Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Madeleine bryr seg veldig om deg som pasient , hun bruker god tid og man føler seg hørt hos henne. God kunnskap og gjør der hun kan for å hjelpe. Kjempe fornøyd med henne som fastlege!

Trygg, ærlig og kunnskapsrik lege

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

En lege som virkelig bryr seg om å hjelpe deg best mulig. Har alltid følt meg trygg nok til å ta opp hva enn det skulle gjelde.
Sykepleierene som jobber der er også veldig flinke, imøtekommende og snille. Føler meg alltid godt tatt i mot og at de bryr seg om de som kommer inn.

Utrolig flink og nøye lege

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Har brukt Madelein siden 2017, og er 110% fornøyd med henne og hennes utredninger. Gir seg ikke før hun har svar på ting. er også utrolig nøye og ha meget høy kunnskap om det meste som dekker en fastlege sine oppgaver. Kunne aldri tekt meg å bytte lege. Stoler 200% på henne.

Dårlig behandling

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Veldig misfornøyd med behandlingen. Det eneste som er bra er plassering av klinikken, resten er dårlig. Vanskelig å få kontakt med lege, du får ikke nok hjelp og tiden blir ikke brukt opp, ventetiden er kjempelang.

Trygg, engasjert og ærlig

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Jeg har hatt Thomas som fastlege i et par år nå og er mer enn fornøyd. Jeg har gått en del til legen og har blitt tatt på alvor/henvist der det er nødvendig.

Har stått i en vanskelig tid det siste året med psykiske utfordringer, og her har Thomas vært på ballen og fulgt opp. Jeg har følt meg ivaretatt, forstått og hadde ikke kommet så langt som jeg har i dag om han ikke hadde "sett" meg.

Thomas kan være litt direkte noen ganger, men jeg setter pris på ærlighet og går ikke til legen for å bli strøket med hårene. Jeg synes det er betryggende med en lege som er handlekraftig, samt har et glimt i øyet og omsorg for sine pasienter.