Thushani Eswaran

Autorisasjon (2018)

3 av 1200 (Stovner Legesenter AS)
0 av 1000 (Rolland Legesenter)

Thushani Eswaran er en av 603 fastleger i Oslo
Thushani Eswaran er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thushani Eswaran

Veldig fornøyd

Hun er hyggelig og behagelig, tar seg god tid og man føler seg ivaretatt. Hun sender deg videre til spesialister dersom behovet er der. Du kan også ta opp flere ting.
Ja ofte forsinket, men det er verdt det.

Aldri tid og ikke faglig dyktig

Hun overtok etter min fastlege Finn Skogstad. Jeg har vært hos mange leger, men følte at Tushani ikke helt forstå tyngden av min sykdom og hvordan det preget min hverdag og psyke. Hun skre sykemelding, men det var den manglende faglige kunnskapen i henne som gjorde at jeg byttet fastlege.

Uproffesjonell

Dette er heldigvis ikke min fastlege, men fikk time med denne legen da min fastlege ikke var på jobb den dagen. Jeg ventet ca 45 min på legekontoret. Da hun endelig ropte meg inn begynte hun å fnise og le med en annen kollega og ba meg vente på rommet hennes. Der venta jeg en stund før jeg bare gikk. Helt håpløst! At en lege kan oppføre seg slik. Dette var en legetime jeg hadde fått etter å ha prøvd en hel uke. Fastlegen min er nesten aldri tilgjengelig og da ender man opp med en som Eswaran. Ikke nok med det, de sendte faktura i tillegg.

Anbefales ikke!

Hatt et besøk hos legen som ble det siste. Denne legen prøver ikke å forstå pasienten sin og deres problem. Mitt problem var veldig enkel, men legen måtte søke opp svar og lete rundt.

Aldri hatt en så dårlig erfaring med helsesystemet i Norge.

Endte opp med at jeg måtte bytte lege og gå til en annen lege. Betalt egenandel 2 ganger for samme problem.

Utrolig snill og flink

Har hatt Thushani i litt over 6 mnd, og jeg må jammen meg si at hun er snill og bryr seg. Hun lytter godt etter og får deg til å føle deg lyttet og forstått. Utrolig snill med legeattester og nøler ikke med å gi dem hvis det er en god nokk grunn. Hun har hjelper meg masse både med migrene og vannkopper som 19 åring. Utrolig hyggelig asza