du har å si, tar seg god tid til å forklare grundig alt som gjelder din sykdom, henviser fort til videre undersøkelse om det trenges.
Jeg har følelse at hun virkelig bryr seg om meg.
Internet portal er tilgjengelig. Det er veldig enkelt å bestille time eller ha e-konsultasjon via nettsidene.
Betjeningen er også alltid hjelpsomme. God servise og veldig effektive. Sykesøstre er veldig flinke til å ta blodprøver.
Jeg føler meg alltid velkommen. Jeg er glad at jeg valgte denne legen og dette legesenter.