Storsenteret Legekontor

Telefonnummer64 91 32 3264 91 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av Storsenteret Legekontor

Imøtekommende og tillitvekkende

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Dyktig og overbevisende. Rask til å henvise videre til div. prøvetakinger. Men: fravær av en metode jeg savner: Det å gå litt utenfor Felleskatalogen og reseptblokken. Det finnes "Snille" metoder der ute, uten de syntetisk framstilte medisiners milelange opplistinger av bivirkninger man kan risikere å pådra seg - som kan prøves først! Men - de lærer vel ikke noe om det på "Doktorskolen" :)

Trygg og flott lege.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal er den beste legen jeg har hatt,han lytter og bryr seg om pasientene.Blir bestandig møtt med smil,og har altid tid til og forklare deg om problemet.Og sender deg videre til spesialister.Er en lege jeg vil anbefale.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Er så fornøyd som man kan bli! Han tar seg tid til å lytte, er i godt humør, er dyktig og tar deg på alvor.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal er kunnskapsrik om det han driver med. Han hører alltid etter på det man sier og gjør det han kan for å gjøre deg fornøyd.

Anbefales ikke.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han har dårlig tid og er alltid rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.