Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av Sandnes klinikken

Fikk aldri truffet denne legen, legekontoret er totalt utilgjengelig

Lege: Shiva Amiri Skrevet

Sandnes klinikken (merk orddelingsfeilen i navnet deres) er det mest elendige legekontoret jeg noensinne har opplevd. Jeg ønsket å bestille time hos min fastlege, Amiri, men det var umulig å logge inn i timereservasjonssystemet til dette legekontoret. Etter at jeg hadde brukt sikkert en halv time på å forsøke å logge inn, kom det opp en melding om at jeg som ny pasient sannsynligvis ikke er registrert i systemet deres og må si ifra om dette "neste gang jeg er hos legen". Men for å komme til legen må man jo først ha en timereservasjon! Jeg forsøkte derfor å ringe Sandnes klinikken for å bestille time, men dette viste seg å være håpløst. For det første er telefontidene deres meget begrenset, så først fikk jeg bare en telefonsvarer som ba meg ringe senere. Når jeg endelig fikk ringt til rett tid, var det ingen som tok telefonen. Det ringte og ringte i den andre enden, sikkert i bortimot 20 minutter, men jeg fikk ikke noe svar. Dette er så uakseptabelt av et legekontor, at jeg logget meg på fastlegesystemet og byttet fastlege umiddelbart. Grøsser ved tanken på hvordan det hadde blitt å ha fastlege ved dette legekontoret dersom jeg virkelig hadde fått en akutt sykdom og trengte å se legen samme dag. Aldri mer Sandnes klinikken, og anbefaler alle å holde seg langt unna, for en slik total mangel på interesse for å gjøre jobben sin fra de ansattes side unner jeg aldri en pasient å oppleve.

Følger ikke opp.

Lege: Shiva Amiri Skrevet

Denne legen er ikke til å anbefale. Følger ikke opp som hun skal. Jeg ventet på svar på undersøkelser, men fikk aldri noe beskjed. Valgte derfor selv å ringe på eget initiativ, og fikk da vite av en vikar-lege at jeg måtte få en hastetime, og ha samtale pga dette svaret om at jeg hadde fått en høyrisiko infeksjon, som videre kan føre til kreft. Dette svekket min tillit til henne og menneskeheten generelt. Det er skammelig at en lege ikke følger sine pasienter opp.

Helt fantastisk!

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Madeleine hun er helt fantastisk , man føler at hun bryr seg og prøver alltid finne en positiv ting å si om deg eller situasjonen.

Flink lege

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Cathrine Fossen som legen min. Føler virkelig at jeg blir tatt skikkelig vare på og at hun lytter til det jeg har å si. Hun er faktisk en av de bedre legene som jeg har vært borti. Så jeg har ingen negative bemerkninger .

Tar pasienten på alvor

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Han tar seg god tid og foreslår nye medisiner etc for at pasienten skal bli friskest mulig. Veldig koselig.

Jeg følger min far og blir alltid informert.