Ole Fossen

Rådhusgata 8 4360 Varhaug
Ole Fossen er en av 18 fastleger i

Siste vurderinger av Ole Fossen

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig heldig som har denne fantastiske mannen som fastlege. Gruer meg til den dagen han går av med pensjon!

En svært god lege

Grundig og forståelsesfull person som tar bekymringer på alvor. Henviser til spesialister dersom det trengs.

Kjempeflink lege

En fantastisk lege som lytter, er løsningorientert og empatisk. Opplever ham også som en som ønsker å søke ny viten hvis ikke standard behandling gir optimal effekt. Er alltid trygg på at han gjør sitt beste i forhold til å følge pasienten opp.

Jeg har pr definisjon legeskrekk!

-grunnet en opplevelse fra lang tid tilbake, der legen var en helt annen en Ole Fossen. Med Ole Fossen som fastlege har jeg gjennom årenes løp klart å gå til legen når jeg må, på tross av at jeg "hater" leger, og gjennom årenes løp har det sannlig blitt noen ganger, både for meg og min familie.

Jeg/vi har alltid bllitt mottatt på en fortreffelig måte, den minste ting har alltid blitt tatt på alvor og jeg/vi har alltid fått ting forklart på en måte som har vært forståelig.

Her finnes både faglig dyktighet, empati og evnen til å se ikke bare hele mennesket, men hele familien. Måtte han leve til han blir 150 så jeg slipper å bytte fastlege!

Veldig bra!

Veldig flink og imøtekommende lege. Kjempe glad for at jeg har han som lege.

En lege med hjerte for faget

Jeg har hatt Fossen som fastlege fra fødsel til fylte 20, og det føler jeg meg utrolig heldig med. Ikke bare er han kunnskapsrik, velorganisert, informativ, beroligende og en god lytter, han bryr seg virkelig om pasientene på et personlig plan. Har man akuttplager gjør han i stand time på dagen, og er det ikke noen hastesak tar det sjelden mer enn et par dager, dette til tross for hans store popularitet som fastlege. Da jeg flyttet fra bygda informerte han om at hvis jeg skiftet fastlege ville jeg pga. stor pågang ikke få plass hos ham når jeg evt. flyttet tilbake, men han tilbød seg å forbli min fastlege og ordne med sending av resepter o.l. mens jeg bodde på andre siden av landet, noe han hadde erfaring med. Jeg så meg til slutt nødt til å bytte til fastlege på østlandet av egne økonomiske grunner, men dette er virkelig en mann jeg kommer til å savne. Får du plass hos ham, så ta den!

Den beste legen jeg har hatt

han forstår alltid mine behov, tar meg alltid på alvor og v i kommer frem til en løsning sammen! Dette er den beste legen i distriktet :)

Lytter, spør og god til å forklare hva han tenker ift situasjonen

Opplever legen som faglig dyktig, flinkt til å snakke med pasieneten, forklare hvordan han tenker og spørre ut om det stemmer med pasientens oppfatning. Empatisk og hyggelig er heller ikke et minus.

Verdens beste lege

Kjempe flink og dyktig lege. Er han i tvil så leter han opp det han lurer på. Er flink til å lytte og ingen problemer er for store eller små. Skal ALDRI bytte fastlege, så håper han fortsetter som lege til de må tvinge ham ut døren...

Kunnskapsrik

Utrolig kunnskapsrik lege! Det er svært trygt å komme til ham.

Dyktig

Får alltid time innen grei tid. Alltid løsningsorientert. God service. Har veldig god faglige kunnskaper. Lett å snakke med, både lytte å snakke.

meget god lege

den beste legen eg har hatt .har hatt han i mange år