Ole Fossen

Autorisasjon (1986)

Ole Fossen er en av 22 fastleger i

Siste vurderinger av Ole Fossen

Empatisk, trygg og forståelsesfull

Hatt Fossen som fastlege siden fødsel, og alltid følt meg sett og hørt. Han har seg god tid, forklarer, tilegner seg kunnskap og føles trygg og stabil ut.
Jeg har hatt han som fastlege selv om jeg ikke har bodd i Hå kommune i flere år, og velger uten problemer å kjøre en lenger distanse for å ha en fastlege som Fossen. Er også veldig glad for at han er en av få som enda har telefontid. Gruer meg enormt til han pensjonerer seg.

Konge mann!!

Utrolig heldig som har Dr. Fossen som lege! Både min bror og Mor har han og han hat tatt seg veldig godt av oss i mange år. Gruer meg virkelig til han pensjonerer seg!!

Fantastisk fastlege

Han må være den beste fastlegen jeg har vært borti. Han legger ikke skjul på ting som må endres og tar deg som pasient på alvor dersom det er noe. Har tar seg god tid til hver pasient og behandler pasientene med respekt.

En svært god lege

Grundig og forståelsesfull person som tar bekymringer på alvor. Henviser til spesialister dersom det trengs.

Kjempeflink lege

En fantastisk lege som lytter, er løsningorientert og empatisk. Opplever ham også som en som ønsker å søke ny viten hvis ikke standard behandling gir optimal effekt. Er alltid trygg på at han gjør sitt beste i forhold til å følge pasienten opp.