Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Storsenteret Legekontor

Anbefales ikke!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Ikke til å stole på. En veldig dårlig lege, som ikke tar vare på pasienten. Overfladisk. Henvisninger og resepter blir ikke sendt og han svarer ofte ikke på henvendelser.

God og kunnskaps rik lege.

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Lett å få kontakt med og lyttende.
Samtidig effektiv og kaster ikke bort tida på unødig prat eller egne erfaringer.
Vet sin begrensning og henviser raskt ved behov.
Veldig fornøyd.

Meget bra!

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Alltid hyggelig, alltid vennlig og alltid profesjonell.
Effektiv slik hun må være når man bare har noen få minutter per pasient uten at man føler man er til bryderi. Så klart skulle man ønske man hadde noen få minutter ekstra til å prate om helse og sånt. Men slik er ikke verden og det har ingenting direkte med Hilde å gjøre. Flott dame, flott lege og flott person!

Tar ikke kontakt

Lege: Kristin Klomstad Skrevet

Har forsøkt å komme i kontakt med fastlegen i 4 dager nå - uten å lykkes. Kom ikke inn mandag da jeg prøvde med et personlig oppmøte. Ble lovet en telefonkonsultasjon på tirsdag. Når det aldri skjedde ble jeg lovet ny avtale på torsdag. Heller ikke det skjedde. I dag har jeg byttet fastlege.

Verdens beste fastlege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han er verdens beste fastlege. Lytter og gjør sitt beste for å hjelpe og å finne gode løsninger.
Lett å få time hos.

MEN....
Helsesekretærene er sure og uhyggelige, mange av de svarer frekt når man spør om noe.
Hadde det ikke vært for at Rekkedal er en så fantastisk lege, så hadde jeg bytta pga hvordan man blir møtt i forkant.

Dette er en Pluss-tjeneste.