Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Storsenteret Legekontor

Problemløser og ansvarsfull,effektiv

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Da er dette min aller beste legen jeg har hatt. En lege jeg kan ha til krampa tar en . Nå her jeg vært innom så mange ,kanskje 35 andre . Vanligvis inn og så fort som mulig ut .
Det er ikke mulig å få hjelpen man trenger føler jeg av mine erfaringer . Etter byttet har har økonomi blitt gjeldsanerings prosjekt , rusproblemer og blitt ufør etter de nye legene jeg har snust innom. Er dette greit . Absolutt ikke. Lege rekkedal hører hva du sier og hjelper med det som man må ha om det er det ene eller det andre . Har satt meg på liste på 165 plass . om det tar 10 år å få han tilbake får det så være .Er det mulig å få gått tilbake med en reversering hadde mitt liv vært lyst istedet for bekmørkt nå.

Koselig og jovial lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Flink fastlege og hyggelig fyr. Føler jeg får god service uten mye ekstra mas! Anbefales på det sterkeste, jeg og min familie er fornøyd. Helsesjekken føler jeg er bra, kan kanskje bli noe grundigere, men totalt sett veldig bra!

Empatisk lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal er veldig empatisk og jeg føler at han bryr seg på ekte. Han henviser raskt videre ved behov. Snakker på «inn og utpust» og virker veldig stresset, men det er allikevel verdt å ha Rekkedal som fastlege fordi han er så empatisk og god. Han er utrolig dårlig på å følge opp «papirarbeid» som feks å sende henvisninger. Dette løses ved å bestille en time og få han til å gjøre det der og da…
Det som trekker kraftig ned ved å velge Rekkedal er en av helsesekretærene. Hun er frekk, arrogant og kverulerende. Hun er fryktelig ubehagelig og lite hjelpsom, og jeg kan garantere at man blir opprørt eller forbannet hvis man blir møtt av henne!

Dyktig og empatisk

Lege: Kristin Klomstad Skrevet

Fikk fastlegen Kristin Klomstad for noen måneder siden. Har og hadde veldig tunge perioder. Hun tok meg på alvor, lyttet, brukte god tid og sendte henvisninger til forskjellige undersøkelser og behandlinger med en gang. Opplevd sett og hørt. Hun svarer i kort tid og nøyaktig til hvert eneste meldingene jeg har sendt.
Synes at hun er en flott lege.
Dyktig, hjelpesom, lyttende og empatisk. Føler meg heldig å ha henne som min fastlege.
Håper og ønsker å ha henne så lenge som hun jobber som fastlege 🙏💖

Under middels

Lege: Kristin Klomstad Skrevet

Tidvis hjulpet meg med enkle problemstillinger, men også opplevd henne som ufølsom og litt arrogant når ting er mer sammensatt. Er også vanskelig å få tak i, og følger sjeldent opp telefonavtaler som de blir avtalt. Anbefales bare om du i utgangspunktet har god helse med sjeldent behov for å treffe fastlege.