Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av Storsenteret Legekontor

En så god lege, skal du lete lenge etter!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Dr. Rekkedal er en kjempe god lege. Han stiller opp når det trengs og er veldig tilstede. Jeg føler meg trygg i rommet, og er ikke redd for åpne meg for ham. Han er alltid på din side, og gjør det som trengs for å hjelpe deg som pasient fysisk eller psykisk. Vi skulle hatt flere av deg Dr. Rekkedal!

Fornøyd!

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Er ikke ofte hos legen, noe slikt som en gang eller to i året til sjekk + - Allikevel opplever jeg at hun "Kjenner" meg igjen og det oppleves trygt. Hun leser nok leksen sin - og med det mener jeg at hun forbereder seg med å lese journalen min før jeg som pasient kommer inn til henne. Da slipper man å bruke tid på å gjennomgå tidligere forklarte "Saker" DET liker jeg! Har bare gode erfaringer med Hilde, som har vært min fastlege i mange år :)

Effektiv entusiast

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En glad og imøtekommende lege, selv når han er litt redusert selv. Alltid tilstede og fokusert, med multitasking evner (litt samlebåndsfølelse, som passer meg bra). Lett å få time hos og kommunisere med via digitale tjenester. Yppelig legekontor.

Dyktig lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Føler alltid at jeg får god hjelp og blir tatt på alvor. Han snakker fort, og man kan derfor få en opplevelse av at det kan gå fort i svingene, men det blir man vant til. Er åpen for tilbakemeldinger og ny kunnskap. Dette er en lege som ikke bare ser på resultater av blodprøver og konkluderer ut fra det, han er interessert i hvordan man har det. Føler absolutt at dette er en lege som bryr seg om og ønsker det beste for pasienten.

Stresset lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Opplevde han dessverre som ganske stresset og lite lyttende til mine problemer. Avbrødt meg ofte på det jeg sa. Følte at han ville bli fortest mulig ferdig, og at jeg ikke ble tatt seriøst. Jeg hadde endel på hjertet som jeg ville få sagt , men følte at jeg måtte fort ut av kontoret, som om jeg var på et "samlebånd" av andre pasienter, dermed glemte jeg mye av det jeg skulle si. Fikk en liten klump i halsen, og gikk rett hjem og byttet fastelege, dessverre..