Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av Storsenteret Legekontor

Effektiv entusiast

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En glad og imøtekommende lege, selv når han er litt redusert selv. Alltid tilstede og fokusert, med multitasking evner (litt samlebåndsfølelse, som passer meg bra). Lett å få time hos og kommunisere med via digitale tjenester. Yppelig legekontor.

Dyktig lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Føler alltid at jeg får god hjelp og blir tatt på alvor. Han snakker fort, og man kan derfor få en opplevelse av at det kan gå fort i svingene, men det blir man vant til. Er åpen for tilbakemeldinger og ny kunnskap. Dette er en lege som ikke bare ser på resultater av blodprøver og konkluderer ut fra det, han er interessert i hvordan man har det. Føler absolutt at dette er en lege som bryr seg om og ønsker det beste for pasienten.

Stresset lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Opplevde han dessverre som ganske stresset og lite lyttende til mine problemer. Avbrødt meg ofte på det jeg sa. Følte at han ville bli fortest mulig ferdig, og at jeg ikke ble tatt seriøst. Jeg hadde endel på hjertet som jeg ville få sagt , men følte at jeg måtte fort ut av kontoret, som om jeg var på et "samlebånd" av andre pasienter, dermed glemte jeg mye av det jeg skulle si. Fikk en liten klump i halsen, og gikk rett hjem og byttet fastelege, dessverre..

Rask og effektiv

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Liker denne legen! Hun er tillitsfull og jeg føler at hun har tid til meg, og at hun hører etter hva jeg sier. Om det er prøver jeg venter svar på - så opplever jeg at det er greit om jeg selv følger opp dette, og ringer legen, istedenfor at legen skal ringe meg.

Svært fornøyd med fastlegen min

Lege: Egil Østebrød Skrevet

Lett å kommunisere med. Rolig og en god lytter. Føler jeg alltid blir tatt på alvor - og om nødvendig sendt videre til spesialist/røntgen Absolutt en lege jeg anbefaler