Kristin Klomstad

Autorisasjon (2017)

Kristin Klomstad er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Kristin Klomstad

Utilgjengelig

Har flere ganger avlyst oppsatt avtale under èn time før konsultasjon. Håpløst når man allerede er på vei til legekontoret. Legen skal ikke kaste bort andre folks tid på denne måten.... Legen/legekontoret har tatt dobbelt betalt og overlater til pasienten å sørge for å få rydde opp ved å huske det ved neste besøk. Neste eventuelle besøk....; undres om fradrag da faktisk vil bli gitt....

Misfornøyd

Ikke hjelpsom og nesten litt frekk i svar på melding jeg sendte inn. Føler ikke dette var til hjelp.

Engasjert og faglig dyktig

Føler meg både sett og hørt, tross alt for stort press i dagens situasjon er hun allikevel 100% tilstede for meg. Imponert over både legen og sekretærene, like blide og positive. Tusen takk for jobben dere gjør.

Uengasjert, lite hyggelig

Ble omtrent kastet ut av legekontoret. Var der for å ta øreskyll tre ganger, fikk ikke gjennomført noen av gangene. Opplevdes ubehagelig og useriøst og bli spurt om jeg hadde helseangst, da jeg kun har vært hos denne legen 2 ganger på 4 år.

Meget fornøyd.

Utrolig fornøyd opplevde gode relasjoner fra første legekonsultasjon.Føler meg godt ivaretatt som pasient.Raske tilbakemeldinger på event.prøver.