Ole Fossen

Rådhusgata 8 4360 Varhaug
Ole Fossen er en av 18 fastleger i

Siste vurderinger av Ole Fossen

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig heldig som har denne fantastiske mannen som fastlege. Gruer meg til den dagen han går av med pensjon!

En svært god lege

Grundig og forståelsesfull person som tar bekymringer på alvor. Henviser til spesialister dersom det trengs.

Kjempeflink lege

En fantastisk lege som lytter, er løsningorientert og empatisk. Opplever ham også som en som ønsker å søke ny viten hvis ikke standard behandling gir optimal effekt. Er alltid trygg på at han gjør sitt beste i forhold til å følge pasienten opp.

Jeg har pr definisjon legeskrekk!

-grunnet en opplevelse fra lang tid tilbake, der legen var en helt annen en Ole Fossen. Med Ole Fossen som fastlege har jeg gjennom årenes løp klart å gå til legen når jeg må, på tross av at jeg "hater" leger, og gjennom årenes løp har det sannlig blitt noen ganger, både for meg og min familie.

Jeg/vi har alltid bllitt mottatt på en fortreffelig måte, den minste ting har alltid blitt tatt på alvor og jeg/vi har alltid fått ting forklart på en måte som har vært forståelig.

Her finnes både faglig dyktighet, empati og evnen til å se ikke bare hele mennesket, men hele familien. Måtte han leve til han blir 150 så jeg slipper å bytte fastlege!

Veldig bra!

Veldig flink og imøtekommende lege. Kjempe glad for at jeg har han som lege.