Storsenteret Legekontor

Tlf: 64 91 32 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Storsenteret Legekontor

Anbefales ikke.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han har dårlig tid og er alltid rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.

En så god lege, skal du lete lenge etter!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Dr. Rekkedal er en kjempe god lege. Han stiller opp når det trengs og er veldig tilstede. Jeg føler meg trygg i rommet, og er ikke redd for åpne meg for ham. Han er alltid på din side, og gjør det som trengs for å hjelpe deg som pasient fysisk eller psykisk. Vi skulle hatt flere av deg Dr. Rekkedal!

Fornøyd!

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Er ikke ofte hos legen, noe slikt som en gang eller to i året til sjekk + - Allikevel opplever jeg at hun "Kjenner" meg igjen og det oppleves trygt. Hun leser nok leksen sin - og med det mener jeg at hun forbereder seg med å lese journalen min før jeg som pasient kommer inn til henne. Da slipper man å bruke tid på å gjennomgå tidligere forklarte "Saker" DET liker jeg! Har bare gode erfaringer med Hilde, som har vært min fastlege i mange år :)

Effektiv entusiast

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En glad og imøtekommende lege, selv når han er litt redusert selv. Alltid tilstede og fokusert, med multitasking evner (litt samlebåndsfølelse, som passer meg bra). Lett å få time hos og kommunisere med via digitale tjenester. Yppelig legekontor.

Dyktig lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Føler alltid at jeg får god hjelp og blir tatt på alvor. Han snakker fort, og man kan derfor få en opplevelse av at det kan gå fort i svingene, men det blir man vant til. Er åpen for tilbakemeldinger og ny kunnskap. Dette er en lege som ikke bare ser på resultater av blodprøver og konkluderer ut fra det, han er interessert i hvordan man har det. Føler absolutt at dette er en lege som bryr seg om og ønsker det beste for pasienten.

Stresset lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Opplevde han dessverre som ganske stresset og lite lyttende til mine problemer. Avbrødt meg ofte på det jeg sa. Følte at han ville bli fortest mulig ferdig, og at jeg ikke ble tatt seriøst. Jeg hadde endel på hjertet som jeg ville få sagt , men følte at jeg måtte fort ut av kontoret, som om jeg var på et "samlebånd" av andre pasienter, dermed glemte jeg mye av det jeg skulle si. Fikk en liten klump i halsen, og gikk rett hjem og byttet fastelege, dessverre..

Rask og effektiv

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Liker denne legen! Hun er tillitsfull og jeg føler at hun har tid til meg, og at hun hører etter hva jeg sier. Om det er prøver jeg venter svar på - så opplever jeg at det er greit om jeg selv følger opp dette, og ringer legen, istedenfor at legen skal ringe meg.

Svært fornøyd med fastlegen min

Lege: Egil Østebrød Skrevet

Lett å kommunisere med. Rolig og en god lytter. Føler jeg alltid blir tatt på alvor - og om nødvendig sendt videre til spesialist/røntgen Absolutt en lege jeg anbefaler

Kjapp

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Legen er blid og hyggelig, men ikke så veldig interessert i å lytte. Etter siste time jeg var der, valgte jeg å bytte til en annen fastlege fordi jeg ikke følte meg sett/hørt.

Ikke tilfredsstillende oppfølging

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Jeg har hatt Hilde Rygh Hjorthen som fastlege over flere år og har vært fornøyd med den behandlingen jeg hittill har fått. Har opplevd henne som imøtekommende og vennlig, og hun har videresendt meg til spesialist ved behov.

Det har vært lett å få time på kort tid.

Ved siste konsultasjon opplevde jeg imidlertid manglende kunnskap om adekvat behandling som medførte svært uheldige helsekonsekvenser for meg, og jeg ble ikke tatt på alvor.

Jeg kan fremdeles forsåvidt anbefale henne, på grunn av mine tidligere gode erfaringer- og jeg vil samtidig understreke at manglende " kvalitet" i oppfølging dessverre ikke er helt uvanlig blant fastleger/ allmennleger.

Selv ønsker jeg å bytte fastlege da dette ble et for omfattende tillitsbrudd for meg.

Flink og imøtekommende

Lege: Egil Østebrød Skrevet

Synes han er lett å snakke med og at han tar meg som pasient på alvor. Har vært hos han på grunn av små og store ting og med og uten barn. Alltid tatt på alvor. Han ringer også hvis det er noe viktig eller sender sms med prøvesvar osv hvis alt er ok.
Meget behagelig.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege :)

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Hilde er så varm og forståelsesfull. Hun tar seg god tid og følger opp, og er rask med å svare på henvendelser. Hun kan faget sitt, og forteller hva hun gjør underveis i undersøkelser og hva hun kommer frem til. Dette er tillitvekkende. Hun er ikke bare en god medisiner, men også en god lege som lytter og tar deg på alvor. Eneste minuset er at det tar lang tid å komme gjennom på telefon der, og sekretærene er middels serviceinnstilte. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos henne, og kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Finnes ikke bedre fastlege!!!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En lege jeg anbefaler. Han er et godt forbilde på hvordan en lege skal være. Samarbeider godt med meg som pasient for å finne gode løsninger. Finnes ikke dømmende selv om enkelte ganger kan det være situasjoner jeg som pasient burde ha klart å fikse selv. Gjør sitt beste hele tiden og er dyktig i faget sitt.

Kort sagt er han en god lagspiller og gjør jobben sin godt.

Omtenksom og dyktig

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En lege som bryr seg mye om pasientene sine og som har mye kunnskap. Har fått rask og grundige hjelp når det har vært behov for det.

Alle er vi forskjellige

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han er helt sikkert dyktig. Han mangler evnen til å la pasienten fortelle om sine problemer. Han bryter litt fort av og virker ikke inkluderende. Litt overfladisk. Har en stressende måte å ta i mot pasienten på.

fin, energisk fastlege

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Hilde har sikkert alt for mange pasienter og altfor mye å gjøre. Effekten blir at det av og til blir for liten tid til pasienten

Dyktig og effektiv

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En profesjonell og dyktig lege som engasjerer seg og vet hvordan byråkratiet fungerer og hva som må til for å nå fram og få resultater til pasientens beste og behov.
Kan virke litt travel og stresset kanskje, men det er nok slik han er som person. Setter seg rolig ned og lytter oppmerksomt når jeg kommer og spør alltid om det er noe mer før han avslutter.
Skriv eventuelt en liten lapp med det du skal huske å nevne eller spørre om.
Det er ALDRI lang ventetid for å få time!
Anbefales selvsagt.

Nesten ferdig før man kommer inn!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Jeg hadde Dr. Svenning som fastlege og var vant til å bli tatt vare på. Han måtte dessverre gå med pensjon. Rekkedal bruker maks 3-4 minutter på deg. Han hører ikke egentlig på hva du sier og vil gjerne bli ferdig med deg før du kommer inn. Jeg byttet selvsagt fastlege i ettertid da dette ble uproff. Anbefales ikke.

Dyktig lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal fremstår for meg som en meget dyktig lege. Han møter og avslutter alltid på en hyggelig måte, og gir deg et sterkt inntrykk av at han bryr seg. På et tidspunkt hadde flere småprobler samlet seg opp, men vi gikk igjennom alt på rekordtid. Anbefales sterkt!

Flott lege.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Kjempefin lege som alltids hører på deg. Ja, han kan virke stresset, men det er nok mer hans personlighet enn at han dårlig tid til pasientene sine. Bare positive ting å si om ham. Det beste av alt, på vei ut spør han alltids om det var noe mer. Anbefales!