Storsenteret Legekontor

Tlf: 64 91 32 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Storsenteret Legekontor

Trygg og omsorgsfull

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal er kunnskapsrik om det han driver med. Han hører alltid etter på det man sier og gjør det han kan for å gjøre deg fornøyd.

Anbefales ikke.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han har dårlig tid og er alltid rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.

En så god lege, skal du lete lenge etter!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Dr. Rekkedal er en kjempe god lege. Han stiller opp når det trengs og er veldig tilstede. Jeg føler meg trygg i rommet, og er ikke redd for åpne meg for ham. Han er alltid på din side, og gjør det som trengs for å hjelpe deg som pasient fysisk eller psykisk. Vi skulle hatt flere av deg Dr. Rekkedal!

Fornøyd!

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Er ikke ofte hos legen, noe slikt som en gang eller to i året til sjekk + - Allikevel opplever jeg at hun "Kjenner" meg igjen og det oppleves trygt. Hun leser nok leksen sin - og med det mener jeg at hun forbereder seg med å lese journalen min før jeg som pasient kommer inn til henne. Da slipper man å bruke tid på å gjennomgå tidligere forklarte "Saker" DET liker jeg! Har bare gode erfaringer med Hilde, som har vært min fastlege i mange år :)

Effektiv entusiast

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En glad og imøtekommende lege, selv når han er litt redusert selv. Alltid tilstede og fokusert, med multitasking evner (litt samlebåndsfølelse, som passer meg bra). Lett å få time hos og kommunisere med via digitale tjenester. Yppelig legekontor.