Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av Storsenteret Legekontor

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Imøtekommende og hjelpsom. Grei væremåte. Lytter til pasienten. Kan alltid stole på at han er der for pasientens beste. Lett tilgjengelig på appen Helse Norge. Gir alltid tilbakemeldinger på prøveresultater umiddelbart. Kan varmt anbefales.

Fantastisk lege.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Har prøvd en del av de som dere ser på listen i Ski og vil si at det er denne Karen som er Lege å stole på. Han er involvert og bryr seg. Flink å balanserer alt nøye. Skriver gode journaler så det er lett å videre føre. Hyggelig og en super lege😊

Hjelpende lege.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En lege som lytter til det man spør om, vil høre på våre synspunkter før en avgjørelse tas.
Stiller til møter når det er mulig.
Anbefales.

Kunnskapsrik og med de beste intensjoner

Lege: Egil Østebrød Skrevet

Det er ikke ofte jeg er hos legen, men min kone har hatt en del behov. Egil er faglig sterk, foreslår løsninger som er best for pasienten og ser hele bildet. Veldig sindig, men kan også spøke litt, på legers tørrvittige måte:)

Han kan kanskje for noen oppfattes som rask, mens andre vil tenke effektiv. Man må ikke glemme hvor mange pasienter en lege har i løpet av en dag.

Egil er en lege av de rette grunner dvs. ønsker å hjelpe og lege.

Anbefales ikke.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han har alltid dårlig tid og er rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.